Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Miksi joku haluaa avatarin itselleen ja joku ei?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija
CE-hyväksytty
Ayla

Miksi sinä et halua avataaria?

Se on jotenkin vaan niin noloo...

SE pölli mun avatarini !!!

Vierailija

Avatar on oma vääristynyt minäkuva, toiset vain eivät omaa sitä.

Oikeasti avatar ilmentää ihmistä, hänen arvomaailmaansa tai jotain muuta hänelle tärkeää, varsinkin kun avatar ei vaihdu pitkään aikaan.

Vierailija

Ja minä kumn luulin, että mun avattaren käytön perustetta ei kenenkään tarvitse arvailla

Muutamat on aika mielenkiintoisia. Arvostan eniten omintakeisia avattaria, kuten nyt esimerkiksi vaikka tuon Bushmannin miljoonannen persoonan aina vain samaa avatarta.

Eräänlaisena avattarena toimii myös "Viking Line"n "NG LI"-logo. Tehokas. Mutta samalla systeemillä "Super Seacat" ....

Vierailija

Ku en identifioidu kuviin - oon silleen ovet auki ja pelkään muutenki kuvii... oon kuullu, että sielu jää niihin vangiks... ett niinku rupee minuus kaventuun, jos tohon sivuun heittää jonku idolin esmes... niin oon ollu vaan pelkkänä nikkinä tälleen.

Oiski kiva tietää, montaks meit avatarettomii on ja mitä se kertoo nikeist!?

Vierailija

Mulhansiis ei oo mittään avattariii ees, kutees nääs Pubi, se kertoo tietty kovist jätkist jotain, joitain niis siis on, vai mitä sanoo tähän palstan naaraat?

Toisaalt noi rotankuvat, onx ne kovinkaa kivoi, en tiiä.
Luonnetta se tiätty kuvaa, totta.

Vierailija

Eivät kaikki rotat ole rumia. Siitä tulikin mieleeni että missä nimimerkki rattus mahtaa piileskellä? Ei ole kyseistä henkilöä vähään aikaan näkynyt palstalla.

Vierailija
Aslak
En ole löytäny sopevaa kuvvaa, enkä ihan aitoa omakuvvaa kehtaa tänne panna ,on se senverran komija kuva, ei sais ikuna akoilta rauhaa.

Joo... epäilemättä. Tiedän Jounit ja Aslakit, kun olen sieltä päin lähtenyt.

[size=75:u82f1tqd]Mutta tuo Aylan avatar saa minut lentämään käenpesän yli...[/size:u82f1tqd]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat