Huono valikoima kengiä kaupoissa.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Aika huono valikoima on nykyään miesten kengiä. Kävin etsimässä tänään jalkineita ja ei ollut hyviä ja edullisimmat maksoi 79-105 euroa.

Kävin Anttilassa, mutta ei ollut kuin 3 vaihtoehtoa miesten kengissä.

Sokosella ja Stockmannilla makso 79-105 euroa jalkineet, mutta malli ja muotoilu ei täsmännyt minun makuun.

En löytänyt jalkineita, niin meni Alepubiin ja kaljan hinta oli noussut 20 centillä.

2.40 euroa isotuoppi, kalja oli sentään kohtuu edullista shoppailureissulla.

Irkkubaarissa 6 euroa makso tuoppi, hirveetä ryöstämistä on nykyään.

Kommentit (9)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Mulle on ihan tavallista maksaa ulkomaisista erikoisoluista 6-7 euroa, Alkossa kun on valitettavan suppea valikoima.

Mitä tulee kenkiin, niin ilmeisesti talvijalkineita tässä etsitään? Meindl, Merrell, Viking Footwear, Haix Airpower Pro... niistä lähtisin katsomaan.

Nervus rerum

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Euphemos
Mulle on ihan tavallista maksaa ulkomaisista erikoisoluista 6-7 euroa, Alkossa kun on valitettavan suppea valikoima.

Mitä tulee kenkiin, niin ilmeisesti talvijalkineita tässä etsitään? Meindl, Merrell, Viking Footwear, Haix Airpower Pro... niistä lähtisin katsomaan.

Ihan tavallisia kävelykengiä, etsin enkä mitään talvijalkineita. Olutkin oli ihan
muuta kun jotain ulkomaalaista, hinta oli ilmeisesti sen takia korkea tavallisella oluella, että ihmiset ostaisivat ulkomaalaisia merkkejä.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Onko sulle tullu mieleen, että se saattais johtua myös kehnolaatuisista kengistä? Tietty jos laahaa jalkoja maata pitkin ja potkiskelee mummoja niin ei ihmekään, että kengät kuluu.

Citymarketin hinnoilla saa Citymarketin kengät.

Nervus rerum

Vierailija
Euphemos

Alkossa saattaa olla vielä Fullersin Vintage Alea, jos ei ole jo loppunut. Hop hop.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Juupa. Hällän kellarin alessa ruvettiin jossain vaiheessa myymään jotain ulkomaan olutta. 2,50e. Rasittavaa kun tilatessa ei enää riitä kun sanoo vain että kaljaa.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005
SAMAEL
Alkossa saattaa olla vielä Fullersin Vintage Alea, jos ei ole jo loppunut. Hop hop.

Kyllä mää oon tänvuotisen Vintage Alen kumonnu jo lokakuussa eikä kyllä hintaansa nähden mitenkään erikoinen ollut tämänvuotinen, itse asiassa ratebeerin mukaan tähänastisista kymmenestä vuosikerrasta toiseksi heikointa. Sen sijaan suosittelen lämpimästi Het Anker Gouden Carolus Christmas Alea, aivan erinomainen jouluolut.

P.S. Alkon nykyisten valikoimien noin 200 oluesta on jäänyt kokeilematta kymmenen.

Edit: korjaan, Alkon tämänhetkisistä 203 oluttuotteesta on 4-, 6- tai 8-packeja peräti 25kpl, joten tällä hetkellä 303:sta kokeilemastani kaupallisesta oluesta jonkin verran yli puolet on jossain vaiheessa voinut löytää Alkon valikoimista.

Nervus rerum

Uusimmat

Suosituimmat