Ilkikuristen sensuroijien oma ketju: Kenet olet blokannut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

User Hiden salat löytäneenä (tuhannet kiitokset, Salai!) päästin punakynän valloilleen ja kurmootin seuraavat häiriköt pois silmistäni:

*Vastaaja - puhuu pelkkää paskaa eikä ymmärrä mistään mitään

*Savor - ks. edellinen, lisäksi hymiöt sokeuttavat minut

*qaz - vanha häirikkö uudella nimellä, ei paljoa kiinnosta mielenvikaiset lapsijutut

*iso nippu teinejä, jotka huutelevat mitättömyyksiä joka paikassa

*satunnaisia kirjoittajia, joiden retoriset taidot ja kielioppi ovat niin huonossa jamassa, että voin pahoin lukiessani viestejään

Olen pohtinut myös lahkolaisten bännäämistä, mutta heidän viihdearvonsa on niin korkea että en siihen ainakaan vielä ryhdy. Harmittomiakin he ovat, sillä ei kukaan ota moisia tosissaan.

Uskallatko paljastaa omat inhokkisi? Nyt luiset rangot kaapista kävelylle. Kertokaa kenen löpinäin katoamisesta olette pelkästään hyvillänne.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija
A. Ankka
User Hiden salat löytäneenä (tuhannet kiitokset, Salai!) päästin punakynän valloilleen ja kurmootin seuraavat häiriköt pois silmistäni:

*qaz - vanha häirikkö uudella nimellä, ei paljoa kiinnosta mielenvikaiset lapsijutut

*satunnaisia kirjoittajia, joiden retoriset taidot ja kielioppi ovat niin huonossa jamassa, että voin pahoin lukiessani viestejään

Olen pohtinut myös lahkolaisten bännäämistä, mutta heidän viihdearvonsa on niin korkea että en siihen ainakaan vielä ryhdy. Harmittomiakin he ovat, sillä ei kukaan ota moisia tosissaan.

Uskallatko paljastaa omat inhokkisi? Nyt luiset rangot kaapista kävelylle. Kertokaa kenen löpinäin katoamisesta olette pelkästään hyvillänne.

hmmm....

referoi tätä viestiä sitä edeltävän viestin kanssa niin selviää miksi piiloudutaan:

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 385#331385

no tässä se edellinenkin kaikkien ihailtavaksi:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 381#331381

kiitos, ystävä!

Ai että kenetkö olen blokannut? En ketään, en tietenkään.

Vierailija

Huh! Tuli mieleen, että mitä yhteistä on tämän ketjun avauksen ja tiedelehden tämän artikkelin nettijulkaisuajankohdan samanaikaisuudella (kelloaikakin täsmäsi!):

tiede.fi

Miten kauan tuulivoimayksikön täytyy olla toiminnassa, ennen kuin sen rakentamiseen ja materiaalin hankkimiseen käytetty energia on tuotettu takaisin? (12.12.2006)

....
Vastaaja:
Harri Vihriälä
tekniikan tohtori, tuulivoimageneraattorien tutkija
Italia

http://www.tiede.fi/kysyasiantuntijalta ... d=2645&k=2

Vierailija
A. Ankka

Vieläkös sulle jäi jotain luettavaa?

Vierailija

Hauska homma, kun Tiedelehden foorumilta löytyy sekä älykkäimmät, että
myös idioottimaisimmat keskustelun avaukset, mitä missään muualla.

Lepsu mode?

Vierailija

User hide ei ole enää mitään kun markkinoille tulee pian uusi palstaluuta, phpBB loser hide, joka blokkaa kaikki väärät mielipiteet automaattisesti.

Eikä siinä kaikki. Tulevaisuuden nettihymistelyjen rauhallista sopusointua tulee osaltaan lisäämään myös toinen kehitteillä oleva selainsupistus, wwwbnf (windows world wide bad news filter), joka tiettyjä avainsanoja haravoiden osaa suodattaa huonot uutiset uutissivuilta.

Vierailija

Maukan, keijon, ja Kallen skippaan lähes aina. Ai niin, joukkoon kuuluu myös komukka - puskamies, eli Bushman.

Vierailija
Zenon
User hide ei ole enää mitään kun markkinoille tulee pian uusi palstaluuta, phpBB loser hide, joka blokkaa kaikki väärät mielipiteet automaattisesti.

Eikä siinä kaikki. Tulevaisuuden nettihymistelyjen rauhallista sopusointua tulee osaltaan lisäämään myös toinen kehitteillä oleva selainsupistus, wwwbnf (windows world wide bad news filter), joka tiettyjä avainsanoja haravoiden osaa suodattaa huonot uutiset uutissivuilta.

Eikös tätä kutsuta sosialismiksi?

Vierailija

Väärin ajattelu, tai sen kohtaama torjunta, eivät suinkaan aina ole sosialismia, kumpikaan. Joskus kyllä, muttei molemmat.

Mutta tämä user-hide. Siinä lähdetään minusta hieman oudolle tielle. Kun tarpeeksi moni blokkaa tarpeeksi monta, niin eikö siinä jo ala keskustelukin kärsiä? Porukat huutelee toistensa ohi ja joku kyselee, onko täällä ketään? Toinen taas, että mistä ihmeestä te puhutte...

Eikö tuollainen "mä en leiki sun kaa" -touhu kuuluisi jättää sinne hiekkalaatikolle?

Vierailija

Inhosta ei ole kyse, vaan positiivisesta lukukokemuksesta.
[list:sbtw4556]- Bushman
- Kalle Korruptio
- Werner The Kuudes
- kaapo[/list:u:sbtw4556]Nyt minulla tosin on käytössä niin uusi Firefoxin versio, etten saa UserHidea toimimaan.

Olen myös ajatellut jossain vaiheessa blokata Matti E Simonahon ja Toisen Tulemisen, mutta en ole viitsinyt. Varsinkaan Matti ei ole mitään pahaa tehnyt. Toinen Tuleminen aloittaa aina silloin tällöin hyviä ketjuja.

Vierailija
fmiles
Inhosta ei ole kyse, vaan positiivisesta lukukokemuksesta.

Positiivisesta lukukokemuksesta? Keskustelupalsta tämä on eikä kirjasto.

Olen myös ajatellut jossain vaiheessa blokata Matti E Simonahon ja Toisen Tulemisen, mutta en ole viitsinyt. Varsinkaan Matti ei ole mitään pahaa tehnyt. Toinen Tuleminen aloittaa aina silloin tällöin hyviä ketjuja.

Olet ajatellut blokata Toisen Tulemisen, vaikka hän mielestäsi aloittaa silloin tällöin hyviä ketjuja?

Vierailija
tyson
Maukan, keijon, ja Kallen skippaan lähes aina. Ai niin, joukkoon kuuluu myös komukka - puskamies, eli Bushman.

AIKA tarkkaan tunnut lukevan !!!

Vierailija

No eihän tämä mikään salaisuus ole. Minä en keskustele kahden ihmisen kanssa täällä. Trolleista en suuriakaan välitä, joskus harvoin vain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat