Syötkö nälkääsi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jotenkin tuntuu siltä, että nykyihminen ei syö nälkäänsä vaan, siksi että, ei tulisi nälkä.

Nykyinen elämänrytmi häritsee normaalia elimistön toimintaa.
Aina verensokerit tapissa ja ei koskaan nälkä. Tämä mielestäni on vastoin luonnon järjestelmää. Myös nälkä täytyy joskus olla ja ihmisen syödä nälkäänsä.

Kommentit (11)

Vierailija

Syöminen ilman näläntunnetta on aina tuntunut vastenmieliseltä. Ei vain maistu. Eiköhän ne huvikseen syöjät erota robustista ulkokuoresta sen kummemmin pohtimatta. Jos syö vain nälkäänsä ja alkutilanne on kutakuinkin normaali vartalo, ei pitäisi olla pelkoa siitä että pamahtaa ns. törkeäksi läskiksi.

Vierailija

Toiset ne syö elääkseen mutta tunsin kyllä erään miehen joka suorastaan eli syödäkseen.

Minusta on muuten varsin typerää kun joku (yleensä jokin wannabe soittis"juontaja""julkkis") sanoo rakastavansa hyvää ruokaa. Hienoa, me muut tavalliset ihmiset sitten ilmeisesti rakastmme pahaa ruokaa.

Syön aika säännöllisesti mutta on minulla nälkäkin silloin aina. Aamupala, päiväruoka, illalla jotain ehkä jos on nälkä tai tekee mieli, ei ihan sama asia.

Vierailija

Jos on oikein kauhea nälkä, niin minun on pakko syödä jotain, sillä muuten saan päänsärkyä. Ei pieni nälkä pahasta ole!

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Syön nälkääni yleensä. Koska usein aamulla ei ole nälkä, niin tulee juotua vain teetä, mutta päivällä sitten tietenkin on sen verran nälkä, että syön aika tuhdisti. Illalla syön vain kevyesti, paitsi silloin kun satun ystävieni tai kavereideni kanssa illan vietosta sopimaan (noin kerran pari kuukaudessa). En ole sillä tavalla makean ystäväkään, että tulisi ostettua sen tyyppisiä juttuja, kuten ei sitten mitään perunalastun tyyppistäkään...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Se vähän riippuu. Tottahan sitä syö silloin, kun on nälkä. Toisaalta ennen reissuun lähtemistä tulee syötyä, että reissussa ei tulisi nälkä.

Vierailija

Syön usein vain syömisen takia. Minä rakastan ruokaa. Nautin aterioinnista hyvin paljon. Harvoin ehtii tulla huutava nälkä. Syön sen verran paljon ja usein, jotta täytyy sanoa että nälän tunne on minulla aika harvoin. Voin syödä kuinka paljon vaan ja mitä vain. Paino ei nouse. Ihanaa silloin jos ruokaa rakastaa, kuten minä. Olen aikamoinen herkuttelija.
Nautin muutenkin elämästäni aika paljon ja hyvä ruoka ja juoma pitää olla. Mmmmm ruokaaaa....

Vierailija
Stinger
Syön nälkääni yleensä. Koska usein aamulla ei ole nälkä, niin tulee juotua vain teetä, mutta päivällä sitten tietenkin on sen verran nälkä, että syön aika tuhdisti.

Sama juttu, kestää aikansa ennen kuin kone lähtee käyntiin. Nälkä ei todellakaan tule heti aamusta. Harmillista.

Uusimmat

Suosituimmat