Spiritismi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletteko koskaan kokeilleet spiritismiä? minä ja eräs ystäväni olimme tällä ystävälläni kaksin. hän asuu kerrostalossa. me siis piirsimme ohjeiden mukaan paperille nämä spitismin kuviot jne. ystäväni kysyi: "missä piru on" en itsekään tiedä miten pirut liittyvät spitismiin, mutta luulisin että piru on pahan henki joka tuottaa huonoa onnea ja on vahvasti spitismissä mukana. lasi alkoi liikkua ja muodosti "hiuk.." siitä eteenpäin emme päässeet ja ystäväni katsoi peiliin. hän alkoi kiljua ja hypähti taaksepäin kaatuen lattialle.sillä samalla sekunnilla, kun hän katsoi peiliin, olin näkeväni sekunnin ajan mustan hahmon (melko pienen) ystäväni hiuksissa. rauhoittelin ystävääni ja sanoin sitä näköharhaksi, jonka minä tein ja ystäväni rauhoittui. sitten minä kysyin: "koska minun ystäväni kuolee?"
"pian" pelästyimme kun ikkunan luukku avautui ja tuuli puhalsi korkealla niin paljon, että kynttilämme sammui. juoksimme rappukäytävään ja sieltä ulos. olimme aivan shokissa, emmekä uskaltaneet mennä ystävälleni, joten haimme kamani ja juoksimme meille kauas illan pimentoon.

kuitenkin parin viikon päästä ystäväni äiti soitti minulle ja sanoi, että ystäväni oli joutunut sairaalaan äkillisen kohtauksen vuoksi.
säikähdin niin paljon, että aloin harjoittaa meedion taitojani. näen tänäkin päivänä hahmojen kasvoja joka paikassa. ja ystäväni kuoltua olen vaihtanut sanoja hänen henkensä kanssa. nämä elämän ajat ovat olleet tuskallisia ja pelottavia, joten en suosittele spiritiamiä, tai jos haluatte pelata, kyselkää vain helppoja kysymyksiä, seim: "kuka minusta tykkää?" jne. ja jos jtn tapahtuu, sanon vain että ainakin varoitin

Kommentit (5)

Vierailija

Gal 5:18 18.

19. Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä. Niitä ovat siveettömyys, saastaisuus, irstaus, 20. epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus, 21. kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

Joh 8:51-53 Jeesus sanoo: Totisesti, totisesti: joka pitää kiinni minun sanastani, ei milloinkaan näe kuolemaa.

1. Joh 4:16 -18 Jumala on rakkaus. Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. 17. Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, 18. vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa.

Uusimmat

Suosituimmat