Nainen ja timantit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Naiset haluavat timantteja vain sen takia että ne ovat helvetin kalliita. Vaikka samannäköisen korun saa valetimantilla varustettuna erittäin halvalla ei se kelpaa naisille. Lasikin on maallikolle timantin näköinen. Naiset haluavat vain jotain kallista, eikä heillä ole edes siihen varaa itse. Useimmiten timantin ostaa varakas ja ahkera aviomies. Naisille on tyypillistä siivellä eläminen. Naispiirissä saa kunnioitusta kun on rikas aviomies joka on ostanut kalleimman korun.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Teini ei kuulosta rikkaalta aviomieheltä. Ei sen puoleen, nykyään saa olla onnellinen jos on yleensä jotain perhe ja sukusuhteita.

Vierailija

Höpö höpö. Minä tunnen paljon naisia, joilla on varaa ostaa itselleen timantteja ihan omilla rahoillaan.

Minulla itselläni on kello, jossa on aitoja timantteja ja olen ostanut ja maksanut sen itse. Eikä kello ole minulle edes mikään statussymboli, vaan jokapäiväinen hyödyke.

Vierailija
Mestariampuja PiPi
Onko sinut huostaanotettu lapsena, teijoster?

Miksi mustasit nimeni? Enhän ansaitse niin suurta painoarvoa.
Ja ei minua ole otettu huostaan vieläkään vaikka tunnen surullisia tarinoita.

Vierailija
MD
Höpö höpö. Minä tunnen paljon naisia, joilla on varaa ostaa itselleen timantteja ihan omilla rahoillaan.

Minulla itselläni on kello, jossa on aitoja timantteja ja olen ostanut ja maksanut sen itse. Eikä kello ole minulle edes mikään statussymboli, vaan jokapäiväinen hyödyke.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

Minulla on Rälläkässä timanttilaikka ja sen olen ostanut itse.
Ei ne timanttilaikat ole edes enää kalliita.

Tosin naisen käteen se ei sovi?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Ei ne timatit ole samanlaisia kuin lasi. Timantti kimaltaa (oikean lailla hiottuna ) aivan eri tavalla. Timanttien tulee kuitenkin olla tarpeeksi suuria ja hionnan kohdallaan. Alle puolen karaatin timantteja ei kanntata ostaa naiselleen, eikä itseleenkään.

Vierailija

Nythän on asia niin että hopia on syvältä. Kulta myös. Jalometallit, jalomineraalit, kauniit korut, rannerenkaat, kuninkaalliset jahdit, mitään niistä ei saa mukaansa tuonpuoleiseen. No, epyktiläiset kyllä yrittivät - huonolla menestyksellä tosin.

Timantti on kullan ohella maailman toiseksi turhin aine. Se on aiheuttanut mielettömästi murhia ja tappoja. Eihän näitä aineita edes pysty normaali-ihminen metabolisesti hyödyntämään. Miksi siis ihmiset ovat aina historialliasesti olleet kiihottuneet harvinaisista metalleista ja kivilajeista?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Kulta on erittäin hyvä sähkönjode, eikä se edes hapetu - siksi sitä käytetäänkin.

Timantti on sekin erittäin käyttökelpoista mekaanisessa työstössä. '

Eivät todellakaan ole turhia aineita.

Joku muu voi jatkaa listaa...

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
MD

Miksi naisten kelloissa pitää olla timantteja jos ja kun kyseessä on vain 'jokapäiväinen hyödyke' (eikä statussymboli)?

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Minun Rolls-Roycessani on timanttiset ovenkahvat ja kultainen ratti. Penkit ovat minkinnahasta. Mutta ei auto ole minulle mikään statussymboli, vaan pelkkä kulkuneuvo.

Vierailija
-:)lauri
MD

Miksi naisten kelloissa pitää olla timantteja jos ja kun kyseessä on vain 'jokapäiväinen hyödyke' (eikä statussymboli)?

Miksi jokapäiväinen hyödyke ei saisi olla kaunis?

Kyllä kaunista kelloa viitsii katsella ihan päivittäin

Vierailija

Eiköhän se ole jokaisen oma asia millaisen kellon ostaa, timanttien kanssa tai ilman. Varakkaat ostaa timantteja. On rahaa millä ostaa. Luulisin että köyhäkin ostaisi timantteja jos hänellä olisi varakkuuta.

Vierailija

Minulla on sahassa timanttiterä, ja se on ainoa timantti jonka omistan. Jatkuvan ihmettelyn aiheena on, että saha leikkaa kiveä mutta ei leikkaa sormia.

Vierailija
teini
Naiset haluavat timantteja vain sen takia että ne ovat helvetin kalliita. Vaikka samannäköisen korun saa valetimantilla varustettuna erittäin halvalla ei se kelpaa naisille. Lasikin on maallikolle timantin näköinen. Naiset haluavat vain jotain kallista, eikä heillä ole edes siihen varaa itse. Useimmiten timantin ostaa varakas ja ahkera aviomies. Naisille on tyypillistä siivellä eläminen. Naispiirissä saa kunnioitusta kun on rikas aviomies joka on ostanut kalleimman korun.

Nainen voi haluta myös timantin lasin sijaan siksi, että vain timantti on ikuinen.
Kyseinen ikuisuussymboli kun liitetään myös osuvasti Rakkauteen
Markkinointi on tietenkin tehokkaasti osannut liittää nämä kaksi asiaa yhteen - vaikka niillä käytännön tasolla ei tietenkään ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Voihan mies ostaa naiselle timantteja myös siksi, että on harrastanut toisenlaista kenties kallista "rakkautta" toisaalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat