Hurskapöllölle synttäreitä!

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tulevat nytten myöhään onnentoivotukset, sekä syntymäpäivistäsi, että muusta. Köpönen aikoi hoitaa, mutta heillä oli muuta, eikä pitänyt lupaustaan. Pennut on tehneet hienon dokkarin, miten tuon ikäiset (10-11) ajattelee ympäristöstään. Kaikki itse, haastattelut, kuvaukset ym. Näytettiin sitten vanhemmillekkin, mutta editoija ei ollut leikannut sitä johonkin lyhytelokuvafestareille vaadittuun 10 min koska piti sitä parempana pitempää versiota, eikä aika riittänyt.. Elokuva oli todella fiksu. Köpönen haastattelee Suurinta herraa, Lipaston koulun rehtoria, kuinkas muutenkaan, isänsä tyttö. Saatan kasvattaa hänestä vielä komukan. Ei mitään Suvi-Annen tyyppistä revisionistia, vaan Hertan jalanjälkiä seuraavan taistelevan pioneerin, sufragettia en. Leninkin oivalsi, että raaputappa kommunistia hiukan, niin huomaat, että suhteessa naiseen, hän on konservatiivi. Vielä en uskalla Tarantinon oppilaaksi lähettää.

Me keskustellaan enimmääkseen Köpösen ja herrojen kanssa. Soitin tuossa taas Kuuban lähtystöönkin, kun olen huolissani Fidelin terveydentilasta. Vänkä englannillla tuli tietoon, että "he is now old men today". "Sure, I sayd, but revolutions go on." Pani luurin kiinni, luokkapetturi! Ehkä on taas laajemman puhdistuksen aika!

Kamerad, make Love . Sanotaan Goditt, voisi se tuolla logiigalla olla myös Wedit. Tsemppiä pirusti ja siunausta kaikille.

Lierikki Riikonen

Kommentit (8)

Vierailija

Kiitokset toivotuksista, Lierik. Kokeilin eilen, vieläkö onnistuu kärrynpyörä ja käsilläseisominen ja menihän ne, mutta illalla kivisti olkapäätä. Siellä taitaa olla kuluma.

Ja mukavaa tässä edelleen pidetään; uunissa kypsyvät täytetyt paprikat lisukkeeksi bataattia ja parsakaalia.

Vierailija

Ei me mitään pentuja olla!...(ärsyttää) Eikä sinun tarvitse kertoa minun elämästäni joka ikiselle maapallon ihmiselle.

Onnea minunkin puolesta Hurskapöllö!

Lierik...Tiedoksi vain että lupauksia voi myös rikkoa ja enkä minä muutenkaan mitään luvannut.

EDIT: Vielä sen verran että en olisi edes halunnut haastatella sitä ylä asteen rehtoria muta kun se midän luokan poika on niin pelkuri että se halusi ottaa sen oppilaan...mrrrh

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Jaa, luulin häntä Oulun Yliopiston johtajaksi. No sattuuhan sitä. Nyt voitte sitten herätessä lälläättää "idiooottiisäinsinööri". Vanhempi kaaderi kyllä sellaisen kestää. Pyydään sihteerin alakerrasta sisään.

Teidän dokkari kyllä kolahti, nyt kun toit sen uudelleen esitettäväksi vielä enemmän.

Hullu akkaansa kehuu, ja mielipuoli lapsiaan! Olen ollut niin pitkään tauolla, että pitää etsiä Toveri BUSHMAN riisivainioiltaan. Minulla saattaisi joku 7.62: knen R. varastossa olla vielä meille molemmille. Materiaaalipulan ei pitäisi yllättää.

Kansankomissaarin tms.

Lierikki Riikonen

Vierailija
Köpönen

Onnea minunkin puolesta Hurskapöllö!

EDIT: Vielä sen verran että en olisi edes halunnut haastatella sitä ylä asteen rehtoria muta kun se midän luokan poika on niin pelkuri että se halusi ottaa sen oppilaan...mrrrh :x

Kiitos Köpönen.

Sinussa on selvästi luonnetta ja rohkeutta, hienoa; sillä pärjätään.

Vierailija

Lämpimät Onnittelut Hurskapöllölle myös Mummolasta. Tuli tasavuodet täyteen, eiköstä?

Muutoinkin taitaa lämpöä riittää Hurskalassa, ei tarvitse enää yksin lampaantaljalla kelliskellä ( Wolf vähän vihjaili) Näin aurinko loistaa, marraskuussakin.

Vierailija

Kiitos kaunis.

Vallan harmi, etten päässyt tarjoamaan teille kakkua, kahvia ja konjamiineja. Ehkä 50-vuoden päästä sitten.

Oli täällä sitä erikoisen kirkasta Someron pontikkaakin. Sellaisesta pullosta kun korkin avaa ja nuuhkaisee, on mitali melko varma missä tahansa pujottelukisassa.

Uusimmat

Suosituimmat