letun oma ketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itsenäisyyspäivä tarkoittaa sitä että pikkuveli herättää katsomaan tuntematonta sotilasta. Sillä on kossupullo ja minut roudataan jonnekkin helvetin korpeen, johonkin ihan ihme bileisiin.

Mennäänkö saunaan, otatko kossua? Otan, mene edeltä, minä tulen miljoonan vuoden päästä. Me mennään tyttöjen kanssa jäälle ja tehdään tilataidetta kynttilöillä.

Puhuttiin sen (veljen) kanssa higsin kentästä matkalla kuopioon.

Puhuttiin myös ihmisuhteista, tultiin siihen tulokseen, että kvanttimekaniikka on helppoa.

Sillä on taas nainen.

Kommentit (12)

Vierailija

Hmm. Ensinnäkin, kiinnostaisi vähän arkosin itsenäisyyspäivä. (valelin itseni kossulla ja sytytin palamaan)

Vierailija

Perkele. Minun äiti sai ihan hillittömän naurukohtauksen, kun näytin sille minun epikriisin. Se vittu nauroi tunnin. Äitit pitäisi tappaa.

veijo
Seuraa 
Viestejä178
Liittynyt10.6.2006
Lettu Haimakainen
Hmm. Ensinnäkin, kiinnostaisi vähän arkosin itsenäisyyspäivä. (valelin itseni kossulla ja sytytin palamaan)

Voisin vaikka vannoa, että ArKos itse valeli eilen sisuskalujaan
EK:n lähettämällä kalliilla konjamiinillä. Silavaa/vastaavaa
sianihraa ottelee tänään huikopalaksi.

Vierailija

Lettua ei olekkaan vähään aikaan näkynyt. Sinua täällä onkin kaivattu. Kaikki muut "pervot" on hävinny.

Ei mitään itsenäisyyspäivää täällä päin. Istuin duunissa kahdeksaan sisäisessä palaverissa.

POMO, nainen, tykkää kosketella kun keskustelee. Istuu vieressä jä tartuu kädellä olkapäähän, välillä pikkasen hipasee polvea. Tämä kaikki yleisen keskustelun lomassa ja ydintiimin läsnäollessa. Ei minulla sinäsnsä mitään sitä vastaan ole ja saa mua naiset vähän kosketellakkin. Mukavaahan se vaan on ja vällttämättä ei naisella mitään ole mielessä, kunhan on tapa.

Mutta mitä siitä seuraisi jos MINÄ tekisin samoin jollekkin itsäni alemmassa arvoasemassa olevalle naiselle?

Hyvää itsepäisyyspäivää Letulle ja muillekin palstalaisille.

EDIT:Ai niin olikos se jo eilen.

Vierailija
Lettu Haimakainen
meidän pitäisi harkita massakuolemaa

Joka massassa elää se massassa kuolee. (heh heh, eikös ollu terävää)

Uusimmat

Suosituimmat