ITSENÄISYYSPÄIVÄ ja Eduskunnan 100-vuotisjuhlavuosi!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aihetta juhlaan vai?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Nämä anarkistit pitäisi vain kyydittää pois riehumasta

pellen tekevät itsestään kun tuolla riehuvat kuin apinat. Veikkaan että nämä anarkistit taas saavat sammaltuneissa aivoissaan ajatuksen parantaa maailmaa rikkomalla sivullisten liikkeiden ikkunoita ja autoja. Sitten kun poliisi antaa samalla mitalla takaisin, ollaan itkemässä "eliitin" lehdissä kun iso paha poliisi tuli ja tukisti.

Vierailija
tavu
Nämä anarkistit pitäisi vain kyydittää pois riehumasta

pellen tekevät itsestään kun tuolla riehuvat kuin apinat. Veikkaan että nämä anarkistit taas saavat sammaltuneissa aivoissaan ajatuksen parantaa maailmaa rikkomalla sivullisten liikkeiden ikkunoita ja autoja. Sitten kun poliisi antaa samalla mitalla takaisin, ollaan itkemässä "eliitin" lehdissä kun iso paha poliisi tuli ja tukisti.

Kurja juttu useissa anarkisteissa on toki tuo riehuminen. Aatetta voi hyvinki kannattaa, mutta luulis nyt pöljemmänki tajuavan, ettei tuolla saa aikaan ei minkäänlaista mitään. Lisäksi vielä nämä aateanarkistit, joista moni ei tiedä yhteiskuntamallista tai politiikasta hiventäkä, silti jaksavat laukoa kuinka systeemi kusee

Vierailija

Olen älynnyt, että fotoneilla on oltava massa.

sillä kun tuolla on paljon julkkiksia valokeilassa, niin se vetää puoleensa sekä median edustajia, että mielenosoittajia.
tätä kutsutaan gravitaatioksi.

teoriani on aukoton, jos joku kiistää, niin sitten on taas yksi moni kymmen sivuinen kiistely saanut alkunsa

Vierailija

mitä lostavaa on siinä kun joku toinen oman naamansa fotaaja kopio jostain wikipediasta humpuukia tänne ihmisten nähtäväksi?

Vierailija
Zenon
Mestariampuja PiPi
Ei edes väkivallattoman linja herätä päättäjiä. Meillähän on sellaiset johtajat kuin kansa ansaitsee!

http://personal.inet.fi/yhdistys/vakiva ... it.htm#her

Kansa se on joka tässä nukkuu sirkushuviensa äärellä. Hyvä esimerkki on tämä "keskustelu". Tällä hetkellä kolme sivua paskanjauhantaa täysin ohi loistavasta avauksesta. Truth hurts?

Huom! Siinä juhlinta alkanut jo joulukuun alkupäivinä!

Vierailija
Mestariampuja PiPi
Aihetta juhlaan vai?

Päättäjillä on. He saivat juuri juhlavuonna sinetöityä suomalaisen kansanvallan viimeisen häväistyksen, EU-perustuslain. Suomi on niiden epätoivoisten vastuunsiirtäjien eturivissä, jotka haluaisivat herättää henkiin tuon Ranskassa ja Hollannissa kuolemantuomion saaneen suurpääoman saneleman lain.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26993
Liittynyt13.5.2005
Zenon
Mestariampuja PiPi
Ei edes väkivallattoman linja herätä päättäjiä. Meillähän on sellaiset johtajat kuin kansa ansaitsee!

http://personal.inet.fi/yhdistys/vakiva ... it.htm#her

Kansa se on joka tässä nukkuu sirkushuviensa äärellä. Hyvä esimerkki on tämä "keskustelu". Tällä hetkellä kolme sivua paskanjauhantaa täysin ohi loistavasta avauksesta. Truth hurts?

Älähän nyt. Se on toistaiseksi yksi niistä harvoista threadeista, joissa tihkuvuuttaan korostava Pipi on todistettavasti osallistunut välillä myös itse keskusteluun, tyypillisen kopypeistailunsa sijaan.

Eli väittäessäsi keskustelua paskanjauhannaksi ohi aiheen et kertonut koko totuutta. Truth hurts?

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

en ymmärrä mikseivät ihmiset äänestä perussuomalaisia!
hehän haluavat pois ruotsin kielen
ja sitten oli suomalaisilla mukavampaa.

Vierailija
Älähän nyt. Se on toistaiseksi yksi niistä harvoista threadeista, joissa tihkuvuuttaan korostava Pipi on todistettavasti osallistunut välillä myös itse keskusteluun, tyypillisen kopypeistailunsa sijaan.

Eli väittäessäsi keskustelua paskanjauhannaksi ohi aiheen et kertonut koko totuutta. Truth hurts?

Mitä tarkoitat tihkuvalla?

Niin täällä todistettavasti joutuu jotain tekemään, osallistumaan keskusteluun joko omilla mielipiteillä tai lainatuilla, koska joutuu rekisteröitymään, mutta muualla voi osallistua keskusteluun eikä kukaan tiedä kuka ja miksi sanoi jotain!

Vierailija
Mestariampuja PiPi
Aihetta juhlaan vai?
Sekä että. Entä mitä mieltä itse olet minun mielestäni?

-:)lauri.

En osaa sanoa sinun mielestä, mutta omasta mielestäni ei ole aihetta juhlaan ja itselläni ei ole ollut varaa edes juhlia vuoden 1993 jälkeen, jolloin firma, jossa olin töissä meni konkurssiin.

Muuten siellä firmassa kuulin, että Suomen Eduskunta on maailman suurin teatteri, sillä kuiskaaja istuu Moskovassa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat