Sähköyhtiön kilpailutus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nythän sitten Fortum veti hinnankorotuksensa takaisin aika hätävalheelta kuullostavan syyn kera. Silti olen sitä mieltä että vaihdan sähköntoimittajani sellaiseen yhtiöön joka ei ole pörssissä. Meneväthän sitten nekin voittorahat mitä kaupunkien omistuksessa olevat yhtiöt keräävät kaupunkien kassoihin eikä suursijottajille tai optiovoittoihin.

Muutenkin pidän asiakassuhteessa tärkeänä sitä että yhtiö ei ole pörssiin listautuneena (esim. osuustoimintaperiaatteiset). Äänestän lompakollani.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen samaa mieltä edellisen kanssa siitä, että ainakin ne, joiden kunnalla on sähkön tuottoa, kannattaa pysyä omassaan, eikä lisätä muiden voittoja.
Kävin huvikseni vaihtovirtanetissä tekemässä kilpailutuksen. Vastaus oli, että Fortunet voisi tehdä tarjouksen, joka on 156 euroa kalliimpi kuin nykyinen. Joten enpä taida muuttaa! Onko tämä vaihtovirtanet vain Fortumin palsta, vai koskeeko em. tulos kaikkia firmoja, eli onko minun yhtiöni kaikkein halvin? Onko jokin toinen palsta, josta saa hitatiedot yhtä kätevästi kaikista firmoista?

Uusimmat

Suosituimmat