Poliisi haravoi Aurajokea

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

[size=150:rvq999b9]Poliisi haravoi parasta aikaa Aurajokea ruumiskoiran avulla.[/size:rvq999b9]

Olivat ensin kosken yläjuoksun puolella ja nyt haravoivat

sillalta alajuoksun suuntaan.

Mahtaako olla Luoma etsinnässä?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0021959026

Kommentit (13)

Vierailija
Sepi
Onko nuorukaisen traaginen katoaminen sinulle ajanvietettä?

Ei todellakaan. En kai muuten olisi tuonut asiaa täysin asiallisesti
tiedepalstalaisten tietoisuuteen jo aiemmin.

Jostain täysin käsittämättömästä syystä tuo aiempi ketju poistettiin.

Joten onko täällä jompi kumpi näistä sankareista moderaattorina vai mitä tämä on.
Sepi varmasti osaa selittää?

Vierailija
teemuB
[size=150:1hy7599r]Poliisi haravoi parasta aikaa Aurajokea ruumiskoiran avulla.[/size:1hy7599r]

Olivat ensin kosken yläjuoksun puolella ja nyt haravoivat

sillalta alajuoksun suuntaan.

Mahtaako olla Luoma etsinnässä?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0021959026

Käyttääkö poliisi koiraa haravana? Onkohan se lehtiharava vai se toisenmallinen? Omalaatuista silti. Itse kyllä käyttäisin naaraa.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Kyseessä on oletettavasti jokin julkisuustempaus, sillä keskikaupunkiin on mahdotonta kadota ulkosalle niin, ettei tulisi löydetyksi ilmankin poliisin apua. Ainoaa järkevää etsimistä olisi se, että kaikki asunnot tutkittaisiin järjestelmällisesti läpi. Suomen laki ei tietääkseni sallisi tätä.

Vierailija
ilaiho
Kyseessä on oletettavasti jokin julkisuustempaus, sillä keskikaupunkiin on mahdotonta kadota ulkosalle niin, ettei tulisi löydetyksi ilmankin poliisin apua. Ainoaa järkevää etsimistä olisi se, että kaikki asunnot tutkittaisiin järjestelmällisesti läpi. Suomen laki ei tietääkseni sallisi tätä.

Jos näin on niin tulee vielä kovat rapsut Atsolle.
En tosin usko, että on mitään huijausta.

Monen päivän(?) ryyppääminen voi saada niin sekaisin, että lähtee
vaikka jokeen uimaan selvittääkseen päätään. Ja senhän tietää mitä
siinä käy.

Vierailija
teemuB
Sepi

Joten onko täällä jompi kumpi näistä sankareista moderaattorina vai mitä tämä on.

Jos viittaat minuun, niin minä en ole kirjoittanut tuonne mitään. Jos joku haluaa käyttää minun nimimerkkiäni toisella täysin avoimella foorumilla, en minä voi sille mitään.

Asiaan minä en ota kantaa, paitsi kaikki tukeni omaisille ja läheisille. Kadonnut ihminen on inhottava ilmiö, kun varmuutta ei ole. Minulla on kokemusta.

Pahoittelen kovasti sitä, että joku on käyttänyt nimimerkkiäni, ilmeisesti minua jotenkin herjatakseen, ja samalla aiheuttanut lisää surua. Kyllä minäkin osaan olla ilkeä, mutta hienotunteisuus joissakin asioissa olisi paikallaan.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Eikö Aurajoen ympärillä ole aitoja mitkä estäisi tippumisen. Tammarkoski on ainakin aidattu.

Ja sinne on avattu viime kesänä pois pääsyreitti jos kesällä tippuu sinne.

Tosin ihan kiviä ja hiekkaa pohjassa, eikä metrin verran mutaa niin kun Aurajoessa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
ilaiho

On 6 vuottakin sitten kadonnut henkilö eikä sitä ole löydetty.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005
tiäremiäs
Eikö Aurajoen ympärillä ole aitoja mitkä estäisi tippumisen.

Ei, Aurajokea ei ole aidattu.

tiäremiäs
ilaiho

Katosiko hän keskikaupungissa?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
ilaiho
tiäremiäs
ilaiho

Tais olla samanlailla opiskelija ja samoista keskustan baareista katosi.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005
tiäremiäs

Vaikuttaa siltä, että tuo opiskelija hukkui. Atson tapauksessa on kyse joko hukkumisesta tai huijauksesta, en osaa vielä näillä tiedoilla sanoa.

Vierailija
Bomt Kneder
teemuB
Sepi

Jos viittaat minuun, niin minä en ole kirjoittanut tuonne mitään. Jos joku haluaa käyttää minun nimimerkkiäni toisella täysin avoimella foorumilla, en minä voi sille mitään.

Asiaan minä en ota kantaa, paitsi kaikki tukeni omaisille ja läheisille. Kadonnut ihminen on inhottava ilmiö, kun varmuutta ei ole. Minulla on kokemusta.

Pahoittelen kovasti sitä, että joku on käyttänyt nimimerkkiäni, ilmeisesti minua jotenkin herjatakseen, ja samalla aiheuttanut lisää surua. Kyllä minäkin osaan olla ilkeä, mutta hienotunteisuus joissakin asioissa olisi paikallaan.

HYPOKRAATTI... arvaas kuinka monta kertaa "BUSHMAN"´in
nimimerkkiä ja avataria on väärinkäytetty täällä ??
JOO, on aika arveluttavaa tehdä viihdettä toisten poismenolla
poliitikot ovat eri asia . MUTTA, muu mediahan noilla rikastuu
koko ajan, wanha kunnon kirvesmurha, SIITÄ jokainen rikos-
reportteri uneksii ( "BUSHMAN" oli aikoinaan "Demarin", silloin
sen nimi vielä oli "Suomen Sosialidemokraati", rikosreportterina ).
Luultavasti tässä tapauksessa kysymys on vain Ile Kanervasta,
joka on juhlatuulella erehtynyt pitämään Aurajoen rannan porttia
Neuvostoliiton suurlähetystö ovena .

Vierailija
tiäremiäs
ilaiho
tiäremiäs
ilaiho

ONKO siellä Åbossa KESKUSTALLAKIN oma baari ?
LUULIN, että vain kokoomuksen ILE-Baari !!!

Uusimmat

Suosituimmat