Ystävyys heteromiehen ja homomiehen välillä mahdollista?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eräs kirjoittaja toimi "muusana" tähän aiheeseen.

Eli onko mahdollista, että heteromies ja homomies olisivat vain ystäviä. Onko toisella vähintääkin taka-ajatuksia vai olisiko hetero sittenkin mahdollisesti Bi-seksuaali?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Eiköhän se ole yhtä mahdollista kuin miehen ja naisen välinen ystävyys. Tai naisen ja homomiehen. Tai lesbon ja heteromiehen. Minulla on naispuolisia ystäviä, homoja ja yksi lesbokin taitaa olla. En ole huomannut maailman luhistuneen kasaan sen takia. Taitaa se siis olla mahdollista. Tietenkin jos olet jo päättänyt että ei se passaa, niin alkanet jankuttamaan päinvastaista jostain piilomerkityksistä ja salatuista himoista ja platonisuudesta. Itse en ole moista huomannut kuin joskus, mutta vain harvojen naisten kohdalla ja silloin olen itse ollut se vonkaavampi osapuoli.

Vierailija
A. Ankka
Itse en ole moista huomannut kuin joskus, mutta vain harvojen naisten kohdalla ja silloin olen itse ollut se vonkaavampi osapuoli..[

Eli on mahdollista, että vastapuolikin voisi alkaa vonkaamaan, oli sitten nainen tai homomies?

Vierailija
Maukka Perusjatka

Eli on mahdollista, että vastapuolikin voisi alkaa vonkaamaan, oli sitten nainen tai homomies?

Täysin mahdollista, ja monesti varmaan tapahtuukon. Miten tämä sulkee pois ystävyyden?

Vierailija
A. Ankka
Maukka Perusjatka

Täysin mahdollista, ja monesti varmaan tapahtuukon. Miten tämä sulkee pois ystävyyden?

Voitko olla ystävä sen jälkeen jos kaverisi pyytää b-rappua? Että, siten.

Vierailija
Maukka Perusjatka
A. Ankka

Voitko olla ystävä sen jälkeen jos kaverisi pyytää b-rappua? Että, siten.

Entä jos et olisi koskaan kertonut ystävällesi Ristolle että haluatkin häneltä vain persettä? Kuvittele sellainen tilanne, että tutustuisit mieheen jota et haluakaan seksuaalisesti, mutta hänestä tulisi vaikka mukava kalakaveri.

Uskon että löydät vielä miespuolisen ystävän, jota voit pitää ystävänä ihan pyyteettömästi, ilman seksifantasioita. Olisihan se kannaltasi surullista jos olisit maailman ainoa mies jolle tämä olisi mahdotonta.

Kukaan tuntemani homo ei ole minulle mitään ehdotellut, pari kertaa muistan kyllä kaupungin yössä saaneeni ehdotuksia tuntemattomilta sälleiltä. Se oli silloin kun olin nuorempana kaunis poika. Jos tarkoituksesi on yleistää, falsifioi ainakin minun kokemukseni ennakkoluulosi täysin. Inttämistä voitkin sitten jatkaa monologina.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Etkö muka ole pannut miestä perseeseen?

Sehän on miehekkyyden huippua,silloin ei naisia tarvita...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija
installer
Etkö muka ole pannut miestä perseeseen?

Sehän on miehekkyyden huippua,silloin ei naisia tarvita...

Karvanen miehen perse, ei saatana...

Vierailija

Yleensäkin ottaen kaikki miehet ja naiset voivat olla ystäviä keskenään riippumatta heidän sukupuolisesta suuntautumisestaan. Ystävyys on ystävyyttä. Jos on ystävä, niin silloin ei kysy mitään b-rappua eikä muitakaan seksuaalisia palveluja. Koko kysymys on tavattoman turha, mutta niin kuin näyttää olevan, tämankaltaiset aloitukset poikivat pitkän ketjun täysin turhaa spekulointia.

Vierailija
K. K.
kaikki miehet ja naiset voivat olla ystäviä keskenään riippumatta heidän sukupuolisesta suuntautumisestaan.

Aikas oli vahvasti sanottu.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka

Eli onko mahdollista, että heteromies ja homomies olisivat vain ystäviä.

On.

Onko toisella vähintääkin taka-ajatuksia vai olisiko hetero sittenkin mahdollisesti Bi-seksuaali?

Mitä väliä taka-ajatuksilla on. Niitä on jokaisella jostain asiasta. Järkevä ihminen pystyy käyttäytymään järkevästi vaikka omaisikin salattuja himoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat