Fidzin vallankaappaus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, odottelen tässä "rauhanpuolustajien" ja sen sellaisten rauhanmarsseja Fidzin tilanteen vuoksi. Tämähän olisi juuri heidän alaansa. Mutta kovin on hiljaista. Onko liian kiire puuhata anti-USA/Israel -mielenosoituksia?

Kommentit (9)

Vierailija
Andúril
Niin, odottelen tässä "rauhanpuolustajien" ja sen sellaisten rauhanmarsseja Fidzin tilanteen vuoksi. Tämähän olisi juuri heidän alaansa. Mutta kovin on hiljaista. Onko liian kiire puuhata anti-USA/Israel -mielenosoituksia?

En oikein tiedä ketä tarkoitat "rauhanpuolustajilla". Minä en tunne kovin hyvin Fidzin tilannetta, mutta periaatteessa vastustan aina sotilasvallankaappauksia demokraattisesti valittua demokraattista hallintoa vastaan.

Mikä on sinun oma kantasi?

Vierailija
Bomt Kneder
Mikä on sinun oma kantasi?

Periaatteessa sama kuin sinunkin. On minunkin myönnettävä, että en ole tutustunut tarkemmin Fidzin tilanteeseen; toisinaan armeija kuitenkin saattaa tietää poliitikkoja paremmin.

Bomt Kneder
En oikein tiedä ketä tarkoitat "rauhanpuolustajilla".

Ehkäpä et vain ymmärrä sarkasmia. Tiedoksesi: "Suomen rauhanpuolustajat" erinäisine vasemmistolaisine alalahkoineen on stalinistien peitejärjestö, jonka tavoitteena on tuottaa mahdollisimman paljon vahinkoa ihmisten moraalille vallankumouksen edesauttamiseksi. Nämä heebot ovat punaliput liehuen ulisemassa äänekkäästi aina, kun Israel tai jenkit suovat lapsia tappaville talebaneille ja hizbollahelle marttyyriuden ilon, mutta siihen heidän "rauhanpuolustamisensa" rajoittuukin. Mikseivät he järjestä mielenilmauksia esimerkiksi Tshetshenian tilanteesta?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Fidzhi ei taida olla niin merkittävä maa, tai sen vallankaappaajat osa mitään merkittävää poliittista suuntausta, että kukaan täällä olisi siitä huolissaan. Eihän siellä ole taidettu paljon riehuakaan.

Rauhanpuolustajien maine kyllä on mennyt jo niin usein että se on todellisen rauhanaatteen kannalta valitettavaa. Oikeasti rauhaa rakastava ihminen ei oikein uskalla lähteä rauhanliikkeiden mukaan, koska niiden johdossa on edelleenkin vanhoja kommunisteja, joiden tavoitteena ei todellakaan ole koskaan rauha ollut.

Olin Irakin sodan alkuaikoina käymässä eräässä rakennuksessa, ja siellä yhdellä ovella seisoi eräs tunnettu Stasi-vakooja ottamassa ihmisiä vastaan. Viereisestä julisteesta näin että kyseessä oli Irakiin hyökkäyksen vastustusmielenosoituksen järjestelykokous. Tuollaiset tapaukset eivät minusta ole hyväksi rauhanaatteelle. Jos kuuluisin itse johonkin rauhanyhdistykseen, yrittäisin kitkeä pois tuollaiset elementit tai lähtisin itse lätkimään.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005
Ding Ding
Jos kuuluisin itse johonkin rauhanyhdistykseen,

...olisin luultavasti vanhoillislestadiolainen. Samalla tavalla oudolta tuo rauha-sanan omiminen tässäkin yhteydessä ulkopuolisen mielestä tosiaan kuulostaa.

RKS

Vierailija
Andúril

Ehkäpä et vain ymmärrä sarkasmia. Tiedoksesi: "Suomen rauhanpuolustajat" erinäisine vasemmistolaisine alalahkoineen on stalinistien peitejärjestö, jonka tavoitteena on tuottaa mahdollisimman paljon vahinkoa ihmisten moraalille vallankumouksen edesauttamiseksi. Nämä heebot ovat punaliput liehuen ulisemassa äänekkäästi aina, kun Israel tai jenkit suovat lapsia tappaville talebaneille ja hizbollahelle marttyyriuden ilon, mutta siihen heidän "rauhanpuolustamisensa" rajoittuukin. Mikseivät he järjestä mielenilmauksia esimerkiksi Tshetshenian tilanteesta?

Sinäkään et ymmärrä sarkasmia. Minä olen ollut oikeasti tekemisissä taistolaisten kanssa. Tunnen myös "rauhanpuolustajat". Sen kokemuksen jälkeen tunnistan tietyt piirteet. He olivat samanlaisia kiihkoilijoita kuin sinä. Sinä olet valehtelija ja taistolaisten tapainen luonnonmukaisen pellonlannoitteen levittäjä. Esimerkki sinulta: ulisemassa äänekkäästi aina, kun Israel tai jenkit suovat lapsia tappaville talebaneille ja hizbollahelle marttyyriuden ilon

Voinet esittää missä minä tai joku muu Israelin tai USA:n nykyiseen hallintoon kriittisesti suhtautuva on ulissut edellä mainitun typeryytesi kaltaisia asioita.

Sinä olet ihan oikeasti vastenmielinen kiihkoilija. Jos pidät tätä kommenttia jotenkin törkeänä, niin valita ylläpidolle, älä äidille.

Vierailija
Bomt Kneder

Voinet esittää missä minä tai joku muu Israelin tai USA:n nykyiseen hallintoon kriittisesti suhtautuva on ulissut edellä mainitun typeryytesi kaltaisia asioita.

Se, että tältä pallolta löytyy asiallisia USA-kriitikoita ei poista sitä tosiasiaa, että löytyy myös Andúrilin kuvaamia hörhölaumoja. Bomt aloittaa vaikka Vasurinuorten sivuilta...

Vierailija
Imagine
Bomt Kneder

Se, että tältä pallolta löytyy asiallisia USA-kriitikoita ei poista sitä tosiasiaa, että löytyy myös Andúrilin kuvaamia hörhölaumoja. Bomt aloittaa vaikka Vasurinuorten sivuilta...

En tiedä mitä tarkoitat vasurinuori-termillä, kun et edes viitsi antaa osoitetta. Viittasin lähinnä tähän foorumiin, jonne kyllä kokoontuu silloin tällöin ulisevia hörhöjä, sekä oikealta, että vasemmalta. Lähinnä mielessäni oli Andúrilin ja Yrjön tapaiset tapaukset.

Uusimmat

Suosituimmat