Seuraa 
Viestejä45973

Elikkä millaisia pelejä pelaat mieluiten? änestysvaihtoehdoissa ei ole kuin muutama pelityyppi mutta äänestä sitä mitä noista mieluiten pelaat. Itse en nykyään ole pelaillut juuri ollenkaan kun siirryin linuxin käyttäjäksi enkä ole jaksanut rueta säätämään mutta jos on mahdollista niin rentoudun ihan mielellänki joskus jonkun autopelin parissa.

Sivut

Kommentit (40)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Autopelejä, niitä on tullut joskus pelailtua. Muuta ei. Aikaisemmin kilpailin netissä toisten kanssa, mutta ei enää ole tullut sitä tehtyä.

salai
Seuraa 
Viestejä8168

Sökö on pelien kuningas.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Lentosimulaatioita ja autopelejä.

Joskus nuoruudessa (kun oli vielä refleksit tallella) tuli pelattua myös näitä 1st person räiskintää, kuten Wolf3D ja DOOM.

Vastasin että strategiaa, mutta enemmän tulee purettua turhautumista ammuskelupeleihin. Ei siis mitään sinkohippoja, vaan Day of Defeatia yms.

tyson
Andúril, itselläni on koko ilmestynyt sarja kerättynä. Eli strategiapelejä pelailen, mm Civillization, ym.

Mainiota. Civilizationia ei minulta löydy, mutta kiinnostaisiko moninpeli netin kautta noissa muissa mainitsemissani?

Ehdotus koskee toki kaikkia muitakin, joiden hyllystä löytyy yksi tai useampia seuraavista: Age of Empires II + The Conquerors, Empire Earth + The Art of Conquest, Empire Earth II + The Art of Supremacy, Warcraft II/III + The Frozen Throne, Heroes of Might and Magic III tai kiintoisimpana (omasta mielestäni) Empires: Dawn of the Modern World. Jostakin on minulle kulkeutunut myös The Settlers: Heritage of Kings, jota en tosin ole vielä paljoakaan tullut pelanneeksi.

Niin, ja sitten löytyy vielä muutamia Wanhoja Star Wars -lentosimulaattoreita: klassiset X-Wing ja Tie Fighter, lisäksi X-Wing vs. Tie Fighter (demo) sekä X-Wing Alliance. Kolme ensimmäistä ostin kerran yhdessä keräilypaketissa nimeltä X-Wing Collector Series.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031

Minä pelasin Age of Empires II:ta (ei laajennuksia) ja voisin hankkia AoE III:n ja osallistua moninpeleihin sillä jos halukkaita löytyy täältä. Tuttuja vastaan on kivempi pelata kuin tuntemattomia.

Taidan pitää AoE:sta enemmän kuin Civistä, koska uusin Civ on minulla jäänyt melko lailla pölyttymään.

Mitä "yksinkertaisempi" peli, sitä enemmän se sopii minulle, eli shakki ja pokeri vievät enemmän aikaani kuin säännöiltään monimutkaisemmat strategiapelit. Vaikka shakkia ei nyt tietenkään yksinkertaiseksi voi kutsua. Jotenkin se peli on pitänyt minua otteessaan jo 15 vuotta ja vieläkin se jaksaa kiehtoa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
CE-hyväksytty
Soccer league kännykällä.

On muuten hyvä peli. Siinä ei tunneta kulmapotkua ja välillä vastustajalla saattaa olla saman väriset verkkarit kuin itsellä. Sopii muutenkin hyvin pienelle näytölle.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat