Miehet, vaatikaa enemmän

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nykyään näkee tv - sarjoissa, ja varsinkin tosielämässä nössöjä miehiä, jotka hymyilevät sanoi nainen mitä tahansa. Ei, kukaan ei saa kohdella sua huonosti vaan sen takia, että sillä on ollut huono päivä. Eri asia, jos sä oot tappanu tyypin koko suvun...

Kuten salkkareissa näkyy, siellä on kaveri Tuomo, jolla on läski ja nalkuttava ämmä, siis hei camoon miten ihminen voi sietää tommosta? JOS ANNATTE TOISTEN KOHDELLA TEITÄ HUONOSTI NIIN SEN HE MYÖS TEKEVÄT!

Nyt jotkut voi kertoo omakohtasia kokemuksia aiheesta.

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Naaralla on joskus huono päivä ja sen kyllä MIES kestää.
Jatkuva nalkuttaminen oman turhautumisen purkaminen äijään on erijuttu. Itse pistin oman vittumaisen akkani vaihtoon kymmenkunta vuotta sitten. Elämänlaatu parani sen mukana noin kymmenkertaiseksi.

(Esimerkkejä:
-Vien noi banaaninkuoret roskiksee.
- Ok, mä vien ku leffa loppuu.
- Ei vittu ku viet just ny...

Tai raskaan duunipäivän jälkeen olis ollu kiva keskustella ogelmasta, johon vamppyyri vastaa...

- Ei saatana, mitä sä taas oot tehny...)

Nyt mulla on hyvä nainen joka ei nalkuta ja jonka kanssa voi keskukstella. Seksi sujuu kymmenen vuoden jälkeenkin ja vaimo taitaa olla useammin se aloitteentekijä.

Jos homma ei suju ja elämä todella tokkii. Vaihda harppu.
Itellä muuttu kaikki paremmaks, suhde, työ, harrastukset jne. sen mukana.

Vierailija

Harpun vaihtamisen vaihtoehto on sanoa harpulle suoraan mitä ajattelee hänen käytöksestään. Jos harppu ei mene sen jälkeen itseensä, niin sitten voi kutsua kaverit kylään ja antaa heidänkin sanoa suoraan mitä ajattelee harpun käytöksestä. Jos harppu ei senkään jälkeen mene itseensä, niin sitten on vaihdon paikka. Mutta uskoisin, että ihmiset ymmärtävät, jos heidän kanssaan keskustelee. Ja jos ei ymmärräkään, niin ainakin on ollut mahdollisuus ymmärtää.

Vierailija
Joker
Nykyään näkee tv - sarjoissa, ja varsinkin tosielämässä nössöjä miehiä, jotka hymyilevät sanoi nainen mitä tahansa. Ei, kukaan ei saa kohdella sua huonosti vaan sen takia, että sillä on ollut huono päivä. Eri asia, jos sä oot tappanu tyypin koko suvun...

Kuten salkkareissa näkyy, siellä on kaveri Tuomo, jolla on läski ja nalkuttava ämmä, siis hei camoon miten ihminen voi sietää tommosta? JOS ANNATTE TOISTEN KOHDELLA TEITÄ HUONOSTI NIIN SEN HE MYÖS TEKEVÄT!

Nyt jotkut voi kertoo omakohtasia kokemuksia aiheesta.

No mutta tästähän ne akat valittavat, että ukot eivät kuuntele. Siis sitä mäkättämistä. Kaikki akathan ne valittavat jossain vaiheessa. Muutoin menee meillä kaikki valitus ja mäkätys ohi korvien, mutta vessanpöntön kannen asennosta mainitsemisesta saa kyllä välittömän riidan aikaiseksi.

Vierailija

olen tässä miettinyt sitä, että miksi minä kestän melkein millaista kohtelua hyvänsä, mutta suurin osa naisista suuttuu kunnolla, kun vähän härnään...

Vierailija
joosua
olen tässä miettinyt sitä, että miksi minä kestän melkein millaista kohtelua hyvänsä, mutta suurin osa naisista suuttuu kunnolla, kun vähän härnään...

Sanot vain, että ovat söpöjä suuttuessaan.

Vierailija
Joker
joosua

Sanot vain, että ovat söpöjä suuttuessaan.

siis kehotat minua valehtelemaan...

Vierailija

Kyllä minäkin vien banaanin kuoren heti roskikseen, jos nainen sanoo että se haisee ja jos nainen pyytää viemään eikä käske. Asiat voi hoitaa nätistikin.

Vierailija
Dredex
Kyllä minäkin vien banaanin kuoren heti roskikseen, jos nainen sanoo että se haisee ja jos nainen pyytää viemään eikä käske. Asiat voi hoitaa nätistikin.

Noi nyt oli esimerkkejä siitä keveämmästä päästä, en kaikkea paskaa viitsi tänne laittaa. Jotkut vaan on sellaisia etteivät näe itsessä yhtään mitään vikaa, eikä minkäänlainen puhe auta. Auta armias mikä valitus tuli kun sanoin, että lähden kävelemään.

Enhän minäkään syytön ole, mutta raja vaan tuli vastaan. Lehdissä on paljonkin puhuttu arkielämän psykopaateista. Väitän, että exä oli juuri sellainen.

Vierailija

[quote="]Maukka Perusjatka"]Noi nyt oli esimerkkejä siitä keveämmästä päästä, en kaikkea paskaa viitsi tänne laittaa. Jotkut vaan on sellaisia etteivät näe itsessä yhtään mitään vikaa, eikä minkäänlainen puhe auta. Auta armias mikä valitus tuli kun sanoin, että lähden kävelemään./quote]

Olisit heittänyt sensijaan akan pihalle. Kyllä he tajuavat jos jäävät ihan yksin eikä kukaan juttele niille. Ehkä katkeroituvat, mutta sisimmässään tajuavat.

Vierailija
Olisit heittänyt sensijaan akan pihalle. Kyllä he tajuavat jos jäävät ihan yksin eikä kukaan juttele niille. Ehkä katkeroituvat, mutta sisimmässään tajuavat.

"Olisit sensijaan ottanut syliin ja vaikka sanonu: tuollaisenakin (siis kaikenlaisena) sua tykästän." Kyllä hyväntahtoisuus on tehokkain lääke toivottuun tulokseen pääsemiseen...

Vierailija
qaz

"Olisit sensijaan ottanut syliin ja vaikka sanonu: tuollaisenakin (siis kaikenlaisena) sua tykästän." Kyllä hyväntahtoisuus on tehokkain lääke toivottuun tulokseen pääsemiseen...

Kaikkea on kokeiltu, aina vaan ei jaksa. Voin lähettää sen sulle jos se vielä jossain vastaan tulee, voit kokeilla miten pärjäät. Otatko lähetyksen vastaan?

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Tuossa on perää, tuo median kuva on tietynlaista miesten stereotypiointia.

Tavallaan annetaan ristiriitaista viestiä,joskus puhutaan keskustelevasta ja kuuntelevasta miehestä, toisaalla taas mollataan tälläistä miestä nössöksi.
Ehkä miehen on paras olla keskimäärin oma itsensä,pientä hienosäätöä naisen tarpeiden mukaan voi tehdä,mutta ei mitään täydellistä pillin mukaan tanssimista.

Nykyajan yhteiskunta antaa miehille aika vähän tilaisuuksia olla sankari ja "alfauros",arki on melko tasapäistävää.

Mieleen painunut eräs tilanne josta olen kertonut aiemminkin:

Ollessani rautakaupassa näin pariskunnan jossa nainen "veti" miestä perässään ja kilkatteli iloisesti "Tämä sopisi sen ja sen kanssa ja nämä laatat ja lamput jne...", miehellä oli tosiaan niin elämään kyllästynyt ja alistunut ilme naamallaan että olisi mieli tehnyt kutsua kaveri saman tien mökille kalastamaan ja ryyppäämään.

No,jokainen rakentaa oman parisuhteensa...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija
Maukka Perusjatka
qaz

Kaikkea on kokeiltu, aina vaan ei jaksa. Voin lähettää sen sulle jos se vielä jossain vastaan tulee, voit kokeilla miten pärjäät. Otatko lähetyksen vastaan?

Höpsis! ei ykskään voi hyvää loputtomiin vastustaa, sulla vainen ei tuo kärsivällisyys riittäny, mikä ei mikään ihme, koska tietysti, kuten sanoit, ain ei jaksa.

Vierailija
qaz
Höpsis! ei ykskään voi hyvää loputtomiin vastustaa, sulla vainen ei tuo kärsivällisyys riittäny, mikä ei mikään ihme, koska tietysti, kuten sanoit, ain ei jaksa.

Päinvastoin, teit oikein kun jätit mokoman. Mitä olisit saanut kiitokseksi tuollaisesta? Et mitään! Et yksinkertaisesti mitään. Ei kansakaan saa kiitosta
nöyryydestä herroilta kuten ei nössö mieskään ihastuta naista.

Nainen on töykeä

Tarkoittaa: Olen tuhma tyttö, rankaise minua.

Kuulostaa hauskalta, mutta kokeilkaa ja ihmetelkää.

Vierailija
qaz

Päinvastoin, teit oikein kun jätit mokoman. Mitä olisit saanut kiitokseksi tuollaisesta? Et mitään! Et yksinkertaisesti mitään. Ei kansakaan saa kiitosta
nöyryydestä herroilta kuten ei nössö mieskään ihastuta naista.

Kun nainen on töykeä

Tarkoittaa: Olen tuhma tyttö, rankaise minua.

Kuulostaa hauskalta, mutta kokeilkaa ja ihmetelkää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat