Miten rentoudut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten rentoudut? Itse tykkään tissutella muutaman oluen, pari kukkajopoa siihen viereen ja dippilautanen, nam... jatkuu...

Vaihtoehtoja on paljon tässä vain muutama, en jaksa niitä kaikkia ruveta kirjaamaan mutta kirjatkaapa te. Mikä saa sinut rentoutumaan?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija
Vaahtis
Miten rentoudut? Itse tykkään tissutella muutaman oluen, pari kukkajopoa siihen viereen ja dippilautanen, nam... jatkuu...

Vaihtoehtoja on paljon tässä vain muutama, en jaksa niitä kaikkia ruveta kirjaamaan mutta kirjatkaapa te. Mikä saa sinut rentoutumaan?

Katon Prison Breikkiä ja syön pussin sipsejä ja juon litran kokista. Sitten tutimaan.

Vierailija

Olen siis ainoa joka rentoutuu kuumassa kylvyssä no jaah... kyllä otan siihen mukaan hyvän kirjankin, mutta kylpy siinä mukana kyllä on.

Vierailija

Ehkä samoin kuin aloittaja paitsi siinä samalla vielä musiikkia jonka päätteeksi lapiotolkulla unihiekkaa naamalle.
Suits you sir!

Hmm, enpä olekaan rentoutunut pitkiin aikoihin...

Vierailija

Piti valita kylpy. Vaihtoehdot oli aika vähissä, jos ei käytä alkoholia. Parhaiten saan rentouduttua metsälenkillä, kunhan ei tarvi missään risukossa tarpoa.

Vierailija
liis@
Rehellisiä lapin miehen vastauksia kaikki!

Minä rentoudun sängyssä pitkällään ja ajattelen itseni uneen.
1-tunti riittää uneen rentoutumiseen TV:n äärellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat