Milloin menetit poikuutesi/neitsyytesi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voitaisiin tehdä vähän tieteellistä tutkimusta palstalaisten kokemuksista. Minusta kun tuntuu, että nykynuoret menettävät poikuutensa/neitsyytensä yhä nuorempina.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija
squirrel
Herranjestas, minä olin 20+... Enkä vieläkään koe olevani "vanha", ja hyvin on ehtinyt

Ite olin 17. "Kuivaharjottelua" oli useamman pimun kanssa ja sormipimppaa. Ekan kanssa ei mahtunu sisään, lopulta kun sopiva löyty olin 17 ja on sitä senkin jälkeen keretty.

Vierailija

minä olen elänyt selibaatissa 16-vuotiaasta asti. en ole menettänyt poikuuttani, enkä usko sitä koskaan menettävänikään.

asdf
Seuraa 
Viestejä11058
Liittynyt16.3.2005

Olin 16 ja silloin se oli mielestäni aivan liian myöhään. Jälkeenpäin ajatellen olis ollut ihan sama, vaikka olisin ollut 20 tai yli, mutta silloin oli kova kiire.

Vierailija

Kokemattomana piti aloittaa nätin tytön kanssa. Tosin jouduin heti tarkoituksella lapsentekoon ihan tosissaan, joten ei hukkaan mennyt se.

Aloitukseen saa olla mieluummin hyvä syy, niin ei harmita jälkikäteen. Juu, ja mieluiten selvinpäin.

Vierailija

22-vuotiaana.

Ihan liian iso numero tuosta asiasta mun mielestä tehdään. Ei mun mielestä seksi itessään oo juuri mitään. Se on se mitä kaikkea sen ympärillä on.

Tantra on aika jännä homma.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Voi herrajestas, kakrut alkaa panee jo alle 14 vuotiaina.
12-13, jossain täytyy olla vikaa...

kyllä minusta jotkut ihmiset ovat kolmetoistavuotiaina valmiita.

Onhan sitä nykyisellään yksitoistavuotiaidenkin välillä (ja kaupungilla näkee joskus kymmenvuotiaita päissään )

Kummatkaan jälkimmäisinä mainituista eivät ole tietenkään hyviä asioita.

Vierailija
YsKös itse
babun
vaihtoehdoista puuttuu "olen yhä neitsyt"

no lol

Jaa että mikäs ihmeen LOL se sitten sinulle on jos joillakin ihmisyksilöillä sattuu syntymään kognitiivista ajatustoimintaa muuallakin kuin kiveksissä?

Sairas on tämä kulttuuri, jossa on tälläinen arvomaailma

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat