Loituma omistaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (12)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Toi Loituma oli puolalaisten suosikki pari vuotta sitten, syksyllä 2006. Ihan pelkkänä vitsinä kuuntelivat tuota Ievan polkkaa ja pyys mua kääntään sanoja Romaniassa, Slovakiassa ja Unkarissa myös tietävät tuon biisin ainaki.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Toi Loituma oli puolalaisten suosikki pari vuotta sitten, syksyllä 2006. Ihan pelkkänä vitsinä kuuntelivat tuota Ievan polkkaa ja pyys mua kääntään sanoja Romaniassa, Slovakiassa ja Unkarissa myös tietävät tuon biisin ainaki.

Olen itse huomannut saman asian. Jostain syystä Loituma uppoaa itä-Euroopan maihin. Tosin on noita faneja muuallakin. Ihme jos eivät osaa hyödyntää tätä markkinarakoa millään lailla. Bändi on netissä kulttisuosion maineessa.

Vierailija
Vatkain

Tosin vain pelkkänä vitsinä ja hassuna kuriositeettinä.

Tuo ei todellakaan pidä paikkaansa. Luin satoja kommentteja läpi ja ihmiset pitivät kappaleesta ihan oikeasti. Jotkut ovat jopa opetelleet suomea sen takia, että he ymmärtäisivät paremmin sanoja.

Ja kyllähän eläkeläisten keikoillekin tulee valtavat määrät porukkaa, vaikka se on puhtaasti vitsibändi.

Vierailija

Loituman Ievan polkka on paitsi rytmisesti helvetin hyvää musiikkia myös verbaalisesti ihastuttava ja esittämisen ilossaan aito.

Kypä.

Uusimmat

Suosituimmat