Erkki Tuomioja Tieto-Finlandia-ehdokkaana

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

ERKKI Tuomioja Tieto-Finlandia-ehdokkaana ( uutinen ) ?

Kommentit (9)

Vierailija

Minua harmittaa kun ei tullu luettua että olis edes mahdollisuudet saada Tieto-Finlandia palkinto. Minulla ei yksinkertaiseti ole tarvittavaa järkeä pro graduun. Sen "no peli" -palkinnon voisin ehkä saada, mutta oma luonne ja vaimo on sitä vastaan. Mies ilman peliä on luonnoonvastainen ja pitää pahaa ääntä ja on pahankurinen.

Vierailija

Busman vaahtoaa, tulee mieleen vesikauhuinen koira.

Häivähdys punaista, sehän taitaa olla Erkin ehdolla olevan tekosen nimi.
Todellakin, vain häivähdys punaista on enää jäljellä.

Vanhaa Erki Tuomiojaa vertaan mielessäni Pentinkulma-eepoksen loppupuolen kunnallisneuvos ja kansanedustaja Janne Kivivuoreen.
Ja Erki virka-autossaan tai ihan lenkillä kulkee vanhoejn paikkojensa ohui, joissa esiintyessään ja vaikutttaessaan hän oli melko punainen radikaali.

Varhemmin kunnallisneuvoksen käydessä kotopuolessa kuului miesjoukosta:" Tuolla se emänoske menee". Eepoksen lopulla enää
raihnaantunut entinen viinatrokari Elias jaksaa puolipirullisesti kysyä: Onko kunnllaisneuvos tullut katsomaan kotitanhuviaan?.

Tuolla se emänoske Tuomioja menee. Noin suunnilleen voin sanoa minä, vaan enpä saa enää kannatusta. Vuonna 2005 sain palstan presidentikoeäänestyksessä muistaakseni 29 ääntä, mikä oli yhtä paljon kuin Tarja Halosen. Muut saivat vähemmän. Tämäkin ärsytti vaselisteja ja SKPta. Mutta nyt on kannatukseni huvennut vähiin. Vallitseehan Suomessa imperialistinen hyvinvointi, josko köyhyyttä onkaan.
Helppo hävuittää semmoista mitä ei tiedetä olevankaan.

Minulla ei tosin edelleenkään ole lämmitettävää saunaa eikä ajokunnossa olevaa polkupyörää. Mutta minulla on rikas aineisto tällä palstalla.

Jotta kumminkaan emme vääristäisi valtajärjestystä, on Erki Tuomioja Tarja-tädin alainen, ja selvästi vähäisempi noske kuin Paavo Lipponen.
Puolueessa korkeammalla on Eero Heinäluoma.

Suomen protokolla eli virallinen arvojärjestys kuitenkin. Vain Tasavallan preiseidentti ja eduskunnan puhemies ovat ulkoministeriä korkeampia.
Sattuvat hekin olemaan oikeistososdemeja.

HÄIVÄHDYS PUNAISTA.

Vierailija

KYLLÄ, kun Erkki Tuomioja kieltää Suomessa keskustelunkin
Karjalasta ja NATO:sta, alkaa "BUSHMAN":illa kyllä vuotaa vesi
silmistä ja vaahto suusta, saattaapi muistuttaa rabiesta !

Vierailija
BUSHMAN, long time no see

Miten niin alkaa? Koko ajanhan olet ollut kuolaava idiootti

Vierailija
babun

Miten niin alkaa? Koko ajanhan olet ollut kuolaava idiootti

"KUN osoitat toista sormella, muista, että kolme
sormeasi osoittaa sinua itseäsi !"

( Vanha arabialainen sananlasku )

Vierailija

EI mut, kuulkaas RYSSÄNRENGIT, "BUSHMAN"
ottaa nyt lasin maitoa ja menee nukkumaan ihanteensa
George W. Bushin terveitä elämäntapoja noudattaen !

Vierailija

Elämme jännittäviä aikoja. Tieto-Finlandia-palkinnon saajasta päättää Raimo Väyrynen. (SDP) Kukaan ei epäile hänen puolueettomuuttaan, vai epäileekö?
Ehkä se on vain sattumaa että tuomiojalla ja väyrysellä on sama puoluetausta?

Vierailija
Cicero

Elämme jännittäviä aikoja. Tieto-Finlandia-palkinnon saajasta päättää Raimo Väyrynen. (SDP) Kukaan ei epäile hänen puolueettomuuttaan, vai epäileekö?

NIIN, "Minä ja mummoni" , pieni vaaleanpunainen kirja,
aivan kuin itse Maolta, SELVÄÄ voittaja-ainesta, Väyrynen
on vain valittu VARMMUUDEN VUOKSI tuomariksi, ties
mitä ei-sosialistit keksisivät ! Mitä turhaa koko "kilpailua",
julistetaan Eki vain voittajaksi, säästyy aikaa ja vaivaa
itsestään selvässä asiassa !!!

Vierailija
Cicero

Ihan vain sattumaa, kuten myös se, että sosdemi on myös presidenttinä ja eduskunnan puhemiehenä, vv.ministeri ja myös nyt hyvin julkisuuteen päässyt liikenneministeri. Viimeisestä muiistakaamme, että vanhiojen analogisten televisioiden aika päättyy pian. Suomi siirtretään lempeän
sosiaalidemomkraattisesti digiaikaan. Ja myös itärajan rekkajonot ovat ihan vain sattuma. Ja että Fortum nostaa pienasiakkaiden sähkön hintaa.

Kun on oikeistososdemi, ihan noske, eihän tarvitse tietää tiedosta ja tieteestä mitään. Riittää, että osaa valita muutamasta kirjasta oikein.
Varmuuden vuoksi järjesteltiin, että ehdolla olevistakaan yksikään ei ole varsinaisesti tietokirja. Erehdystä ei voi sattua.

Tai osaa valita oikean elokuvan. Eduskunnassa sen puhemies pitää elokuvakerhoa.

TIETO ON VALTAA. Menneinä aikoina erityisesti sosdemien suosima tunnulause. Pysyt vallassa valiten oikeita kirjoja ja elokuvia.

Uusimmat

Suosituimmat