Palstalaiset järjestykseen

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Aletaan laittamaan porukka riviin sen mukaan, kuinka monta kertaa heidän aloittamiinsa aiheisiin on vastattu.(versus aloitusviestin päivämäärä) Siis aiheeseen.

Sivut

Kommentit (105)

Vierailija

Tämänhetkinen TOP TEN lista ilman viestimääriä:

1 Aweb
2 Kosh
3 Mummo
4 tiäremiäs
5 Ayla
6 Vastaaja_s24fi
7 SAMAEL
8 ArKos itse
9 DedMoroz
10 lierik

Mä oon vielä varmaan aika korkealla vastauksien määrässä - sanoo melkein mitä vaan niin palautetta tulee :) Se tietenkin on helpotus, kun/jos joku laittaa mun nikin piiloon.

Tämän saitin ongelma on, että sen viestin linkki, johon vastataan, ei näy vastauksessa. Ei siis voida laskea muuta kuin vastaukset avattuihin viesteihin.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Foorumeittain Top 1 -listoja (Tiede-foorumin epäviralliset Oscarit?):

Testivyöhyke:
1. Phony ("testi"), 321 vastausta

Tiede-lehti:
1. Silmänpalvoja ("Uusin Tiede-lehti kysyy, onko rotuja olemassa"), 228 vastausta

Geenit ja biotekniikka:
1. Stefan Tallqvist ("Erilaisia juosteita on ihmisellä täten 48"), 165 vastausta

jne.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Lainausten määrien suhteet voi summittaisesti laskea syöttämällä Googlen hakukenttään tällaista tekstiä, esim.
[list:ujsaukvr]"lierik kirjoitti" site:www.tiede.fi[/list:u:ujsaukvr]
joka antaa 7220 hakutulosta, tai
[list:ujsaukvr]"tiäremiäs kirjoitti" site:www.tiede.fi[/list:u:ujsaukvr]
joka antaa 9280 hakutulosta, jne.

Itse saan 5090 viittausta.

Foorumilaisen "kiinnostavuusindeksin" saisi laskettua jakamalla tuon Googlen antaman luvun kirjoittajan yhteisviestimäärällä, jonka näkee käyttäjätiedoista. Indeksi kertoo jotain siitä, keiden väitteisiin tartutaan innokkaimmin, niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
Ding Ding
Lainausten määrien suhteet voi summittaisesti laskea syöttämällä Googlen hakukenttään tällaista tekstiä, esim.
[list:2f3mlioy]"lierik kirjoitti" site:www.tiede.fi[/list:u:2f3mlioy]
[list:2f3mlioy]"tiäremiäs kirjoitti" site:www.tiede.fi[/list:u:2f3mlioy]

Foorumilaisen "kiinnostavuusindeksin" saisi laskettua jakamalla tuon Googlen antaman luvun kirjoittajan yhteisviestimäärällä, jonka näkee käyttäjätiedoista. Indeksi kertoo jotain siitä, keiden väitteisiin tartutaan innokkaimmin, niin hyvässä kuin pahassakin.

mulla vain 4460 viittausta

kyllä sun kikka kohtuullisen tarkan tuloksen antaa, ainakin se osoittaa varmuudella lainausten vähimmäismäärän.

ehdotan, että joku jaksaa laittaa ton mukaan listan (kiinnostavuusindeksikin)

viestejä mulla on kaiken kaikkiaan 4550, eli 0.98 viittausta/viesti

Vierailija
Ding Ding
[list:1cnowt1u]"lierik kirjoitti" site:www.tiede.fi[/list:u:1cnowt1u]
[list:1cnowt1u]"tiäremiäs kirjoitti" site:www.tiede.fi[/list:u:1cnowt1u]

Pitäisi myös laskea keskimääräinen kiinnostavuusindeksi per päivä tai per aihe. Joku on voinut kirjoitella vuosikausia ja joku vain muutaman viikon. Kiinnostavuusindeksi per aloitettu aihe tai kommentti varmaan natsaisi lähimmäs.

Veikkaan kylla Ilkka Luomaa voittajaksi noilla perustein.

EDIT: Lukukerrat pitäisi saada myös mukaan laskuun. Esimerkiksi ne kaksi metsien miestä juttelee vaan keskenään ja määrät sen kun lisääntyy, mutta silti aihe ei kiinnosta kuin muutamaa harvaa.

Vierailija
Maukka Perusjatka
EDIT: Lukukerrat pitäisi saada myös mukaan laskuun. Esimerkiksi ne kaksi metsien miestä juttelee vaan keskenään ja määrät sen kun lisääntyy, mutta silti aihe ei kiinnosta kuin muutamaa harvaa.

Joku klikkaa muutama tuhat kertaa aloittamaansa viestiä, jota kukaan muu ei ole lukenutkaan. Lukema kasvaa joka klikillä

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Vastaaja_s24fi

Minä voin sen tehdä vaikkapa Excel-graafina. Kun olen nyt flunssassa niin en voi paljon muutenkaan iltaani kuluttaa.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Tässä on Top 10 viestien määrässä olevien kirjoittajien kiinnostavuuskerroin, eli Googlella saatu siteerausluku jaettuna kirjoitettujen viestien määrällä.

Vierailija
Ding Ding
Vastaaja_s24fi

Minä voin sen tehdä vaikkapa Excel-graafina. Kun olen nyt flunssassa niin en voi paljon muutenkaan iltaani kuluttaa.

Tosi hyvä juttu ois meille - saatais kunnon spekulaatiot käyntiin :)

mä kokeilen yhtä toista juttua, mutta älkää kyselkö mitään, kerron jos näyttäis mahdolliselta toteuttaa.

Lisää ideoita vaan. koskaan ei tiedä millä oksalla se piru istuu.

O-OOO, mikä käppyrä! BRAVOOOO

hei tee toi omallekki nikilles!

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Tässä kirjoittajien 11-20 kiinnostavuuskertoimet. Andúril veti kärkeen kertoimella 2,41. BUSHMANin uusin nimimerkki suoltaa viestejä selvästi nopeammin kuin niihin ehditään vastata.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat