Miten harhautan krapulan!!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen Tampereella ja en muista edellisestä illasta mitään.

Taisi olla Juicen pois meno niin iso energian siirtymä täällä Tampereella että siinä vähän alkoholin kanssa tekemisissä olevan aivoenergiat menivät sikäli sekaisin, että muisti tosiaan meni.

Olen tässä koko aamun harhauttanut pahaa oloa ilman alkoholia. Perinteisestihän tyyppit ottaa ns. tasoittavia, mutta kyllä tämä onnistuu ilmankin.

Jos en olisi muuttamassa yhteiskuntaa huvipuistomaisen supertehokkaaksi, niin alkaisin pitämään viikonloppukursseja siitä miten harhautan krapulan.

Perjantaina kurssilaiset keskittyisivät krapulan hankintaan ja lauantai-aamuna alkaisi krapulan harhauttaminen, joka johtaisi siihen että saadaan hyvä krapula sunnuntaiaamuksi, jota päästäisiin sitten harhauttamaan lauantaiaamun ja päivän opeilla.

En paljasta tässä vaiheessa enempää.

Savor

;):)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
YsKös itse
Eikö näitä hörhöjä saada bannittua

äläs nyt, täytyyhän kaikilla olla jotain sisältöä elämällä. toisilla on tällä foorumilla hörhöily, toisilla jotain ihan muuta.

Vierailija

Älkäähän nyt, tämä on mielenkiintoinen keskustelu.

Krapulaa en ole koskaan onnistunut harhauttamaan, mutta hikka minulla on tapana harhauttaa.

Vierailija

Hommatkaa paremmat geenit Siten voitte harhauttaa krapulan. Pahin krapulani on ollut yksi oksennus aamulla. Olen joskus käyttänyt sitä runsasta veden juomista illalla, mutta en aina sitäkään.

Vierailija
Puudeli
Viskikolalla kuten minä nyt. Harmittaa pilata hyvää ainetta, mutta ei se raakanakaan menisi nyt.

Itselläni menee raakana helpommin alas, koska en pidä viskikolan mausta.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Treenaa maksaasi ankarasti. Ja lähde kävelylle. Raikas ilma piristää, ja tässä kylmässä vaakasuorassa sateessa huomaat että on kurjempiakin asioita kuin krapula.

Muista käyttää heijastinta!

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Niinpä

Aamulla aamupalan jälkeen päätin, ettei krapula ei koske minua tänään. Huomenna ehkä, mutta se on vasta huomenna.

Harhautin krapulan seuraavilla aineilla: olut, siideri ja whisky. Paluumatkalla minulla oli ihan hauskaa, muilla ehkä ei.

Sellaista se on...

Same shit, different day...

Vierailija

Ennen join krapulan takia, nyt vältän juomista saman asian takia. Se on niin väärin se. Tulee kauhea kanuuna liian herkästi.

Ne päivät ovat menneet, jolloin nauroin kesäaamuun ratkiriemukasta krapulaista olotilaani. Tilalle on tullut kuolemanpelkoinen ahdistus ja päänsärky ja paha olo. Eli krapulat eivät ole kuin viinit, että paranisivat vanhetessa.

Paras harhautus on absolutismi.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Armitage
Ennen join krapulan takia, nyt vältän juomista saman asian takia. Se on niin väärin se. Tulee kauhea kanuuna liian herkästi.

Ne päivät ovat menneet, jolloin nauroin kesäaamuun ratkiriemukasta krapulaista olotilaani. Tilalle on tullut kuolemanpelkoinen ahdistus ja päänsärky ja paha olo. Eli krapulat eivät ole kuin viinit, että paranisivat vanhetessa.

Paras harhautus on absolutismi.

Siitähän sen vanhuuden tulon huomaa. Kymmenen vuotta sitten en ollut krapulassa kyynelehtivä luuseri, vaan entäpä nyt...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Kyllä tuollaiset krapulat ovat juuri viunan vieroitusoireita. Itselläni vielä nuoresta iästä johtuen tajuntaa laajentavia ns intiaanikrapuloita. P-Amerikan intiaanit kuulemma arvostivat krapulaa. Kaiketi perinteisen psykedeelien käytön takia.

Mutta Neuvot krapulaan

- juo vettä
- Syö, elimistö on heikoissa kantimissa, ei pysy kunnolla sisällä ruoka, mutta ei se paha olo syömäti lähe. Yhen illan jälkeiseen krapulaan tukevasti, pitemmän ryyppyputken jälkeen aloita kevyesti.
- Ei krapularyyppyä, paskat se mitään auttaa, en ole koskaan harrastanut
- Mee raittiiseen ilmaan varjoon (suora auringonpaiste tuntuu pahalta).
- Älä mene auton kyytiin tulee vitun paska olo (etenkin röökinsavuisessa, vanhalta kaljalta yms paskalta haisevassa autossa)
- Kokeile b-vitamiinia (luultavimmin hyvä placebo)
- Vältä melua
- Hakeudu jonkun mukavan seuraan (voi olla pelottava olo)
- Tee jotain helppoa, esim siivoa, saat ajatukset rapulasta pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat