Tietoviisaaksi wikipedian avulla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen ruennut lukemaan wikipediasta satunnaisia artikkeleita Onko muilla samanlaista harrastusta? Eihän siitä lukemastaan läheksään kaikkee muista mutta kyllä sieltä aina jotain mieleen jää.

Kommentit (8)

Vierailija

Greatestlle taustatietoa:

Hesarin julkaiseman artikkelin mukaan Wikipedia on suunnilleen yhtä luotettava kuin maailman arvostetuin tietokirja Encyclopedia Britannica.

Että semmosta.

Vierailija
aleksialeksi
Olen ruennut lukemaan wikipediasta satunnaisia artikkeleita Onko muilla samanlaista harrastusta? Eihän siitä lukemastaan läheksään kaikkee muista mutta kyllä sieltä aina jotain mieleen jää.

Kyllä, käytän wikipediaa usein avukseni ja etsin sieltä tietoja. Minulla on 3 erilaista wikiä, mitä käytän.

WikiWax
Decipedia
Susning

Vierailija

jaa, että tällainenkin, näyttää suurin (greatest) rekisteröityneen tänne. No, tervetuloa, oletko Muhammed Ali, se nyrkkeilijä? No vakavasti ottaen, en paljoa lue wikipediaa, käytän mielummin perinteistä facta - tietosanakirjaa.

Vierailija
CE-hyväksytty
Ayla

Kyllä, käytän wikipediaa usein avukseni ja etsin sieltä tietoja. Minulla on 3 erilaista wikiä, mitä käytän.

WikiWax
Decipedia
Susning

Niin mutta kun noi on ruattiks..

Niin, niinhän ne on. Minä tällä hetkellä asun Ruotsissa, niin tulee niitä käytettyä. Ja tuo ensimmäinen Wiki, se on monella kielellä.
Ja tuo toinen wiki, on sellainen minkä avulla voi hakea tietoa monesta eri paikkaa.
Kolmas wiki on myös sellainen mistä voi hakea tietoa monesta eripaikasta sen avulla.

Uusimmat

Suosituimmat