Uskovaisten järjenjuoksu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä aiemmin kävi joku hihhuli käännyttämässä mutta viesti nähtävästi poistettiin. Olen aika pitkään miettinyt kun noita tosiuskovia olen katsellut. He tuomitsevat murhan mutta hyväksyvät ikuisen kärsimyksen

Menikö tässä jokin puihin?

Kommentit (5)

Vierailija

Murha on luonnollinen raivon ilmaisukeino. Uskovaiset eivät hyväksy murhaa, mutta he ymmärtävät sen välttämättömyyden.

Maailman historian väkivaltaisin sota: neljännes maailman väestöstä kuoli. Mikä tapahtuma oli kyseessä?

Ikuinen kärsimys on juuri sinun elämäsi mittainen. Ei yhtään pitempi.

Usko, niin pelastut turhan päiväisiltä elinvuosiltasi.

Vierailija
risat
Murha on luonnollinen raivon ilmaisukeino. Uskovaiset eivät hyväksy murhaa, mutta he ymmärtävät sen välttämättömyyden.

Maailman historian väkivaltaisin sota: neljännes maailman väestöstä kuoli. Mikä tapahtuma oli kyseessä?

Ikuinen kärsimys on juuri sinun elämäsi mittainen. Ei yhtään pitempi.

Usko, niin pelastut turhan päiväisiltä elinvuosiltasi.

Kyseinen sanoma on tulkittu monella tavalla, joidenkin mukaan tulet takaisin tähän "kärsimykseen" jos et elä kunnolla

Uskovaiset itse kannattavat sitä ikuista kärsimystä tulisessa pätsissä jossa teräskin muuttuu voiksi, jokseenkin epämukava ajatus
En usko tuollaisiin pelotteisiin, jos muutama ihminen sanoo "se on näin ja muut ovat väärässä", maakin voisi yhtä hyvin olla litteä

Vierailija

Oliver Stonen World Trace Center -elokuvasta tuli taas mieleen, että miksi amerikkalaiset lähtivät Bushin johdolla kostoretkelle apunaan Jumala ja kristinusko, vaikka Raamatussa Jeesus selvästi käskee kääntämään toisen posken? Kummallista logiikkaa...

Vierailija
Mister Spock
Vanhasta testamentista löytyy paljon ihan jotain muuta kuin käännä toinenkin poskesi-teologiaa.

Se on kuulemma vanhaa sanaa, eli uusi testamentti korvasi sen. En tosin ole varma onko siinä uudessakaan niin kaunista tekstiä, ainakaan ei niin veristä.
Olen kuitenkin mielissäni huomatessani että sieltä löytyy ihan hyviäkin ilmauksia ja tekstejä.

Uusimmat

Suosituimmat