TIEDE FORUMILLA KUOHUU

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuoreen huhun mukaan tiedeforumilaiset ovat vihdoin keksineet ikiliikkujan toimintaperiaatteen.

Kysyimme palstan velholta Savorilta miten kyseinen vempain toimii: "En halua tässä vaiheessa vielä lähteä kommentoimaan asiaa julkaisemme ikiliikkujamme 6.12 Helsingin messukeskuksessa järjestettävässä tiedealan tapahtumassa.

Niin tai näin koko Suomen tiedeyhteisö jää mielenkiinnolla odottamaan uutta tieteellistä vallankumousta.

Kommentit (9)

Vierailija

Tiede.fi -foorumin ikiliikkuja: evoluutiokeskustelu, jonka laittaa käyntiin kreationisti ja jonka moottorina toimivat kehässä kulkevat väitteet.

Vierailija

tämähän on epäoikeuden mukaista. minun aiheeni poistettiin taas kerran
julmaa sensurointia

törkeää

NIIMPÄ OLEN PÄÄTTÄNYT TEHDÄ VIRALLISEN ADRESSIN!
(joka ikävä kyllä poistetaan valitettavan nopeasta)

kirjoittakaa adressiin, niin olette tehneet kantanne selväksi, mitä mieltä olette sensuroinnista ja sananvapuden rajoittamisesta.

Vierailija
BUSHMAN ,long time no see
Tuoreen huhun mukaan tiedeforumilaiset ovat vihdoin keksineet ikiliikkujan toimintaperiaatteen.

Kysyimme palstan velholta Savorilta miten kyseinen vempain toimii: "En halua tässä vaiheessa vielä lähteä kommentoimaan asiaa julkaisemme ikiliikkujamme 6.12 Helsingin messukeskuksessa järjestettävässä tiedealan tapahtumassa.

Niin tai näin koko Suomen tiedeyhteisö jää mielenkiinnolla odottamaan uutta tieteellistä vallankumousta.

Voi olla jo kymmenenkin vuotta, kun ikiliikkujanne jo esiteltiin Oulussa.
Polkupyörän ratas pyöri itsekseen.

Ja ratkaisuhan oli sama, jolla maasta otetaan lämpöä, siis lämpöpumppu.
Pumpataan kaasua putkeen, jossa se laajenee ja ottaa lämpöä.
Sitten se puristetaan, ja otetaan lämpö talteen. Yleensähän maalämpöpumput käyvät sähköllä. Vaan voidaan otettava lämpö panna
käyttämään myös pumppua. Keksintö voi toimia vuosikymmeniä.Vrt. minulla yhä toimii 1984 hankittu pakastearkku.

Kun tuo Oulun kekisnö aikanaan julkistettiin, minulta ei mennyt kauaa oivaltaa, mistä oli kyse. Maalämpö oli siihen aikaan esillä.

Näissä pohjoissa oloissa on kyllä vaarana, että maa pumpataan jokseenkin lämmöttömäksi.

Huomaa, lämpöpumpattua maaperää voisi käyttää pakastesäilömiseen.

Kylläkin muistelen lukeneeni myös jotakin sen tapaista, että rakennetaan kennoja, joissa lämpö muutetaan sähköksi sähköisesti eikä mekaanisella keinolla. Olisikin tärkeä laite ydiinvoimaloihin, yleensä höyryvoimalopihin..Toisaalta, näidenkin yhteydessä kehitellään joidenkin kaasujen käyttöä, kuten siis lämpöpumpussa.

Kuohumisesta puheenollen, minulla kyllä on Yksöä, Veijoa, Yrjoä ja John Carteria vastaan. Muuten olenkin sitä mieltä, että heidän kaltaistensa Suomi on tuhottava.

Vierailija

joo, mutta eihän tän aiheena ollukkaan se, vaan nyt tiede-foorumi on historiansa vaikeimmassa vaiheessa

se selviää, kun tutustuu allekirjoitukseni linkkiin.

Vierailija

Bushmanni varmaan meinas ketjun alottajaa!!!

Sillä on huomattavasti vähemmän viestejä ja nimessä OIKEAN Bushmanin nickissä välilyönti on pilkun JÄLKEEN ja huijarilla ennen pilkkua!

Uusimmat

Suosituimmat