Seuraa 
Viestejä45973

Mansikki?

s&s&s?

Mummo?

Kultamuna?

beeta?

DedMoroz? (Mitä on tapahtunut; olet poistanut viestejäkin?)

nm?

Vaari?

Ja monet, monet muut
?

???????

Toivon ja pyydän jokaiselta mainitulta sekä kaikilta mainitsemattomilta, jotka ovat kertoneet poistuvansa tai kuukauden ovat olleet hiljaa, vaikkapa vain yhden lauseen kommenttia aiheeseen.

Olen tuiki huolissani!

Sivut

Kommentit (32)

Hurskapöllö

Kultamuna?

Taitaa tämä kultamuna olla keskuudessamme aivan toisella nimimerkillä... Asia korjaantuu tulevaisuudessa jahka pääsen murtautumaan foorumiin sisälle.

Echi
Hurskapöllö

Kultamuna?

Taitaa tämä kultamuna olla keskuudessamme aivan toisella nimimerkillä... Asia korjaantuu tulevaisuudessa jahka pääsen murtautumaan foorumiin sisälle.

Kiitos, Echi; jään odottamaan mielenkiinnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maukka Perusjatka
Joo, täällä ollaan. Echi näköjään näkee punaista persoonastani.

Hieno homma!

Kultamuna selvisi, kiitos Echin.

Maukka ei tullut heti mieleen. Kultamunalla oli muistaakseni pienempi ja jotain erektiovaikeuksia.

Hah!

Hurskapöllö
Maukka Perusjatka
Joo, täällä ollaan. Echi näköjään näkee punaista persoonastani.

Hieno homma!

Kultamuna selvisi, kiitos Echin.

Maukka ei tullut heti mieleen. Kultamunalla oli muistaakseni pienempi ja jotain erektiovaikeuksia.
Hah!

Höh, julkinen tietohan tuo on jo ollut...

Älä yritä, tuohon vedätykseen en lähe.

Pöllölle

Sairaslomalla on aikaa tutkia tätä asiaa joka liippaa vähän aihettasi, elikkäs nollatut viestit.

Tämmöisiä löysin sivuilta
kar1 poisti lukuisia viestejä 15-20.4.2005, Hyppy Näsinneulasta aiheesta
s&s&s poisti triljoonia viestejään 23.7.2005, kaikkialta
DedMoroz poisti viestinsä ketjusta Jotain punaista 11.12.2006

Hurskaasti ihmettelen asiaa viemärissäni.

Mitäpä jos Hurskis perustat tänne tiedepalstan virallisen Hall of Famen. Lataat sinne Mummon. Pyydät nimiehdotuksia muilta, mutta et myönnä niitä Fameen, ennenkö Mummo on tehnyt Comebackin.

Näet, kyllä se jostain kautta saa tietää että sen kaverit täällä kärsii ja itkee..

Rotta
Pöllölle

Sairaslomalla on aikaa tutkia tätä asiaa joka liippaa vähän aihettasi, elikkäs nollatut viestit.

Tämmöisiä löysin sivuilta
kar1 poisti lukuisia viestejä 15-20.4.2005, Hyppy Näsinneulasta aiheesta
s&s&s poisti triljoonia viestejään 23.7.2005, kaikkialta
DedMoroz poisti viestinsä ketjusta Jotain punaista 11.12.2006

Hurskaasti ihmettelen asiaa viemärissäni.

Samaa ihmettelen itsekin.

sitakin
Mitäpä jos Hurskis perustat tänne tiedepalstan virallisen Hall of Famen. Lataat sinne Mummon. Pyydät nimiehdotuksia muilta, mutta et myönnä niitä Fameen, ennenkö Mummo on tehnyt Comebackin.

Näet, kyllä se jostain kautta saa tietää että sen kaverit täällä kärsii ja itkee..

Kuulostat tavattoman tutulta. En vaan saa päähäni?!

Hyvä ehdotus sinänsä. Ja totta; Mummoa on ikävä.

Minunkin on mieli tehnyt poistaa viestejäni ja joka kerta kun tänne nykyisin kirjoitan, koen jälkeenpäin moraalista krapulaa. Eli toisin sanoen, tunnen olevani koukussa ja haluan vapautua.

MD
Minunkin on mieli tehnyt poistaa viestejäni ja joka kerta kun tänne nykyisin kirjoitan, koen jälkeenpäin moraalista krapulaa. Eli toisin sanoen, tunnen olevani koukussa ja haluan vapautua.

Harva tunnustaa.
MD, koukussa me ollaan kaikki. Sen ei pitäisi lohduttaa vaan varoittaa.

Eetulta ja Ykältä terveisiä. Sä oot loistomimmi.

MD

Olet kirjoituksissasi antanut palstalle paljon tietoa ja informaatiota. Kummaa, miten eri lailla näen sinut kuin sinä itsesi tällä palstalla.

Maukka Perusjatka
MD

Harva tunnustaa.
MD, koukussa me ollaan kaikki. Sen ei pitäisi lohduttaa vaan varoittaa.

Eetulta ja Ykältä terveisiä. Sä oot loistomimmi.

Kiitoksia kiitoksia, sinnepäin myös terkkuja.

Koukussa ollaan, aina johonkin. Ei kiva. Olin jossain vaiheessa niin koukussa Hesariin, että jos en aamulla ehtinyt lukea, oli päivä pilalla. Iltapäivällä lehti mielestäni oli jo vanha ja lukukelvoton.

Nyt en ole Hesariin koukussa, voin lukea vaikka vasta seuraavana päivänä.

Tämä palsta hallitsee minua, enkä minä tätä. Aina pitää päätään aukoa. Ns. vanhat kamut täältä ovat jo häipyneet suurelta osin tai ainakin näkyvät todella harvoin. Olen kuin eksyksissä. Uusia (tai todennäköisesti vanhojen uusia) nikkejä täällä on pilvin pimein. Koen, että minunkin pitäisi irtautua, olen jo niin vanha parta täällä.

Katsotaan onnistuuko. Kaikista muista riippuvuuksistani olen päässyt luonnollisella tavalla eroon eli kyllästynyt, unohtanut. Kaipa täälläkin joskus käy niin.

Mm. IRC:llä tutustuin in real life muutamaan, jotka edelleen ovat ystäviäni, oikein bestiksiä sellaisia. Itse kyllästyin irkkailemaan. Ystäväni yrittivät houkutella, mutta kun en yhtään halunnut. Olihan sähköposti ja tekstarit, joilla saattoi pitää yhteyttä ja tapaamiset lisäksi.

Joskus vieläkin käyn IRC:llä, kerran pari vuodessa ja monia tuttuja tapaan. Mutta tosielämään ystäviä ei enempää mahdu kuin mitä nyt on.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat