phpbb User Hide

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihan vain oman mielenterveyteni säilyttämiseksi olisi nyt pakottava tarve blokata turhat, mitään mistään tietämättömät inisijät foorumilta pois. Luontoni ei pysty olemaan ruokkimatta trollia, joten tekniikan on jälleen tultava avuksi. Tässä olisi toki myös henkilökohtaisen kasvun paikka, mutta en vain voi olla kommentoimatta täydellisiä typeryyksiä, jotka johtuvat kirjoittajan täydellisestä sivistymättömyydestä ja yleismaailmallisesta tietämättömyydestä.

Ken tietää, onko phpbb-softaan jotain user hide -tyyppistä blokkaajaa, joka toimisi myös Firefoxin 1.5+ -versioissa? Vanha phpbb user hide extension rajoittuu harmillisesti vain vanhempiin versioihin.

Sivut

Kommentit (56)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

RapidShare on näköjään tukossa, sinne ei saa ladattua mitään. Täytyy etsiä joku toinen paikka.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
A. Ankka
Ihan vain oman mielenterveyteni säilyttämiseksi olisi nyt pakottava tarve blokata turhat, mitään mistään tietämättömät inisijät foorumilta pois. Luontoni ei pysty olemaan ruokkimatta trollia, joten tekniikan on jälleen tultava avuksi. Tässä olisi toki myös henkilökohtaisen kasvun paikka, mutta en vain voi olla kommentoimatta täydellisiä typeryyksiä, jotka johtuvat kirjoittajan täydellisestä sivistymättömyydestä ja yleismaailmallisesta tietämättömyydestä.

Ken tietää, onko phpbb-softaan jotain user hide -tyyppistä blokkaajaa, joka toimisi myös Firefoxin 1.5+ -versioissa? Vanha phpbb user hide extension rajoittuu harmillisesti vain vanhempiin versioihin.

Kosh vois myös tietää asiasta jotain. Missä se muuten on?

löytykin nopeesti - luopunut user-hidestä?
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 390#331390

ai niin, tsekkaa tätä keskustelua ja nauti elämästä:

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... sc&start=0

Vierailija
Vastaaja_s24fi

No siellähän sinäkin komeilit. Olisit voinut varoittaa.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Laitoin mozilla.fi:n foorumille:
http://www.mozilla.fi/keskustelu/index. ... 6#msg30926

Talletat sieltä sen liitteenä olevan phpbbuserhide_fi.xpi:n kovalevylle ja vedät Firefoxiin. On suomennettu ja ainakin aikaisemmin minulla toimi.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
A. Ankka
Vastaaja_s24fi

No siellähän sinäkin komeilit. Olisit voinut varoittaa.

aattelin, että jos varoitan, et lue juuri eilen kirjoittamaani arviota user-hide-käyttäjistä:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 003#331003

mutta tietenkin olen väärässä, kuten tässäkin (sitä on ehdottomasti referoitava edeltävän viestin kanssa)
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... cd7#331385
Edit: aijoo - sä varmaan oot jo lukenu noi ku tuli niin kiire... no, lycka till

koeta sit olla kurkkimatta sieltä

Semmonen muistikuva, että user-hide-tyypit oli kuin jojoja: aina kun ne luuli, että nyt pääsee sanoon jotain terävää tai muuten tuli pakko sanoo jotain, pää pomppas näkyviin

Vierailija
Vastaaja_s24fi

koeta sit olla kurkkimatta sieltä

Sen lupaan, jahka saan systeemin toimimaan.

Vastaaja_s24fi

Semmonen muistikuva, että user-hide-tyypit oli kuin jojoja: aina kun ne luuli, että nyt pääsee sanoon jotain terävää tai muuten tuli pakko sanoo jotain, pää pomppas näkyviin

Älä kuitenkaan kuvittele että se johtuisi vallattomasta ja ihanasta persoonastasi. Monella on kuitenkin niin vankka moraali että suoranaisia valheita on välillä pakko oikoa.

User hiden uusi versio lupaa piilottaa myös idioottien lainaukset. Vastaajan tapauksessa se tarkoittaa sitä että ketju typistyy muutamaan hassuun viestiin.

Vierailija

Suurkiitokset, Salai. Lainaukset eivät vielä poistuneet mutta päivitysten myötä sekin korjaantunee.

Nyt niin sanotusti silmä ja hermo lepää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Iii hahaha naa!
Sull on mun syömmein Salai
Tai no, pala kuiten

Kiitos!
Josko nyt laskeutuisi joulurauha...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Iii hahaha naa!
Sull on mun syömmein Salai :D
Tai no, pala kuiten :oops:

Kiitos!

toivotaan niin. älytöntä, (vaikkakaan ei tarkoituksetonta!) sättimistä on varmaan sivullisten vaikeampi sietää kuin kohteen.

Vierailija

Userhide on itselläni ollut firefoxissa nyt parisen kuukautta testikäytössä. Vapaa sana osastolle aikanaan postasin ohjeetkin mutta linkit ei taida toimia enää.

Aion edelleen jatkaa tuon käyttämistä. Helpompi pysyä asiakeskustelujen kärryillä. Vain muutama nimimerkki on tosin kieltolistalleni päätynyt ja heidänkin kirjoituksiaan tulee välillä ihan mielenkiinnosta tarkastettua.

Vierailija
Cosmic-Fairy
Userhide on itselläni ollut firefoxissa nyt parisen kuukautta testikäytössä. Vapaa sana osastolle aikanaan postasin ohjeetkin mutta linkit ei taida toimia enää.

Aion edelleen jatkaa tuon käyttämistä. Helpompi pysyä asiakeskustelujen kärryillä. Vain muutama nimimerkki on tosin kieltolistalleni päätynyt ja heidänkin kirjoituksiaan tulee välillä ihan mielenkiinnosta tarkastettua.

mä oon todennu tuon - on ollu salakurkkijoita, joitten pää silloin tällöin pompahtaa esiin :D

miksi et vain yksinkertaisesti jätä lukematta? esimerkiksi mun avatar on helppo tunnistaa, vaikka sitä välillä vaihdankin.

Vierailija
DedMoroz
Iii hahaha naa!
Sull on mun syömmein Salai
Tai no, pala kuiten

Kiitos!

Vaikutus oli välitön. Oma verenpaineeni tasoittui saman tien keskiarvotasolle.

Odotettavissa aiempaa laadukkaampia keskusteluja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat