Armeija sodanjumalan palvontaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

niin, tajusin että sitähän se on, ja siten myös selittää uskonnon ja armeijan yhteistyön.

Armeijassa palvotaan sodan Jumalaa. Sotilaspastorit siis uskovat Jumalan lopullisen tarkoituksen kaikessa luomisessa olevan sota, eli kaiken tuhoaminen.

Fiksua porukkaa nuo sotilaspastorit.

"Jumalan nimeen heitä se kranaatti tuon venäläisen pikkupojan syliin ja räjäytä hänen suolensa ympäri taivasta!"

"Herramme nimeen ampukaa tykillä kylä murskaksi!"

"Oi Suuri Jumalamme, anna hyökkäyksemme vastustajiamme vastaan olla heille verinen ja säästä meidän veremme jotta voimme lisää heidän verta vuodattaa."

Menipäs kauan tajuta. Armeija on sodanjumalan, eli Marsin kirkko.

Ja ihmiset pakotetaan, kuten ennenkin, palvomaan tätä Jumalaa, vaati se sitten sotaa tai ei.

Jeesus pasifistina yritti pilata kaiken, joten hänet tapettiin. Martin luther King yritti myös ja hänet tapettiin. John Lennon lauloi rauhasta turhan
osuvasti, ja hänet tapettiin. Yleensä kaikki pasifistit, jotka ovat saaneet suosiota, on tapettu.

Ja kaikki varmasti tämän sodan Jumalan palvojien toimesta.

Meidän kehittyneessä sivistysvaltiossa joutuu sodan Jumalan palvomisesta kieltäytyessään palvomaan joko työn Jumalaa tai sitten rangaistaan pistämällä vankilaan.

Panteismi elää ja voi hyvin tekopyhässä kotimaassamme.

EDIT: Juu Bomt, tämä on hieman simonahoilua, täytyy myöntää. Ota se huumorilla.

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Minä uskon Sodan Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
tykistön ja luftwaffen Luojaan,

ja rynkkyyn,
Jumalan ainoaan Poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Ryssäläisetä ja Natsilaisesta Hengestä,
syntyi huorasta Aseteollisuudesta,
kärsi Moskovan välirauhan aikana,
laatikkoon piilotettiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas kätköihin,
nousi kolmantenatuhantena päivänä kuolleista,
astui ylös Suomi-soturin käsiin,
istuu Sodan Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
ryssiä ja hurreja.

ja Pyhään Talvisodan Henkeen,
pyhän yhteisen Suomen kansan,
pyhäin aseveliyhteyteen,
epäisänmaallisten syntien anteeksiantamiseen,
suomalaisen arjalaisruumiin ylösnousemiseen,
ja iankaikkisen suomalaiseen elämään.

Vierailija
Armitage
Jeesus pasifistina

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan." (Matt. 10:34)

Vierailija
Joker
Imagine
Tietääkö pasifistien kerho, mitä sodalla on saavutettu?

Uskoisin, että verta, hikeä ja kyyneliä.

... kaatanut muutaman diktatuurin ja ajanut terroristit ahtaalle.

Vierailija
meikämie
Minä uskon Sodan Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
tykistön ja luftwaffen Luojaan,

ja rynkkyyn,
Jumalan ainoaan Poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Ryssäläisetä ja Natsilaisesta Hengestä,
syntyi huorasta Aseteollisuudesta,
kärsi Moskovan välirauhan aikana,
laatikkoon piilotettiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas kätköihin,
nousi kolmantenatuhantena päivänä kuolleista,
astui ylös Suomi-soturin käsiin,
istuu Sodan Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
ryssiä ja hurreja.

ja Pyhään Talvisodan Henkeen,
pyhän yhteisen Suomen kansan,
pyhäin aseveliyhteyteen,
epäisänmaallisten syntien anteeksiantamiseen,
suomalaisen arjalaisruumiin ylösnousemiseen,
ja iankaikkisen suomalaiseen elämään.

Total War - Winter War

Do you want total war? Yes we want total war!
Do you want fucking war? Yes we want fucking war!

November 1939, eastern front line
Machine gun fire, defending our pride
Four months of hell, thousands of bombs fell
Antaa tulla tänne vaan, SUOMI FINLAND PERKELE!
PERKELE!

WAR - Winter war
WAR - Bowe to no one
WAR - Winter war
WAR - Kill them all

Russia beaten up, over 200000 communists dead
If they want a new war, this time will kill them all

Vierailija
Imagine

Kuolemaa? Karu avatar muuten, liekö itse Neptunus. Joo, helppohan se on jälkiviisastella, että sadoista sodista yksi tai kaksi onkin saanut jotain hyvää aikaan... JOIDENKIN kannalta, ja JOSTAKIN näkökulmasta. Pääsääntöisesti kuitenkin itkua ja kärsimystä.

Vierailija
Imagine
Joker
Imagine

Uskoisin, että verta, hikeä ja kyyneliä.

... kaatanut muutaman diktatuurin ja ajanut terroristit ahtaalle.

Yhtäläisesti sota ja sotiminen on nostanut monia diktaattoreita valtaistuimelleen. Onko sotiminen edes saanut terrorismia vähennettyä? Sota pikemminkin kasvattaa terroristien lukumäärä jatkuvasti.

Kuvatekstistä huolimatta, mitä kommunistihallintoja sota on kaatanut? Sodan seurauksena Itä-Euroopastakin tuli kommunistinen.

Vierailija

Eniten sodasta hyötyy aina aseteollisuus, ja ilman sotaa aseteollisuus ei voi kehittyä, ts. testata uusia tuotteitaan käytännössä.

Yhdysvallat käyttää sotia asevarastojensa tyhjentämiseen ja uusien teknologioiden testaamiseen, ja pönkittää siten sodilla taloudellista tasapainoaan. Ei sen kummempaa. Yksinkertaisen hirveätä.

Vierailija
Deoxyribonucleic
Armitage
Jeesus pasifistina

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan." (Matt. 10:34)

Niin, ikävä kyllä ainoa keino on tappaa nämä todelliset hullut, Jeesuskin sen ymmärsi, mutta veljien, joiden tarkoitusperät ovat rakentavia, ei tulisi toisiaan vastaan taistella vaan toimia yhdessä. Kansa harvoin haluaa sotaa. Joskus äärimmäisen hullun ja vahvan johtajan manipuloimana koko kansa onnistutaan kiihottamaan sotaan, muuten rintamalle pakotetaan kuoleman uhalla. Eli ei jätetä vaihtoehtoja. Siellä sitten Jussi ja Vladimir ampuvat toisiaan sitä haluamatta, ja alkavat pikku hiljaa vihaamaan koko maailmaa. Kuten todisteena sotaveteraanin itsemurha itsenäisyyspäivänä. Sota pilaa kansan, johto kerää voitot.

Vierailija

Niin, no... tuskin täällä monikaan sotaa haluaa, ehkä jotkut. Mutta kannatteeko täällä silti ruveta sotilaspastoreita haukkumaan. Tuskin sentään he ovat niitä sodan sytyttäjiä, tai kannattajia.
En tietenkään kannata sotaa.
Mutta minusta olisi silti tyhmää jättää oma maa puolustamatta.
Välttämättä täälläkään ei olisi kovin moni huutelemassa yhteiskuntakriittisiä kommenttejaan jos aikanaan niin olisi tehty.

Vierailija

Enhän minä sellaista väitä. Mutta kun heti aloituksestasi saa kuvan, että sotilaspastorit ovat sodankiihottajia.
Ja tietysti sodan vastustaminen on meidän jokaisen tehtävä, pasifismi kun on hieno ajatus..... mutta, mutta... se vain ei tunnu mitenkään toteutuvan.
Olisin mielelläni pasifisti, mutta kun se joka ei ole, niin helposti tappaisi minut.

Vierailija

Sota on pyhä juhlallinen ilmiö. Sanoi Geronimo vuonna 1905. Ilman sotaa ei olisi elämääkään. Koko luonto on pelkkää sotaa ja voimankäyttöä. Vahvat syövät hitaat. Pasifismi on täysin järjetön aate, sula mahdottomuus. Sotien loppuminen merkitsisi sitä, että ihmiskunta olisi täysin alistettu, vailla kapinan mahdollisuuksia. Erittäin pelottava ajatus. Niin kauan on toivoa kun on ihmisryhmiä, jotka kykenevät vastustamaan asein voimia, jotka vaikuttavat heidän elämäänsä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat