Läskejä jymäytetään!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikään kansanrymä ei lieneen yhteisesti niin epätoivoinen ja kusetettu kun lihavat ihmiset. Media on pullollaan toinen toistaan "parempia" rasvanpoistomenetelmiä. Hiromalaitteita, väristimiä, voiteita, pillereitä, mitä kummallisimpia diettejä, lista on loputon.

Kerätään tähän läskikinpoistomenetelmiä jotka ei toimi.

Varmin tapa poistaa rasvaa lyhyen ajan sisällä on rasvaimu. Luullakseni se on ainoa tapa syömisen vähentämisen ja liikunnan ohella joka todella toimii.

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija
Maukka Perusjatka
Mikään kansanrymä ei lieneen yhteisesti niin epätoivoinen ja kusetettu kun lihavat ihmiset.

Veronmaksajat...

Vierailija
skOh
Rasvaimu on tehokas koska ne solut ei käsittääkseni uusiudu.

Rasvanpoistokeino, joka ei toimi: Saunabelt

Jos tulee toimimattomia ideoita niin pistäkää kuvia kans mikäli löytyy.

Aparaateissta, purnukoista, ennen ja jälkeen paskaa jne...

Vierailija
Maukka Perusjatka

Kaikki menetelmät, jotka tähtäävät läskin vähentämiseen ilman liikuntaa.

Vierailija
Andùril
Maukka Perusjatka

Kaikki menetelmät, jotka tähtäävät läskin vähentämiseen ilman liikuntaa.

Paasto?

Vierailija

paasto, ja sitten kannattaa katsoa, että mitä suuhunsa laittaa. Mm kalja lihottaa, kuten limsatkin. Eihän nestettä tule usein ajatelleeksi ensimmäisenä lihottajana, mutta sokeriahan limsassa on melkoisen paljon.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka
Varmin tapa poistaa rasvaa lyhyen ajan sisällä on rasvaimu. Luullakseni se on ainoa tapa syömisen vähentämisen ja liikunnan ohella joka todella toimii.

Syömänsä ruoan koostumus vaikuttaa myös. Jos ruoan vaihtaa terveellisempään, voi syödä enemmän kuin ennen.

Vierailija

Elintasoläskit työsiirtolaan laihtumaan ja asiassa sivistymään. Tavat kun tahtovat periytyä ja kumuloitua. Jos emme tee mitään, olemme kohta maailman läskein ja sairain kansa.
Uhka saisi ihmiset muuttamaan tapojaan ilman pakkoakin ja joka kolkkaan ei tarvitsisi noita siirtoloita perustaa.

Vierailija
Ding Ding
Maukka Perusjatka

Syömänsä ruoan koostumus vaikuttaa myös. Jos ruoan vaihtaa terveellisempään, voi syödä enemmän kuin ennen.

Näitä aiheita on täällä lukemattomia. Hiukka ehkä ironisoin aloituksessani. Itse olen entinen voimanostaja ja painontarkkailu on edelleenkin joka päiväistä kauraa. Tiedän aiheesta todennäköisesti keskivetoa enempi, mutta kun en vaan jaksa jauhaa....

Edit: Mitä haluan tuoda esille on se että kuinka kaupallisesti käytetään läskejä hyväksi.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Edit: Mitä haluan tuoda esille on se että kuinka kaupallisesti käytetään läskejä hyväksi.

Paitsi että kynäniska vinkuu kun läski vyöryy massalla päälle.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Mikään kansanrymä ei lieneen yhteisesti niin epätoivoinen ja kusetettu kun lihavat ihmiset. Media on pullollaan toinen toistaan "parempia" rasvanpoistomenetelmiä. Hiromalaitteita, väristimiä, voiteita, pillereitä, mitä kummallisimpia diettejä, lista on loputon.
.. klips...

Eli ei ihminen ei itse toimillaan aiheuta liikalihavuttaan. Olen siitä TÄYSIN eri mieltä.

Tuttavapiirissäni on paljonkin liikalivavia, tosi pulleita, jotka yrittävät sitten muka "hyrsyvällä huumorintajullaan" kuitata itse aiheutetun vammansa. Naurettavaa.

Hah. Mua inhottaa kaikki lihavat, varsinkin naiset. Lihavilla miehilla on joku vanhan ajan "isäntämies" kompleksi. Ökyisäntä.

Naisten osalta pulleus osoittaa luovuttamista. Ei sitä liho ilman omia toimenpiteitä. Laitetaan rautoihin.

Vierailija
Maukka Perusjatka
http://www.saunex.com/weight_loss_sauna.shtml

Painonpudotussauna, paino putoo kun hikoilee, mutta läski ei todellakaan lähde.

No sehän tuossa on se kaikkein huvittavin juttu. Ihmisen joka laihduttaa, tai suunnittelee aloittavansa luulis nyt helvetti perehtyvän tietoon aiheeseen liittyen. Sitte tempastaa saunabeltit kummulle ja viikko ihaillaa ku läski palaa. Viikon päästä se onki sitte siinä, suurin osa nesteestä saatu pois, läskit ennallaa. Tyhmästä on helppo nyhjästä

Vierailija
tavu
Maukka Perusjatka

Paitsi että kynäniska vinkuu kun läski vyöryy massalla päälle.

Tavu, sul on hyvä avatar.

Vierailija
Lassi
Maukka Perusjatka
.. klips...

Eli ei ihminen ei itse toimillaan aiheuta liikalihavuttaan. Olen siitä TÄYSIN eri mieltä.

Tuttavapiirissäni on paljonkin liikalivavia, tosi pulleita, jotka yrittävät sitten muka "hyrsyvällä huumorintajullaan" kuitata itse aiheutetun vammansa. Naurettavaa.

Hah. Mua inhottaa kaikki lihavat, varsinkin naiset. Lihavilla miehilla on joku vanhan ajan "isäntämies" kompleksi. Ökyisäntä.

Naisten osalta pulleus osoittaa luovuttamista. Ei sitä liho ilman omia toimenpiteitä. Laitetaan rautoihin.

Siis mistä olit TÄYSIN eri mieltä Maukan kanssa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat