Naisten pöksyt

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kymmeniä vuosia olen nostellut pesukoneesta naisten pöksyjä narulle kuivumaan.
Mikä ihme siinä on,että aina eli 90 % varmuudella ne koneesta tullessa ovat väärinpäin.Pöksyjen malleja ja kokoja on ollut kyllä monenlaisia,eli sekään ei selitä ilmiötä,kun aina ja ikuisesti niitä on käänneltävä oikein päin.
Onko tämä taikuutta,noituutta vai oikein tieteellinen juttu,että näin tapahtuu loppuun hamaan saakka?

Sivut

Kommentit (45)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26852
Liittynyt16.3.2005
onkimies
Mikä ihme siinä on,että aina eli 90 % varmuudella ne koneesta tullessa ovat väärinpäin.

Naiset ovat ilmeisesti itse laittaneet vaatteet pesukoneeseen ja kääntäneet ne nurin. Jotkut vaatteet käsittääkseni kuuluisi kääntää nurin ennen pesua. Silloin pesu kuluttaa sisäpuolta.

Vierailija
Naiset ovat ilmeisesti itse laittaneet vaatteet pesukoneeseen ja kääntäneet ne nurin. Jotkut vaatteet käsittääkseni kuuluisi kääntää nurin ennen pesua. Silloin pesu kuluttaa sisäpuolta.

Ei pidä kuulemma sekään teoria paikkaansa tässä tapauksessa.
Ihmeelliset ovat pesukoneen pyörteet...

Vierailija

Laita seuraavalla kerralla kaikki pikkarit nurinpäin koneeseen ja tarkista sitten, ovatko kaikki kääntyneet oikein päin

Vierailija
sofiam
Laita seuraavalla kerralla kaikki pikkarit nurinpäin koneeseen ja tarkista sitten, ovatko kaikki kääntyneet oikein päin

Tieteellisenä tutkimuksena tuo voisi olla ok.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Vaan kai luultavasti niitä puhtaita pöksyjä kuiten mieluummin kääntelee.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Vaan kai luultavasti niitä puhtaita pöksyjä kuiten mieluummin kääntelee.

Likaisista saa myymällä paremman hinnan.

Vierailija

Olisi mielenkiintoista tietää, josko ilmiö noudattelee normaalijakaumaa. Kuka viitsisi toistaa kokeen riittävän monta kertaa ja laatia meille siitä raportin? Jos hommaan ryhtyy, kannattaa ainakin ehdottomasti hakea hankkeelle EU-rahoitusta, sanon.

Vierailija
onkimies

Miksi?

Mitä pöksyihin tulee naisten tulee käyttää hametta ei pöksyjä!

Vierailija
Abdul Az
Naisten tulee käyttää hametta ei pöksyjä!

SIIS hametta ILMAN pöksyjä ?

Son siis TÄMMÖNEN veijari, tämä "Abdullah"

Vierailija
onkimies
Mikä ihme siinä on,että aina eli 90 % varmuudella ne koneesta tullessa ovat väärinpäin.Pöksyjen malleja ja kokoja on ollut kyllä monenlaisia,eli sekään ei selitä ilmiötä,kun aina ja ikuisesti niitä on käänneltävä oikein päin.
Onko tämä taikuutta,noituutta vai oikein tieteellinen juttu,että näin tapahtuu loppuun hamaan saakka?

MISTÄ sä niitä pöksyjä saat ?

Vierailija
Abdul Az
onkimies

Miksi?

Sitä minäkin ihmettelen.Kaikkeen hullutukseen ne naiset miehen saa

Vierailija

Kannattaisi testata mitä kuivuri niille tekisi. Oliko tulos yhtä hankala, vai onko niitä kuivana helpompi käännellä.

Pyykin jaettelu auttaa paljon. Kun pyykkää vaikkapa pöksyjä erikseen, niin niiden käsittely sarjatyönä on helpompaa kuin sekapyykin kanssa.

Kuminauhat ovat hyvä keino sitoa pöksyjä ja sukkia kokoon niiden säilytystä varten.

Vierailija
BUSHMAN, long time no see
onkimies

MISTÄ sä niitä pöksyjä saat ?

Heh,tyttöystävillä on aika yleinen tapa jättää vierailuistaan merkki eli pikkareita usein roikkuu siellä sun täällä kun aamuisin herää.mitä lie jaloisaaan kun kotinsa matkaavat

Vierailija
BUSHMAN, long time no see
Abdul Az
Naisten tulee käyttää hametta ei pöksyjä!

SIIS hametta ILMAN pöksyjä ?

Mikä siinä nyt niin hirveää/järkyttävää olisi/on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat