Kirottu päivä!

Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

(Tähänastisen) elämäni synkin päivä ... tietty päivämäärähän tuo on. Koen, että juuri tuona vuoden päivänä mitä tahansa pahaa voi tapahtua. Vältän tekemästä tärkeitä päätöksiä tai kriittisiä työvaiheita silloin. Jos taas odotan saavani tyrmäävän vastauksen johonkin kysymykseen, niin esitän sen juuri tuona päivänä. Tietysti saan tuon pelkäämäni ja odottamani tyrmäävän vastauksen, ja tuon päivämäärän kirous vahvistuu omassa mielessäni.
Onko muilla mielessään päivämäärää, jonka haluaisi poistaa kalenterista?

Kommentit (5)

Vierailija

Minulla ei ole kirottuja päiviä. Mutta on joskus äärimmäisen huono-onnisia päiviä, mutta niiden päivämääriä en laita muistiin.

Pahoja päiviä tulee ja menee.

Eikä perjantait jotka sattuu osumaan kuukauden kohdalla jossa on 13. päivä ei vaikuta yhtään minun onneeni..

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Huonoja päiviä, hyviä päiviä. Joskus huonot päivät voi aavistaa jo herätessä, ja silloin tulee olo ettei pitäisi nousta ollenkaan. Joskus aavistukset ovat väärässä, ja jonkin pikkuongelman jälkeen kaikki on taas hyvin. Ja joskus mitä parhaiten alkanut päivä menee salakavalasti myttyyn joskus iltapäivällä. Ei voi tietää. Kaikesta selviää, yleensä asenteella.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

huonoin päiväni oli päivä, jolloin synnyin eli 13.1.1974. ilman tuota päivää minulle ei olisi tapahtunut yhtään mitään pahaa ja hyvää suunnilleen saman verran kuin nytkin.

Uusimmat

Suosituimmat