Hyvä veli palkitsi HYVÄN NOSKEVELJEN

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä en ennustanut muistaakseni Tietofinlandian jakamisesta yhtään mitään.

Sen sijaan jotkut muut ennustivat. Ja olivat oikeassa. Hyvä veli Suomen akatemian Johtaja Raimo Väyrynen palkitsi HYVÄN NOSKEVELJENSÄ Erki Tuomiojan. Nääs hän kertoi isoäidistään Hella Vuolijoesta, s. Murrik, ja tämän siskosta. Kertoiko muuten isoäitinsä isästä, joka jokseenkin menetti omaisuutensa Uraloin rautatieyhtiön vararikossa. Juuri sen takia Hella s. Murrik päätyi Virosta Suomeen. - Erki Tuomiojan kirjalla ei lie suurta historiallista merkitystä, johtuen myös siitä, että muistelmansa alkujaan kirjoitti Hella s. Murrik itse. Hän oli aito kirjailija, kirjoitti mm. Niskavuoret. Erki on kyennyt kirjoittamaan nimensä erinäisten asiapaperien alle. - Rohkenen epäillä, kirjoittiko Erki po. palkitun teoksensa itse ollenkaan.

Erki Tuomiojaa on epäilty vasemmistolaiseksi. Palkinto osoittaa, että tämä
epäilys ainakin hänmen ministeriuraltaan on ihan turhaa. Erki Tuomioja
sinä aikana on ollut ihan aito noske. Ja niin hänet palkitsi hyvä veli Suomen akatemiasta.

Minähän olen kirjoittanut tälle palstalle sangen mittavasti, sekä määrällisesti että laadullisesti. Niiden viestienm määrä sekä laatu kyllä huomattavasti ylittää noskevanhaherra Tuomiojan mainitun palkitun teoksen. Vaan eipä ole noskejohtaja Raimo, eikä kukaan muukaan akatemiasta, ottanut minuun mitään yhteyttä. Eli noskejohtamisella ei ole mitään tekemistä varsinaisen tieteen kanssa.

Myös Bushkas on avannut aiheen asiasta. Hän kuitenkin on sielullisesti varsin sairas, josta syystä en ruvennut viesteilemään hänen aiheeseensa.
Jos luette molemmat, kyllä näette, missä eroamme, ja että erot ovat suuret. Yhteiseksi seikaksi kuitenkin jää, että myös hän katkerasti tuomitsee kyseisen palkinnon antamisen HYVÄLLE NOSKEVELJELLE.

Jospa kuitenkin punnitsemme asiaa lukijain äänestyksellä.

Kommentit (3)

Vierailija

Kateus paistaa tekstisi läpi kuin naantalin aurinko.

Itse inkeriläiset sukujuuret omaavana uskoisin näkeväni perisuomalaisten perikauteuden hieman selkeämmin kuin ihmiset yleensä tuntuvat sen näkevän, vai onko kyseessä jokin yhteinen hiljainen sopimus, että ei myönnetä kateutta sitten millään...

Vierailija
Armitage
Kateus paistaa tekstisi läpi kuin naantalin aurinko.

Itse inkeriläiset sukujuuret omaavana uskoisin näkeväni perisuomalaisten perikauteuden hieman selkeämmin kuin ihmiset yleensä tuntuvat sen näkevän, vai onko kyseessä jokin yhteinen hiljainen sopimus, että ei myönnetä kateutta sitten millään...

OLET niitä, jotka Manu tänne raijasi sosiaaliturvaa nauttimaan ?

Uusimmat

Suosituimmat