Seksikkyys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Seksikkäät aiheet

Ilen huomannut, että jopa täälläkin mediaseksikkäät aiheet saavat keskustelua aikaan, mutta eivät normaalit sairaudet!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija
liis@
Seksikkäät aiheet

Ilen huomannut, että jopa täälläkin mediaseksikkäät aiheet saavat keskustelua aikaan, mutta eivät normaalit sairaudet!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.....

Mitkä normaalit sairaudet?
Onkos normaaleja sairauksia olemassakaan?
Eikös sairaus ole aina joku tauti joka ei ole normaali sairaus vaan epänormaali terveydentila.

No tuosta voi joku jatkaa?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005
liis@
Seksikkäät aiheet

A: Tiede-lehti on populaari, tavallisille peeloille suunnattu (luonnon)tiedelehti.

B: Ihmisiä (siis enimmäkseen tavan peeloja) kiinnostaa mahtava peräsin ja pulleat purjeet, etenkin kun iltapäivälehdet ja Seiska antavat edelleen niin ymmärtää. Täällä keskustelijat ovat myös hyvin tyypillisesti miehiä (naisettomia teekkari-luusereita).

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Neonomide
Täällä keskustelijat ovat myös hyvin tyypillisesti miehiä (naisettomia teekkari-luusereita).

Ei välttämättä. Vaan poikkileikkaus suomen kansasta. Ihmiset keskustelee siitä mikä omaa napaa kutittaa, mutta niin kuin sanoit harvaa kiinnostaa muu kuin seksi ja pulleat purjeet.

Vierailija
liis@
Seksikkäät aiheet

Minä oletan sen olevan näin että seksiaiheiden aloittajat tietää jo etukäteen että aiheelle tulee menekkiä, siksi niitä kirjoittavat. Ja tietenkin seksiaiheiden aloittajia itseään kiinnostaa seksi, tai pikemminkin sellainen aihe seksistä mitä he kirjoituksessaan tuo esille.

Mutta ei tuossa pitäisi mitään pahaa tai erikoista olla. Seksi kuuluu ihmisen elämään. Hyvä vain että nykyaikana jo uskalletaan puhua siitä. Mutta onhan se tietenkin monelle lukijalle ehkä outoa lukea sellaista. Täällä kun ei ole mitään erikoista seksipalstaa minne nämä kirjoittajat voisi seksiaiheitaan laittaa.

Ja onhan se niin että seksi on kiinnostavampaa mitä sairaudet. Sairaudet ei ole normaalia, sairaudet on poikkeuksia normaalista, mutta seksi on normaalia.

Mutta tietenkin on olemassa normista poikkeavia seksiakteja/ajatuksia. Fetissejä kun on niin monen kaltaista. Ja noin yleisesti voi sanoa että teineillä ei taida olla puutetta seksi fantasioista.

Vierailija

Kun ihmisillä ei älyllinen kompetenssi riitä tieteelliseen analysointiin ja keskusteluun he aloittavat seksiaiheiset jutut. Tämä on niin yleinen ilmiö, että se on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ayla

Mutta ei tuossa pitäisi mitään pahaa tai erikoista olla. Seksi kuuluu ihmisen elämään,

Et taida tuntea kovinkaan montaa nörttiä.

Ayla

Hyvä vain että nykyaikana jo uskalletaan puhua siitä.

En ole vähään aikaan törmännyt sellaiseen seksiaiheiseen jota ei oltaisi kaluttu jo loppuun saakka. Samaa yhdentekevää tautologista jankuttamista. Ei mitään uutta auringon alla, kuten saarnaajan kirjassa sanotaan. Seksistä keskustelu ei ole enää seksikästä.

Ayla

Mutta onhan se tietenkin monelle lukijalle ehkä outoa lukea sellaista. Täällä kun ei ole mitään erikoista seksipalstaa minne nämä kirjoittajat voisi seksiaiheitaan laittaa.

Joo, perustetaan oma tiede-lehden seksipalsta jotta tiedenörtitkin voisivat hakea s-seuraa. Maukka ja Samum Anker olisivat varmaan ihan täpinöissä.

Ayla

Ja onhan se niin että seksi on kiinnostavampaa mitä sairaudet. Sairaudet ei ole normaalia, sairaudet on poikkeuksia normaalista, mutta seksi on normaalia.

Minä tiedän mikä auttaa. Leikitään että sairauksia ei ole olemassakaan ja keskustellaan ainoastaan iloisista asioista. Näiden "epänormaalien" ihmisten ei tarvitse tulla valittamaan tänne enää. Linnut laulavat ja kaikilla on kivaa.

Olet ayla ihanan herttainen höpönassu, mutta mietitkö nyt aina mitä kirjoitat?

Ayla

Ja noin yleisesti voi sanoa että teineillä ei taida olla puutetta seksi fantasioista.

Totta turiset. He voisivat kyllä kirjoittaa Demi.fi sivulle eikä tänne.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Neonomide
Täällä keskustelijat ovat myös hyvin tyypillisesti miehiä (naisettomia teekkari-luusereita).

Pikemminkin täällä keskustelevat ovat pääsääntöisesti nuoria. Ymmärrettävistä syistä heillä on kovin vähän kokemusta syövistä, sydämen vajaatoiminnasta tai vastaavista yleensä myöhemmällä iällä puhkeavista vakavista sairauksista.

On pelkästään positiivista, että palstan idioottilauma ei keksi mitään typerää kommenttia sellaisiin aiheisiin.

Vierailija
Neutroni

On pelkästään positiivista, että palstan idioottilauma ei keksi mitään typerää kommenttia sellaisiin aiheisiin.

Totta. Ihan oikeasti on mukavaa, että lääketiede-osioon harvemmin hörhöt eksyvät, viime yötä lukuunottamatta.

Lääketieteellisistä asioista voidaan keskustella, mutta pitää muistaa, että tämä ei ole mikään lääkäripalsta eikä netissä tehdä diagnooseja eikä hoitojakaan määrätä.

Jos joku on seurannut lääkäripalstoja, niin kaava on seuraava: lääkäri vastaa yleisellä tasolla ja lopuksi kehoittaa menemään jonkin tietyn erikoisalan lääkärin vastaanotolle.

Tulee muistaa, että diagnooseja ei voi tehdä netissä. Yleensä esitiedot ovat varsin tärkeät, 80 %:ssa antavat diagnoosin. Eli, kun lääkäri haastattelee potilasta, potilas kertoo diagnoosin. Ei suinkaan tarkoita sitä, että se olisi se, mitä esim. potilas itse ajattelee, vaan lääkäri kysyy eri oireita ja ajattelee kokonaisuutta ja ja tekee niistä synteesin ja olettamuksen, joka varmistetaan tai poissuljetaan.

Joskus voi olla tarvetta moniin lisätutkimuksiin, eri alojen kollegoiden konsultaatioon, diagnoosiin pääsemiseksi tai useimmiten, tautien poissulkuun. Potilas ei osaa itse arvioida, mitkä oireet ovat relevantteja. Lääkäri osaa kysyä oikeita asioita ja vasta sitten potilas osaa vastata oikeita vastauksia, tajuamatta edes miksi sellaisia kysytään. Monet potilaat ovat tehneet oman diagnoosin jo valmiiksi. Sen muuttaminen toiseksi voi olla vaikeaa. Yleisö lukee nykyisin netistä paljon, mutta ei voi luoda kokonaiskuvaa, jonka vain alan koulutus ja kliininen kokemus antavat.

Vierailija

Sairaudet ovat yleisimpiä keskustelunaiheita. Siten myös netissä. Sairauden läpikäynyt voi olla sen paras asiantuntija.
Sairaus on kuin matka. Siitä selviää omin neuvoin, maallikkojen tai ammattilaisten neuvoilla ja avulla.
Mitään noista ei oikein voi sulkea pois puuttumatta ihmisen luonnollisiin oikeuksiin.
Jokusen lääkärin tavanneena, sanoisin että hekin menevät arvailluineen metsään oudon helposti, ottaen huomioon koulutuksensa. Karkeasti ottaen puolessa asioista, olen joutunut korjailemaan oudon hypoteesin vaivani alkuperästä ja luonteesta. Vääriltä hoidoilta olen säästynyt ihmeen hyvin.

Vierailija
Echi

Joo, perustetaan oma tiede-lehden seksipalsta jotta tiedenörtitkin voisivat hakea s-seuraa. Maukka ja Samum Anker olisivat varmaan ihan täpinöissä.

Antaa heidän keskustella. Ei se minua ainakaan häiritse.

Echi
Minä tiedän mikä auttaa. Leikitään että sairauksia ei ole olemassakaan ja keskustellaan ainoastaan iloisista asioista. Näiden "epänormaalien" ihmisten ei tarvitse tulla valittamaan tänne enää. Linnut laulavat ja kaikilla on kivaa.

ja seksi laulaa eräitten päässä.

Echi
Olet ayla ihanan herttainen höpönassu, mutta mietitkö nyt aina mitä kirjoitat?

Mietitkös sinä? Minua ei vain aina ärsytä näillä palstoilla sellainen mistä itse en ain tykkää.

Olen tottunut eri kansallisuuksiin kuuluvien teinien jutuihin. Meidän palstalla kun on kaiken maalaisia. Mutta meidän foorumilla on se ero Tiede.fi foorumiin, että meillä ei saa kirjoittaa alle 18 vuotiaat. Jos menee liian lapselliseksi, tulee ulos heitto. Ja meillä on monta moderaattoria jotka toimii hyvin ja osallistuvat koko ajan keskusteluihin samalla tavoin kuin me muutkin. Ja meillä on erikseen seksi palsta. Kun lukisit niitten juttuja siellä, kuolisit varmasti nauruun. Tämän palstan jutut on sentään "pehmeitä" meidän porukan juttuihin.

Jotta en minä hermoile tai häiriinny joistakin seksi ketjuista täällä.

Echi
Totta turiset. He voisivat kyllä kirjoittaa Demi.fi sivulle eikä tänne.

Echi hyvä, mites on, et näytä suvaitsevan teinejä? Älä valita.

Vierailija
Echi

.

Hahaa... repesin.

Vierailija

Kiva että vastasit. Ajattelin, että olisi mukavaa keskustella näin pienessä humalassa. Olen tällä kertaa siis paha-echi, en se mukava pilvi-echi.

Ayla

Mietitkös sinä? Minua ei vain aina ärsytä näillä palstoilla sellainen mistä itse en ain tykkää.

Kun joskus aikoinaan olin biologian tunnilla ylä-asteella opettaja kertoi meille että tietyn tyyppiset kuurot pystyisivät kuuntelemaan jollain tavoin ulkomaailman ääniä, tämä edellyttäisi sen että heille asennettaisiin näkyvät laitteistot jotka mahdollistavat tämän. Monet kuurot kieltäytyivät kuulemma tästä koska he olivat mielestään normaaleja ihmisiä joissa ei ole mitään parannettavaa. He eivät halunneet muutenkaan näyttää "epänormaaleilta". Tuo normaali sana kalskahtaa aina vain niin pahalta, tätä minä yritin sinulle sanoa.

Ayla

Olen tottunut eri kansallisuuksiin kuuluvien teinien jutuihin. Meidän palstalla kun on kaiken maalaisia. Mutta meidän foorumilla on se ero Tiede.fi foorumiin, että meillä ei saa kirjoittaa alle 18 vuotiaat. Jos menee liian lapselliseksi, tulee ulos heitto. Ja meillä on monta moderaattoria jotka toimii hyvin ja osallistuvat koko ajan keskusteluihin samalla tavoin kuin me muutkin. Ja meillä on erikseen seksi palsta. Kun lukisit niitten juttuja siellä, kuolisit varmasti nauruun. Tämän palstan jutut on sentään "pehmeitä" meidän porukan juttuihin.

Jotta en minä mermoile tai häiriinny joistakin seksi ketjuista täällä.

Echi hyvä, mites on, et näytä suvaitsevan teinejä? Älä valita.

Kuulostaa hyvältä foorumilta. Kyllä täällä saavat kaiken ikäiset minun puolestani keskustella. Kyse onkin lähinnä mistä aiheista tätä jutustelua käydään. Teini-viittauksella tarkoitin lähinnä niitä kirjoituksia jotka ovat tasoltaan tyypillisiä teinisöherryksiä. Toisaalta, ei siitä pitkä aika ole kun minäkin olen teini ollut. En kuitenkaan silloin jauhanut yhtä lapsellisista asioista kuten joillakin on täällä tapana.

En minä valita. Mitä olisi lauantai ilman kinastelua kanssasi?

Vierailija
Maukka Perusjatka
Missäs on muuten Echi luurannut, kun ei ole aikoihin näkynyt?

Kyllästyin sinuun ja muihin trolleihin. Tämä taitaa olla yleisin nimimerkkien kuolinsyy tällä foorumilla.

Vierailija
MD
Neutroni

Totta. Ihan oikeasti on mukavaa, että lääketiede-osioon harvemmin hörhöt eksyvät, viime yötä lukuunottamatta.

Lääketieteellisistä asioista voidaan keskustella, mutta pitää muistaa, että tämä ei ole mikään lääkäripalsta eikä netissä tehdä diagnooseja eikä hoitojakaan määrätä.

Jos joku on seurannut lääkäripalstoja, niin kaava on seuraava: lääkäri vastaa yleisellä tasolla ja lopuksi kehoittaa menemään jonkin tietyn erikoisalan lääkärin vastaanotolle.

Tulee muistaa, että diagnooseja ei voi tehdä netissä. Yleensä esitiedot ovat varsin tärkeät, 80 %:ssa antavat diagnoosin. Eli, kun lääkäri haastattelee potilasta, potilas kertoo diagnoosin. Ei suinkaan tarkoita sitä, että se olisi se, mitä esim. potilas itse ajattelee, vaan lääkäri kysyy eri oireita ja ajattelee kokonaisuutta ja ja tekee niistä synteesin ja olettamuksen, joka varmistetaan tai poissuljetaan.

Joskus voi olla tarvetta moniin lisätutkimuksiin, eri alojen kollegoiden konsultaatioon, diagnoosiin pääsemiseksi tai useimmiten, tautien poissulkuun. Potilas ei osaa itse arvioida, mitkä oireet ovat relevantteja. Lääkäri osaa kysyä oikeita asioita ja vasta sitten potilas osaa vastata oikeita vastauksia, tajuamatta edes miksi sellaisia kysytään. Monet potilaat ovat tehneet oman diagnoosin jo valmiiksi. Sen muuttaminen toiseksi voi olla vaikeaa. Yleisö lukee nykyisin netistä paljon, mutta ei voi luoda kokonaiskuvaa, jonka vain alan koulutus ja kliininen kokemus antavat.

EIKÖS se ole niin. että kun käy samasta vaivasta kolmella lääkärillä,
saa KOLME diagnoosia eri sairauksista ? Niistä voi valita mielei-
simmän . JA lanttumaakari selittää kaiken seksillä ja huonolla
äitisuhteella .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat