ufotapaus vuodelta 1971

Kommentit (13)

Vierailija
tiäremiäs

Ufoilmiö ei ole huuhaata, vaikka se huuhaaksi leimataan.

Ei se huuhaata olekkaan. Mutta valitettavasti on niin monia ihmisiä jotka tekevät ufo-ilmiöt huuhaaksi jutuillaan. Minä olen joskus aikaisemmin lukenut hyvää kirjallisuutta ufo-ilmiöistä, joissa tutkittiin ilmiöitä tieteellisesti.

Mutta olen myös lukenut ufo-ilmiöitä, joiden kirjoittajat leimataan hörhöiksi. Nämä niin sanotut "hörhöt" on pilannut koko ufo keskustelut kaikkialla. Ala puhumaan ufoista, niin luullaan heti että puhutaan vihreistä miehistä ja ivaaminen alkaa.

On ufo-ilmiöitä olemassa. Jokainen pitäisi jo nykyään tajuta mitä lyhennys ufo tarkoittaa.

Vierailija

Tässä on "tuore" UFO tapaus USA'sta.

UFO At O'Hare? Some Pilots Think So
United Airlines Denies Incident

http://www.turnto23.com/travelgetaways/10651376/detail.html

Var det ett ufo? Eller ett väderfenomen?
Nu har ufo-mystiken fått ny näring i USA. Den här gången är det 10-15 piloter och markanställda på O'Hareflygplatsen i Chicago som sett ett märkligt flygande föremål.

http://tv4.se/nyheter/515734.html

Vierailija

Ayla kirjoitti: "ufo = unidentified flying object"

Niin se on; jos minä heitän lautasen taivaalle ja naapuri ei tajua mikä siellä lentää, lautanen on naapurin näkökulmasta ufo, vaikka se todellisuudessa on lentävä lautanen!

Vierailija

Jostain luin että ihan "virallisia" uforaportteja on ranskassa ollut n. 5000, pilottienkin tekemiä havaintoja tunnistamattomista lentävistä esineistä.

Itseäni vaivaa yksi parin kaverin kanssa näkemäni valoilmiö, jossa pilven reunaan syttyi ja sammui sattumanvaraisen näköisesti arviolta metrisiä hehkuvia palloja n. 50-100m halkaisijaltaan olevalle alueelle.

En ole vieläkään löytänyt mitään selitystä ilmiölle. Ja en ollut yksin sitä näkemässä, onneksi.

Toisaalta, ensimmäiseksi ilmiön havainnut oli sangen tutkalla, ja toienn havaitsija varmaan nykyään kieltää ilmiön, koska "ei pysty" ajattelemaan mitään tavallisuudesta poikkeavaa...

Vierailija
Tarkkailija
Ayla kirjoitti: "ufo = unidentified flying object"

Niin se on; jos minä heitän lautasen taivaalle ja naapuri ei tajua mikä siellä lentää, lautanen on naapurin näkökulmasta ufo, vaikka se todellisuudessa on lentävä lautanen!

joo, sellaisia ne ufo tarinat voi myös olla. Paljon on sellaista mukana että joku/jotkut haluaa huomiota osakseen ja keksivät juttuja. Tai kuvittelevat.

Ja niinhän se on jos näkee jonkun tuntemattoman objektin, niin onhan se UFO. Se on UFO sille katsojalle sen takia että se objekti on hänelle tuntematon. on se sitten naapurin lentävä ruoka-lautanen tai mikä muu tuntematon.

Uusimmat

Suosituimmat