Mielekiintoiset vaalit tiedossa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (4)

Vierailija

Linkin takaa, linkin takaa....

http://www.suomenkuvalehti.fi/?id=8606

Ex-presidenttiehdokas palaa vasemmistonuorten vihjaukseen, jonka mukaan hän tavoittelee yhteiskunnallisessa toiminnassaan ensisijaisesti omaa taloudellista parastaan.

”Jos olen ahne, olen kyllä Halosta huonompi ahne. Ja jos vaurastuminen todella on muilta pois, kuten Halonen sanoi, hän on sitten ottanut muilta enemmän kuin minä”, Niinistö summaa.

Vierailija

Niinpä. Ote samasta artikkelista:

”Jos nyt tehtäisiin laulu varakkaimmista poliitikkoperheistä, se alkaisi nimillä Arajärvi, Halonen, Lipponen, Heinäluoma, Tuomioja...”, Niinistö riimittelee ja jatkaa: ”Tietysti varakkaiden poliitikkojen joukossa on muitakin, mutta he eivät näytä leimaavan muiden vaurastumista.”

Niinistö päättelee, että kaikki hänen mainitsemansa demariperheet kuuluvat suomalaisten perheiden rikkaimpaan yhteen tai kahteen prosenttiin.

”Missä on etiikka? Onko rehellistä, että vaurastunut poliitikko kylvää käsitystä, jonka mukaan rikkaus on rikos toista ihmistä kohtaan, mutta sietää hyvin oman rikastumisensa?” hän kysyy.

Vierailija

Aivan, harm!

Lisää linkin takaa:

Niinistö ei suostu luokkasotaan

Teksti Matti Simula

Paavo Lipposen purkaus presidentin­vaaleista luokka­taisteluna saa Sauli Niinistön katkaisemaan hiljaisuutensa vaaleista. Hän paheksuu äänestäjiensä syyllistämistä: ”Lipposen ja demarien vallan­täyteys on valtavaa.”

-------------------------------------------

Niinistön mielestä puhemiehen tekstistä välittyy ”kauheasti viestejä ja kauheita viestejä”.

”Siinä annetaan ymmärtää, että ihmiset tekivät väärin äänestäessään minua. Kyllä Lipposen ja demarien vallantäyteys on valtavaa. Muuten, maailmassa ei ole ollutkaan sellaista diktaattoria, joka ei olisi ajatellut, että ken ei häntä kannata, on väärässä.”

”Viittaus titteleihin ja tutkintoihin taas osoittaa elitististä ajattelua. Ainakaan minä en jaa ihmisiä tuolla tavoin.”

http://www.suomenkuvalehti.fi/?id=8606

Uusimmat

Suosituimmat