kuseminen...

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

poistettu

くそっ!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Itsekkin olen huomannut saman. Paras keino on se, että menee jonkin ajan kuluttua uudestaan vessaan. Ei se varmaan kuolemaksi ole, kyllä se jossain vaiheessa sitten tulee.

Vierailija

Se voi olla hyvin vanha reaktio. Sosiaalisesti ahdistavassa tilanteessa, jossa tuntee itsensä alistetuksi, ei tuo "reviirinmerkintä" onnistu, koska siihen ei tunne oikeutta. Tutussa kaveripiirissä voi lorotella aivan surutta tai jopa pitää kusikilpailujakin.
Julkista kuseskelua pidetään ehkä juuri tuosta samasta syystä kiellettynä, paitsi aivan pienillä lapsilla, joille se sallitaan.

Vierailija

Saattaapi olla aika yleistä, kyllä itsellekin on noin joskus käynyt, varsinkin jos joku aivan odottamatta on viereiselle pisuaarille tullut. Harvemmin kylläkään kovin pahasti on sattunut, pahimmillaan on vähän viivästynyt kusituokio. Mutta kyllähän se pikkasen noloks pistää jos siinä vaan seisoo molo kädessä kun toinen tulee viereen kusemaan Ei ole vähään aikaan sattunut, mutta olen yrittänyt sulkea mielestäni kaiken muun kuin itseni jos näin on käynyt.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nykyään tuo on vakava ongelma, ajatteleppa niin että kun huumetesteissä pitää kusta ja sairaanhoitaja katsoo vierestä. Niin voi mennä mahdollisuus työpaikkaan. Jos jossain työpaikoissa on pakolliset huumetestit ja ne suoritetaan kusitestinä.

Voi tuntua vaiva vähäiseltä, mutta kysymys voi olla kuitenkin elämää suurempi.

Vierailija

Itseluottamuksesta kyse, ja varmaan toi reviirijubina voi olla syynä. Huono itseluottamus niin kusi ei luista.

Itselläni ei onneksi ole tätä ongelmaa, kun luotan ja tiedän pystyväni kusemaan. Ehkä jos jotain vihaisesti tuijottavia HD-jätkiä kerääntysi ympärille niin voisi olla hankala liruttaa...

Eli sen kun kusee, ei tee siitä numeroa itselleen, eikä välitä. Psykopaatit ei tunne häpeää...

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005

Yhdellä kaverillani on sama ongelma. Hivenen huvittavaksi (, mutta silti yhtä kiusalliseksi,) asian tekee se, että hän on saanut ongelmansa tartuntana.

Aiemmin hän oli hyvin huoleton lorottelija, ei ujoudesta tietoakaan, kunnes tapasi pari vuotta sitten tyttöystävänsä. Tämä kun on hyvinkin ujo wc:ssä kävijä, alkoi kaverinikin pikku hiljaa arastella. Nykyisin hän käy julkisissa käymälöissä ainoastaan, jos hätä on todella kova tai hänellä on tarpeeksi promilleja veressä.

Vierailija
Armitage
Itseluottamuksesta kyse, ja varmaan toi reviirijubina voi olla syynä. Huono itseluottamus niin kusi ei luista.

Itselläni ei onneksi ole tätä ongelmaa, kun luotan ja tiedän pystyväni kusemaan. Ehkä jos jotain vihaisesti tuijottavia HD-jätkiä kerääntysi ympärille niin voisi olla hankala liruttaa...

Eli sen kun kusee, ei tee siitä numeroa itselleen, eikä välitä. Psykopaatit ei tunne häpeää...

...Tai sitten ylitsepääsemättömästä häveliäisyydestä. Siiinä stingerin linkissä jamppa ei pystynyt kusemaan edes vaimonsa nähden. "Uskovaisten ongelma".

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Maukka Perusjatka
Armitage

...Tai sitten ylitsepääsemättömästä häveliäisyydestä. Siiinä stingerin linkissä jamppa ei pystynyt kusemaan edes vaimonsa nähden. "Uskovaisten ongelma".

Pitäisikös sen vaimon sitten miehen ko. toimitusta tuijotella? Itse ainakaan en haluaisi ketään katsomaan omaani enkä kuuntelemaankaan. Eikös vessasta ole joskus sanottu, että se on paikka, jossa kuninkaatkin käyvät yksinään. Miesten pisuaareista ei ole kyllä kokemusta...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Maukka Perusjatka
Armitage

Pitäisikös sen vaimon sitten miehen ko. toimitusta tuijotella? Itse ainakaan en haluaisi ketään katsomaan omaani enkä kuuntelemaankaan. Eikös vessasta ole joskus sanottu, että se on paikka, jossa kuninkaatkin käyvät yksinään. Miesten pisuaareista ei ole kyllä kokemusta...

Ei välttämättä, mutta ei mulla ainakaan kusen tulo lakkaa vaikka olisinkin vessassa kun vaimo tulee. Tunkee se sinne joskus isommankin hädän aikana ja minkäs mä sille voin...

Vierailija

Noita suorituspaineita on monenlaisia. Virtsanäytteen antaminen saattaa tuottaa hankaluuksia, vaikkei kukaan vahtaisikaan. Muistelen kouluajoiltani sellaisenkin tapauksen, että kemian tunnilla piti saada koeputkeen sylkeä jotakin koetta varten. Ryhmässämme olin ainoa, joka ei tupakoinut tai ollut lähiaikoina popsinut mitään, joten minun olisi pitänyt sylkeä putkeen. Ja perkele, suu oli kuiva kuin hiekkapaperi.

Vierailija

Tuttu tunne. Itse en enää edes yritä käyttää pisuaareja kovassakaan hutikassa. Kopissa onnistuu yleensä kohtuullisesti.

Saattaa tosiaan olla itsetunnosta kiinni. Joskus auttaa, kun yrittää rentoutua ja kuvitella vaikka kosken pauhinaa. Myös mielen ulkoinen lorina, vaikka hanan, saattaa auttaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat