Rättikauppainho

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olin vaimon kanssa kaupungilla ja jouduimme vaatekauppaan siinä odottaessa että, vaimo kiertää ja hypistelee taas kaikki vaatteet läpi tuli mieleen että, miksi miehet inhoavat tätä vaateostosta niin paljon.

Juttelin vaimolle asiasta ja mitä kuulinkaan mielenkiintoisen teorian. Hänen mielestään naiset itse aiheuttavat miehille tämän käytöksen.
Kaikki alkaa jo lapsena kun pienet pojat ovat äitien kanssa kaupassa kun äiti sovittaa vaatteita. Nämä pienet pojat odottavat ikävystyneenä sovitus kopin ulkopuolella kotiin lähtöä pyytäen. Tähän äiti kommentoi odota nyt vielä vähän aikaa tää paita on niin ihana että kokeilen sitä ihan nopeasti ja pojan ikävystyminen vain pahenee.
Pienistä pojista kasvaa ajan myötä miehiä jotka joutuvat samaan tilanteeseen oman vaimon/tyttöystävän kanssa jolloin sama tylsyys tulee taas esiin.

Jos äidit kuuntelisivat lapsia ja lähtisivät kotiin kun lapsen kärsivällisyys loppuu. Tulisiko miehille toisenlainen käytös?

Vaikuttaako tähän vaateostos tylsyyteen lapsena koetut ikävät tapahtumat joista on jäänyt polttomerkki johonkin muistilokeroon?

Miten porukka kokee vastaavan tapahtuman?

Kommentit (11)

Vierailija

Tiedän etukäteen mitä olen ostamassa.
Kaikenlainen kaupassa maleksiminen on minulle vastenmielistä.

Ihmeellistä, että kaikkeen näyttää olevan selitys

Vierailija

Haenkaupasta sen mitä tarvitsen, ei turhaa kiertämistä.

Muijien kanssa en suostu kiertämään, kapakki kutsuu...

Vierailija

Mielellään käyn vaateostoksilla ja aikaa voi kulua. Vaimoa ei vielä ole siunaantunut, mutta homomiehet ovat hyviä makutuomareita paremman puutteessa...

Vierailija

Vaikuttaa silta että 58% foorumin vastanneista miehista kay vaateostoksilla ilman hypistelyä. Mutta toisaalta hyvä huomio on että homot on muoti tietoisempia ja kiinittävät paljon huomiota pukeutumiseensa.
Mikä tekee näin suuren eron hetero ja homo miehen välille?

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Hohhoijjaa! Maailman ikävystyttävintä ja unettavinta hommaa. Jos on jollain miehellä univaikeuksia, niin vaateostoksille mukaan vain. Ei mene kuin tuokio ja jo alkaa silmä luppasta. Niihin vaatteisiin on aivan takuulla kipattu kloroformia pullosta. Mutta eräässä vaatekaupassa oli kyllä huikean editynyt ja asiakasystävällinen idea. Sovituskopin lähellä oli sohva ja pöytä. Pöydällä pino Tekniikanmaailmoja Kun armas viipyy aikansa kopissa, on siipalla odotellessa jotain virikettä ja pysyy mielikin virkeänä. Kun sitten pyydetään makutuomiota, voi se vastauskin sitten olla jotain sellaista, joka ei aiheuta viikon mykkäkoulua

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija

Mies voipi ajatella vaikka miten kuorii vaimonsa niistä vaateista seksileikissä, niin ei tunnu niin turhilta ne "rätit".

Minulla oli yksi mukava vaatekauppareissu kuin silloinen tyttöystävä meni uimapukua sovittamaan ja minä sain jututtaa punastelevaa myyjää siinä odotellessa. Oli muuten hyvännäkoinen tsimmari sen vartalon päällä.

Devil
Seuraa 
Viestejä1328
Liittynyt16.3.2005
Asidyyli*
Kuulostaa luovalta idealta tuo "aikuisten miesten pallomeri".

Mjuuh. Ranuan kummeissa oli vastava idea jo esitelty, eli miesparkki. Ovelta nimilappu rintaan, juomalipukkeet tassuun ja eikun strippareita tuijottelemaan ja ryyppäämään. Khyy-yllä sitten voisi jo ostoksille lähteäkin, ehkä.

X

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Kyllä niissä miehissäkin on niitä, jotka suorastaan väsyttävät yhdessä ostoksille mentäessä. Itsellä yleensä on jonkinlainen mielikuva, että minkälaisen vaatteen haluaa ja minkä tyyppisestä kaupasta ehkä löytyy. Tästä johtuen haluamani tyyppinen tai sitä lähelle menevä tuote kyllä aika helposti ja nopsaan löytyy...

On tullut oltua sellaisenkin miessukupuolen edustajan kanssa ostoksilla, että hermot meinaa mennä, kun pitää niin monessa paikassa juosta eikä silti ole sopivan tyyppistä. Mainittakoon vielä, että hetero mies on seksuaaliselta suuntautumiseltaan, mutta nähtävästi ihmisissä on sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta näitä, joitten on laukattava sen seitsämän kauppaa eikä silti näytä löytyvän sellaista mitä haluavat...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Uusimmat

Suosituimmat