22.11. Tampereella takaa-ajo

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Itse näin vähäisen tilanteesta, niin 5 poliisiautoa jahtaisi 700 sarjan bemaria.

Olivat myös yhdelle kadulle piikkimattoja levitelleet, mutta koskaan ei mennyt sielä kautta tuo bemari. Sain tietää jälkikäteen että poliisit ei tuntenut hyvin kaupunkia, niin ei saanut sitä ajattua piikkimattoon. Oli jotain uusia poliiseja millä ei ollut vielä kokemusta kertynyt kaupunkista.

Aamulehden verkkosivuilla on juttua .

http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/3425.shtml

Sivut

Kommentit (18)

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

No fittu, Hervannassa olin minäkin!

Mun mielestäni poliisi vois kyllä tiedottaa etukäteen tällasista näytöksistä. Olisin voinut ottaa vapaata tai järjestää itseni jollain tekosyyllä keskustaan.

Vierailija
CE-hyväksytty
Nonni. Harmi kun satuin olemaan hervannassa.

Sama juttu.

Vaarallista puuhaa kaahata pitkin mukulakivikatua, jonka varrella on liikennevaloja ja paljon jalankulkijoita. Onneksi ei tullut muuta, kuin peltivaurioita.

Vierailija
tiäremiäs
Lapintiellä oli piikkimatto klo 10.45

Auton kuljettaja oli huumerikoksista ja varauksista haussa, tilanne lähti Hakametsän hallin takaa ja päättyi kalevaan lähelle Saukonpuistoon.

Poliisi ei ole saanut kiinni keskiviikkona Tampereen keskustassa kaahannutta kuljettajaa. Poliisi epäilee kuskin olleen eräs keski-ikäinen mies, vaikka täyttä varmuutta tekijästä ei ole.

- Muun muassa auto viittaa henkilöön, vaikka se ei ilmeisestikään ole hänen nimissään, kertoo vanhempi konstaapeli Kimmo Iivonen torstaina.

Ei oo paskalakeil mitään näyttöö.
Äijä pysyy vapaal jalal!

Vierailija
tiäremiäs
Ei ne saanut kiinni sitä, mutta kyllähän ne sen aikanaan saa kun poliisit tetää kuka on kysymyksessä.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::..

Onko siinä järkeä? vastaan itse että ei ole.

Ajatelkaa:
1. Poliisi näkee tutun Bemarin
2. Bemari lähtee karkuun
3. Kohta yhden auton perässä hurjastelee 5-poliisiautoa.

Kysymys. Onko kyseisessä takaa-ajossa mitään järkeä.
Vastaus kuuluu. Ei ole.

On useasti sattunut niin että poliisin takaa-ajama nuori on päätynyt autoineen puuhun , taikka kallioon ja kuollut.

Kyllä poliisien olisi hiottava taktiikkaansa hiukan.

Antaisivat henkilön mennä menojaan ja ottaisivat kiinni sitten kun auto on pysähtynyt. Jokin on pielessä poliisien touhuissa.

Vierailija
Hurux

On useasti sattunut niin että poliisin takaa-ajama nuori on päätynyt autoineen puuhun , taikka kallioon ja kuollut.

Jos joku on niin ääliö ja rikollinen, että sen pitää päästä poliisia karkuun, niin ottaa ihan itse sen riskin, että ajaa pusikkoon tai mikä vielä pahempaa, ajaa jonkun sivullisen päälle. Kaikki takaa-ajotilanteissa sivullisen päälle ajaneet pitäisi tuomita murhasta, samoin rattijuopot.

Vierailija
DerMack
joku huumehörhö pelannut liikaa need for speedii

niin, ja herääkin kysymys, pitäisikö poliisienkin ottaa "huumetta", jotta pystyisivät yhtä taitavasti ajelemaan autoillaan, että saisivat rosvot kiinni.

Vierailija
Hurux

Antaisivat henkilön mennä menojaan ja ottaisivat kiinni sitten kun auto on pysähtynyt. Jokin on pielessä poliisien touhuissa.

Täytyy olla vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Merteuil

Jos joku on niin ääliö ja rikollinen, että sen pitää päästä poliisia karkuun, niin ottaa ihan itse sen riskin, että ajaa pusikkoon tai mikä vielä pahempaa, ajaa jonkun sivullisen päälle. Kaikki takaa-ajotilanteissa sivullisen päälle ajaneet pitäisi tuomita murhasta, samoin rattijuopot.

Myös poliisit?

Vierailija
Hurux

[/quote]
HYVÄ!

Vierailija
DerMack
joku huumehörhö pelannut liikaa need for speedii

Tai sitten huumehörhöllä oli paha "need for speed", jonka vuoksi täytyi kaasuttaa täysillä diilerin luo.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Hurux
tiäremiäs
Ei ne saanut kiinni sitä, mutta kyllähän ne sen aikanaan saa kun poliisit tetää kuka on kysymyksessä.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::..

Onko siinä järkeä? vastaan itse että ei ole.

Ajatelkaa:
1. Poliisi näkee tutun Bemarin
2. Bemari lähtee karkuun
3. Kohta yhden auton perässä hurjastelee 5-poliisiautoa.

Kysymys. Onko kyseisessä takaa-ajossa mitään järkeä.
Vastaus kuuluu. Ei ole.

Kyllä poliisien olisi hiottava taktiikkaansa hiukan.

Kysymyksessä ei ollut mikään teini ja pikkurikollinen, tilanteesta ymmärtäisi että ihan haluttu henkilö poliisin keskuudessa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat