HIENO Asiakaspalaute!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä vasta suorapuheinen asiakaspalaute suoraan ytimeen.
Tositarina Citymarketista Vaasasta.

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake@citymarket.fi]
Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei
käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. poika avasi
pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä
kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa
asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen
kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista
vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen
saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa
rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen
kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse
mitä pikemmiten. Kiitos !

Marttunen Petri < petri.marttunen@citymarket.fi> kirjoitti:
----------------
Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä
kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme
älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä
periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu
omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket
-ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan
ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston
tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen
ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi lapsen
siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis
huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse
olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on
täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka
kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän
päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi
hyvästä asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut
oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu
viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse
mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman
lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä
todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi
idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan
tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin.
Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä.
Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin
kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä
suoraan nenävarteen.

Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä

JA SITTEN RUPES POIKA PERUMAAN PUHEITAAN....

Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli
puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt
lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin
sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko
viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta
työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään
tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut
muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni
töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta
tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja
hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin
kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
Juha Västilä

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Ehkä wanha, mutta ei ollut aikaisemmin tällä foorumilla. Ainakaan havaintojeni mukaan.

Toivottavasti viestistä tehtiin rikosilmoitus. Siinä oli lopussa avoin uhkaus fyysisen väkivallan käytöstä tyhmästi käyttäytyvää asiakasta kohtaan. Se on laitonta. Toivottavasti Citymarket-ketju älysi erottaa välittömästi kyseisen henkilön. Vaikka alkuperäinen asia oli naurettava, niin tuollaisia viestejä ei tule lähetellä edes sisäiseen verkkoon. Hyvä esimerkki asiakaspalvelun tasosta Suomessa.

Jo oltaisiin vapaan markkinatalouden ja -oikeuden Yhdysvalloissa, niin tuo olisi tullut K-ketjulle maksamaan aika monta miljoonaa dollaria.

Vierailija
Bomt Kneder
Ehkä wanha, mutta ei ollut aikaisemmin tällä foorumilla. Ainakaan havaintojeni mukaan.

Toivottavasti Morottaja teki rikosilmoituksen Marttusen viestistä. Siinä oli avoin uhkaus fyysisen väkivallan käytöstä. Se on laitonta. Toivottavasti Citymarket-ketju älysi erottaa välittömästi Marttusen. Vaikka alkuperäinen asia oli naurettava, niin tuollaisia viestejä ei tule lähetellä edes sisäiseen verkkoon.

Jo oltaisiin vapaan markkinatalouden ja -oikeuden Yhdysvalloissa, niin tuo olisi tullut Citymarketille maksamaan aika monta miljoonaa dollaria.

Jos meillä ei olisi tuollaisia fanaattisia kiihkoilijoita voisi Suomessa olla jo pieni kulttuurintynkä kehittyneenä. Mutta mikäs siinä kun on lännen mahtimaa mallina otetaan kaikki arvojärjestyksen kärkeen raha, mahti, keskinkertasuus, kaupallisuus, pinnallisuus, petos, valheet ja maailmanvallotus ni jopas ollaan hilipeetä kansaa kaikki

Vierailija
skOh
Jos meillä ei olisi tuollaisia fanaattisia kiihkoilijoita voisi Suomessa olla jo pieni kulttuurintynkä kehittyneenä. Mutta mikäs siinä kun on lännen mahtimaa mallina :D otetaan kaikki arvojärjestyksen kärkeen raha, mahti, keskinkertasuus, kaupallisuus, pinnallisuus, petos, valheet ja maailmanvallotus ni jopas ollaan hilipeetä kansaa kaikki

Ilmeisesti siis tarkoitat ettei asiakkaalla ole oikeutta valittaa asiattomasta kohtelusta ja että yrityksillä ja niiden työntekijöillä on oikeus kohdella asiakkaitaan verbaalisen kommunikoinnin tasolla aivan miten lystäävät.

Mihin tai kehen viittaat "fanaattisella kiihkoilijoilla"? Suuryritystä vastustavaan tyytymättömään asiakkaaseen, jota firman työntekijä uhkaa lyödä nenänvarteen? Minuun? Johonkin muuhun, joka rohkenee olla kriittinen suuryrityksiä kohtaan?

Onko sinun mielestäsi oikeutettua lähetellä tyytymättömille asiakkaille turpaanvetouhkauksia?

edit. Katso sanakirjastasi merkitys sanoille huumori, ironia ja sarkasmi.

Vierailija

IMO oli täysin oikein tuolle saatanan valittajaretardille, että sai tuommoisen viestin ja sen lähettäjä pitäisi palkita jotenkin. En minäkään mene litran avattua maitotölkkiä palauttamaan, koska piti ostaa puolentoista litran...
Jos ei PERKELE osaa oikeita paristoja ostaa, niin ampukoon itsensä. Sitten vielä jotain niin-saatanan-muodissa-tämän-paskakannsan-keskuudessa-nykyään uhkailuja tyyliiin "en varmasti tule enää liikkeeseenne plaplaplaa".. Niin vissiin, maailma on idiootteja täynnä, niiden kantaa pitäisi selvästikin alkaa säätelemään tarkemmin...
Tuo fyysinen uhkaus kyllä meni liian pitkälle, mutta vitsiksi tarkoitettu tai ei, muuten nostan hattua viestin lähettäjälle.

Vierailija

"Olen niin kovin tyytymätön, kun en saanut palauttaa vähän käytettyä tuotetta, jonka tuotepakkaus on rikottu, ja koko tuote kaikinpuolin myyntikelvoton. Lisäksi itse ostin väärän tuotteen. Siksi haluankin nyt rahani takaisin, koska olen täydellinen ********" Sympatiat menee kyllä myyjille.

Vierailija
Bomt Kneder

Toivottavasti viestistä tehtiin rikosilmoitus. Siinä oli lopussa avoin uhkaus fyysisen väkivallan käytöstä tyhmästi käyttäytyvää asiakasta kohtaan. Se on laitonta. Toivottavasti Citymarket-ketju älysi erottaa välittömästi kyseisen henkilön. Vaikka alkuperäinen asia oli naurettava, niin tuollaisia viestejä ei tule lähetellä edes sisäiseen verkkoon. Hyvä esimerkki asiakaspalvelun tasosta Suomessa.

Jo oltaisiin vapaan markkinatalouden ja -oikeuden Yhdysvalloissa, niin tuo olisi tullut K-ketjulle maksamaan aika monta miljoonaa dollaria.

sairas olet... minun mielestäni tuo viesti on hauska. minä ainakin olisin lähinnä nauranut tuollaisen saadessani ja kiitellyt vielä sen kirjoittajaa hyvästä ja ystävällisesti vastauksesta. enkä missään tapauksessa ilmoittaisi tuollaisista viesteistä muualle kuin kavereilleni ja muille tutuille. HOHHOHHOOO!!! nyt te pikku paskat alatte lähetellä minulle mukavia viestejä osoitteeseen
james.branleur@luukku.com

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Joskus kyllä tuntuu, että pieni vittuilu idiooteille on ihan paikallaan, ellei jopa suotavaa. No leikki leikkinä. Olipa ihan hupaisa juttu. Onkohan tuo kuitenkin vitsiä koko tarina. Ei kai kenenkään nimi voi olla oikeasti Morottaja, vaikka telkkarissakin niin kyllä väitetään?

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija

Kauppaketjun edustaja sattui vain rehellisesti ilmaisemaan oman ja muun henkilökunnan asenteen asiakkaisiinsa.
Lisää rehellisiä "tapauksia" asiakaspalvelua hoitamaan.

Vierailija
Bomt Kneder
skOh
Jos meillä ei olisi tuollaisia fanaattisia kiihkoilijoita voisi Suomessa olla jo pieni kulttuurintynkä kehittyneenä. Mutta mikäs siinä kun on lännen mahtimaa mallina otetaan kaikki arvojärjestyksen kärkeen raha, mahti, keskinkertasuus, kaupallisuus, pinnallisuus, petos, valheet ja maailmanvallotus ni jopas ollaan hilipeetä kansaa kaikki

Ilmeisesti siis tarkoitat ettei asiakkaalla ole oikeutta valittaa asiattomasta kohtelusta ja että yrityksillä ja niiden työntekijöillä on oikeus kohdella asiakkaitaan verbaalisen kommunikoinnin tasolla aivan miten lystäävät.

Mihin tai kehen viittaat "fanaattisella kiihkoilijoilla"? Suuryritystä vastustavaan tyytymättömään asiakkaaseen, jota firman työntekijä uhkaa lyödä nenänvarteen? Minuun? Johonkin muuhun, joka rohkenee olla kriittinen suuryrityksiä kohtaan?

Onko sinun mielestäsi oikeutettua lähetellä tyytymättömille asiakkaille turpaanvetouhkauksia?

edit. Katso sanakirjastasi merkitys sanoille huumori, ironia ja sarkasmi.

Tarkotan sitä, että kassalla se työ voi olla välillä äärettömän turhauttavaa ja rasittavaa. Koko töykeä viesti oli tarkoitettu vitsiksi työporukan kesken. Ja ihan tiedoksi, henkilökunnalle annetaa lähes poikkeuksetta opastus, ettei avattuja paketteja voi palauttaa ( toki tapauskohtanen juttu ).

Mitä olen itse kuullut, ei toki mikään varma tieto, mutta myös tämä asiakas käyttäytyi asiattomasti ja alentavasti kuultuaan, ettei voisi palauttaa tätä paristoa.

"niiden työntekijöillä on oikeus kohdella asiakkaitaan verbaalisen kommunikoinnin tasolla aivan miten lystäävät"

sitä viestiähän ei tarkoitettu asiakkaalle, ja sitä pyydettiin anteeksi

fanaattisella kiihkoilulla tarkoitan aivan juuri sitä asennetta, että jalkapuuhun moiset. kyllä se nyt pitäis jokaisen pystyä käsittämään, että tuollaista tapahtuu. työntekijän ei ollut tarkoitus loukata asiakasta, eikä uhkailla. itse olen yhden kerran ostanut vääränmallisen pariston prismasta, ikinä ei olisi mieleeni tullut koettaa palauttaa avattua pakettia. tuossa asiakas omalla huolimattomuudellaan aiheutti tilanteen. varmasti osaa valita paristot jatkossa oikein.

ja tuo yhdysvaltojen mukaan ottaminen, yhdysvallat on oiva esimerkki mammonaideologiasta, kaupallisuudesta ja ahneudesta. viimeisin esimerkki mistä kenenkään tulee ottaa mallia.

loppu sitte isot kirjaimet hajosi altti!

Vierailija
Marssilainen
Joskus kyllä tuntuu, että pieni vittuilu idiooteille on ihan paikallaan, ellei jopa suotavaa. No leikki leikkinä. Olipa ihan hupaisa juttu. Onkohan tuo kuitenkin vitsiä koko tarina. Ei kai kenenkään nimi voi olla oikeasti Morottaja, vaikka telkkarissakin niin kyllä väitetään?

hah ihan samaa ajattelin joskus, kun joku morottaja oli uutislähetyksen lopputeksteissä

Vierailija

Itsekkin päivittäistavarakaupassa työskelleenä voin väittää että vastaavaa tapahtuu lähes päivittäin, pois lukien tuon myyjän töppäys mailin lähettämisessä. Ei helvetti, varmasti tyypillä polla punoittanut kun huomasi kämminsä
Mutta tyhmää toimintaa molemmilta osapuolilta.

Vierailija
Bomt Kneder

Niin, ja jos mietit olisiko se ollut kohtuullista, monta miljoonaa dollaria tuollaisesta läpästä, niin päästään taas mielipuuhaani eli voidaan miettiä kuinka järjetön meininki Yhdysvalloissa on ja kuinka kaukana siitä olisi syytä pysyä täällä Suomessa. Siksi ihmettelen vähän asennettasi "Suora viittaus fyysiseen väkivaltaan", hohhoijaa, ei kai nyt sentään? Pitäisikö kaikki tulkita sinusta kirjaimellisesti ja jotenkin Worst Case-meiningillä, ja jokaisen miettiä joka ikistä sanaa tunti ennen kuin sen sanoo, ettei vaan joudu maksamaan miljoonia. Minua ahdistaa ajatus sellaisesta yhteiskunnasta.

Tuo nyt oli huonoa huumoria, mutta siihen hyvä vastine olisi pakollinen vaatimus pitää sitä "palautetta" kaupan ilmoitustaululla kuukauden ajan.

Sellainen tahallinen liioittelu mahdollisen hyötymisen toivossa joka ikisen asian suhteen on tauti, joka pitäisi kitkeä pois. Rento meininki pahasti kateissa.

Ja oikeusjärjestelmä on aivan tolkuttoman typerä, kun päästää tuollaisia jenkeissä lävitse, ja sitten taas selkeitä talousrikoksia ja muita paljon törkeämpiä juttuja ei edes mietitä. suomi menee askel askeleelta tähän samaan idiotistiseen kulttuuriin.

joku huutaa toiselle että "missä mun lapaset" niin toinen kuulee väärin ja kaveri kanssa että huusi "nyt mä tapan sen" ja sitten maksaa kaveri trijardi euroa päivässä lopun ikäänsä laittomasta uhkauksesta ja leikataan vielä munat irti, kun vastapuolella oli niin osaava lakimies.

Harmittaa toden teolla tää nykypelleily. Järjen käyttö on turhaa, koska pykälät määräävät mitkä sanajärjestykset tuovat minkäkin verran korvausrahaa asiasta "loukkaantuneille".

Mutta juu, potkut ja pomo olisi voinut laittaa kaupan seinälle potkut saaneen nimellä varustettuna tiedotteen ja tuon palautteen, kertoa että tämmöistä täällä. Sekin olisi voitu sitten haastaa oikeuteen potkut saaneen taholta.

Missä on elämä ja siihen kuuluvat sattumukset? Minusta se on kateissa...

itse olen usein miettinyt noita asiattomuuksia asiallisissa tilanteissa. Mitä asiallisempi tilanne, sitä enemmän asiattomuus naurattaa.

Sellainen sketsi pitää tehdä joku päivä, missä pyytää myyjää kaupassa luokseen, ja sitten kysyy "Anteeksi, mutta missäköhän teillä on nuo HAMMASHARJAT!" karjaisee siis sen tuotteen nimen niin raivolla kuin osaa.

Sitten kun toinen ihmettelee säikähtäneenä, niin vaikkapa kysyy: "Mitä nyt? Minähän vain kysyin että missä teillä on ne HAMMASHARJAT!"

Ja siis aina raivolla karjaisee tuotteen kuin tuotteen, muuten on täysin rauhallinen ja pokkana ja asiallisesti. Minua naurattaa kyseinen. Sen verran matalaotsainen olen.

Ja ilman tuota pahoittelua olisin ostanut oluen tuolle palautteen kirjoittajalle, mutta olikin pelkkä vässykkä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat