Teetkö mitä haluat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siis elääksesi.
Sanotaan, että ihmisen pitäisi tehdä työkseen sitä mistä pitää ja mikä antaa kiksejä.
Kuinka moni on tässä oikeasti onnistunut?
Teetkö työtä josta todella nautit?

Jos et, niin mitä haluaisit tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija

Vielä koulussa. Peruskoulussa. Mutta ihan kohtuu hauskaa tämä opiskelukin on.

Tiedän mitä tulevaisuudessa haluan tehdä, ja raivaan tieni päästäkseni tavoitteeseeni. Mikään ei estä minua.
Ja kun sinne pääsen, uskon että olen hyvin tyytyväinen työhöni.

Vierailija

Kyllä, oikeastaan itselleni sopivin mahdollinen työ tällä hetkellä. Yhdistää kaikki itselleni tärkeät asiat olematta mitään liikaa, ja saan toteuttaa itseäni vapaasti... Juuri tämä riittävä vapaus on monelle tärkeää, tutkimusten mukaan. Tulevaisuudessa saatan tosin toimia "vielä sopivammassa" työssä.

Vierailija

Enpä tiedä. Nykyinen työ on tavallaan erinomainen, on alaisia, vastuuta, arvostusta, joustoa ja ok palkka. Toisaalta koen työni varsin merkityksettömäksi puuhasteluksi. Se ei auta ketään, joka apua tarvitsisi. Lähinnä teen rahaa jo ennestään rikkaille. No ne maksaa veroja ja veroilla maksetaan terveydenhuoltoa.. jne.. mutta silti. Vaihdan varmaan jossain vaiheessa alaa.

Vierailija

Olen töissä vain osa-aikaisena opiskelujen ohella, mutta pidän kyllä tekemästäni työstä. En niinkään siksi, että työ olisi jotenkin erityisen mielekästä ja tärkeää, vaan siksi, että työympäristö on niin huippu. Mukavat työkaverit ja rento ilmapiiri tekevät työstä hauskaa. Valmistuttuani joskus vuosien päästä haluan kyllä tehdä koulutustani vastaavaa työtä, enkä mitään nykyisen hommani kaltaista.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Kyllä, ammattini on ollut ja on edelleen myös yksi harrastuksistani. Tällä hetkellä kouluttaudun syvemmälle harrastukseni hienouksiin. On todella tärkeää voida toteuttaa itseään ja omalla kohdallani tämä toteutuu vähintäänkin kiitettävästi.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
elba
Vielä koulussa. Peruskoulussa. Mutta ihan kohtuu hauskaa tämä opiskelukin on.

Tiedän mitä tulevaisuudessa haluan tehdä, ja raivaan tieni päästäkseni tavoitteeseeni. Mikään ei estä minua.
Ja kun sinne pääsen, uskon että olen hyvin tyytyväinen työhöni.

Jos oot vielä peruskoulussa voin sanoa, ettet kyllä tiedä vielä mitä se opiskelu on. Amk - Yliopisto - Tkk jne. siellä se vasta on opiskelua, ja elämän parasta aikaa kieltämättä. Välillä kaipaa kovin niitä aikoja

Uusimmat

Suosituimmat