Luonnon ihmeet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka on mahdollista, että joillan ihmisillä on tuon kokoiset vehkeet?
Onko tämä osoitus mustanrodun paremmuudesta, vai miten tuo on mahdollista?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Onkohan tämä nyt ihan asiallista palstalla jossa tehdään tiedettä ja harjoitetaan tieteellistä tutkimusta!?

Näytti muuten vähän siltä että tyttö aluksi hiukan säikähti poikain pippeleitä!

Vierailija

Katsoin kuvan liitämisen välttämättömäksi, jotta kysymys tulisi selväksi.
Ja tiedefoorumilta jos mistä oikean asian laidan voisi varmistaa.

Vierailija

aitoa kamaa. minä olen exxxpertti näissä asioissa. isomunaisuus todella kertoo, että mustaihoiset ovat kalpeanaamoja parempia. peniksen koko tosin on kääntäen verrannollinen älykkyyteen kaavan äo = 19.0/(peniksen pituus metreinä) keskimäärin siis, yksilökohtaisia poikkeamia voi olla havaittavissa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
kaapo
aitoa kamaa. minä olen exxxpertti näissä asioissa. isomunaisuus todella kertoo, että mustaihoiset ovat kalpeanaamoja parempia. peniksen koko tosin on kääntäen verrannollinen älykkyyteen kaavan äo = 19.0/(peniksen pituus metreinä) keskimäärin siis, yksilökohtaisia poikkeamia voi olla havaittavissa.

Nytpä ei sitten tarvitse käydä sielä älykkyystestissä kerta se on noin helppo laskea.

Vierailija
CE-hyväksytty
Nytpä ei sitten tarvitse käydä sielä älykkyystestissä kerta se on noin helppo laskea.

mikä on älykkyysosamääräsi?

Vierailija

John Matrix on havainnut, yksilökohtaisia poikkeamia lukuunottamatta, ettei MENSA enää olekaan niin houkutteleva järjestö.

Vierailija
John Matrix
John Matrix on havainnut, yksilökohtaisia poikkeamia lukuunottamatta, ettei MENSA enää olekaan niin houkutteleva järjestö.

ihanko totta? hohhoh, en minä ainakaan mensaan voi liittyä, olen liian isomunainen siihen.

Vierailija

äärimmäisen asiallista tavaraa tällä foorumilla tietty kalun kokoa täytyy verrata

mutta hei oikeesti. iso vehje näyttää "hyvältä" mutta on varsin epäkäytännöllinen. näiden jätkien kalut ovat erektiossakin "löysiä"

Vierailija
SiamSkull
äärimmäisen asiallista tavaraa tällä foorumilla tietty kalun kokoa täytyy verrata

mutta hei oikeesti. iso vehje näyttää "hyvältä" mutta on varsin epäkäytännöllinen. näiden jätkien kalut ovat erektiossakin "löysiä"

asiallista kyllä. iso vehje on ruma, ainakin minun mielestäni. ja 3 m erektio on aina löysä, koska ruumiissa ei ole tarpeeksi verta täyttämään paisuvaiskudosta täysin.

Vierailija
kaapo

Mistäs tämmäinen tieto om peräisin vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa mutua?

Huomauttaisin että tämä on tiedepalsta jolla on tarkoitus harjoittaa tieteellistä tutkimusta, joten lähdettä ja perusteluja tässä kaivattaisiin.

nimimerkillä: linkki olis kiva!

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Pseudo
Kuinka on mahdollista, että joillan ihmisillä on tuon kokoiset vehkeet?
Onko tämä osoitus mustanrodun paremmuudesta, vai miten tuo on mahdollista?

Luulisin, että kyse on Photoshoppailun jalosta taiteenlajista...

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat