kehon rasvapitoisuusuuden laskeminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Painoindeksi keikkuu yli 30, eli liikaa tuota rasvaa kehossa on. Liikuntaa harrastan 3-5 krt/vko:ssa. Kysymys liittyy ns. "rasvanpolttajiin", markkinoilla lienee aineenvaihduntaa lisääviä, rasvakudosta pienentäviä sekä termogeenisiä tuotteita. Mitkä olisivat parhaita, hyviksi koettuja tuotteita käyttää reseptillä tai ilman ?

Kommentit (15)

Vierailija
Maukka Perusjatka
Rasvaimu on paras ja tehokkain.

Hetkellisesti kyllä tehokas. Pitkällä aikavälillä ei, rasvasoluilla on käsittääkseni kyky lääjentua lähes rajattomasti, joten jos ei muuta elintapojaan, ei vaikutus ole pysyvä. Lisäksi toimenpiteeseen liittyvät komplikaatioriksit ovat aina olemassa.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Syö vähemmän, liiku aina kun voit. Kiipeä portaat hissin käytön sijasta. Kävele ylimääräinen pysäkinväli. Jätä välipalat, syö riittävästi muttei ähkyyn. Ja tärkein: Jos jokin laihdutustuote kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se on. Ei ole oikotietä onneen. Joitakin oikeasti toimivia lääkkeitä on, mutta niitä käytetään vain lääkärin määräyksestä ja valvonnassa. Älä usko mihinkään poppakonstiin.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Korppi
Maukka Perusjatka
Rasvaimu on paras ja tehokkain.



Hetkellisesti kyllä tehokas. Pitkällä aikavälillä ei, rasvasoluilla on käsittääkseni kyky lääjentua lähes rajattomasti, joten jos ei muuta elintapojaan, ei vaikutus ole pysyvä. Lisäksi toimenpiteeseen liittyvät komplikaatioriksit ovat aina olemassa.

Toisaalta kehosta poistuvat rasvasolut imussa eivät uusiudu. Rasvaimu on pitkälläkin tähtäimellä toimiva vaihtoehto.

Rasvan polttoon tietty paras keino on vähäkalorinen ruokavalio yhdessä liikunnan kanssa. Jos ei liiku aktiivisesti, rasvanpolttotuotteiden käyttö ei usein ole suotavaa. Hyviä ja toimivia tuotteita toki löytyy.

2500 2 X C4 System on hyvä rasvanpolttaja, tämä yhdistettynä 15010 2 x Hydro Techiin ja liikuntaan tuottaa loistavia tuloksia.

EDIT: lisäksi useat vihreät teet lisäävät rasvan palamista, joten sen lisääminen ruokavalioon kannattaa

Vierailija
rispekti
Painoindeksi keikkuu yli 30, eli liikaa tuota rasvaa kehossa on. Liikuntaa harrastan 3-5 krt/vko:ssa. Kysymys liittyy ns. "rasvanpolttajiin", markkinoilla lienee aineenvaihduntaa lisääviä, rasvakudosta pienentäviä sekä termogeenisiä tuotteita. Mitkä olisivat parhaita, hyviksi koettuja tuotteita käyttää reseptillä tai ilman ?

Tosimiesten laihdutusvinkkejä kannattaa katsoa http://www.pakkotoisto.com :sta. Kehonrakentajat kyllä tietävät miten sitä massaa lisätään ja poistetaan. Ei siinä mitkään poppakonstit auta, vaan raaka työ ja oikeanlainen ravinto. Perussääntöjä: Syö paljon proteiinia, vähän hiilihydraatteja, tietysti siten että päivittäinen ravinnonsaanti on alempi kuin kulutus, vähintään 500kcal. Syö pieniä aterioita useita kertoja päivässä, niin ylimääräistä ravinnon varastoitumista ei tapahtu. Proteiinien avulla pysyt kylläisempänä, lihaskudos säilyy kunnossa, mutta rasva lähtee. Harrasta aamulenkkejä. Eli tyhjällä mahalla tunnin lenkki ainakin joka toinen aamu, niin elimistö menee rasvanpolttotilaan. Kofeiinin nauttiminen ennen lenkkiä vielä tehostaa vaikutusta. Aamupala vasta pari tuntia lenkin jälkeen. 500kcal vähennys päivässä laskee painoa puoli kiloa viikossa. Oikealla ravinnolla ei tule edes näläntunnetta, ja läskit lähtee satavarmasti.

Vierailija

Jos olet aikuinen, normaalimittainen, niin olet hengenvaarassa. Mene lääkäriin.
Jos olet lapsi ja painoindeksi on normaali, niin pyydä vanhempasasi antamaan vitsaa ja syö aamupuurosi kiltisti.

Jos olet tyttönen joka haaveilee mallinurasta ja olet päätynyt siihen että kun nyt aloitat laihduttaa,niin osaat sen sitten kun saat mallintöitä, ollessasi18v, niin opettele mantra: "Olen tyhmä". Toista sitä aina kun haave nousee mieleen. Kasvuvaiheessa laihduttelu voi olla haitaksi kehitykselle ja terveydelle!

Jos olet vain murkku, joka ei enää ole poikamaiseen farkkuun ja toppiin, jossa napa näkyy, niin olet kehittymässä aikuiseksi ja pursut luonnostaan sieltä-täältä ja asia tasautuu aikanaan ja saat luonnolliset muotosi, joista useat varmasti pitävät ilman temppuja. Minäkuvasi voi olla metsässä kuin pikkulintu.

Niin ja googlella löytyy tietoa hakusanoilla: painoindeksin mittaus, rasvaprosentin mittaus, anorexia nervosa, murrosikä, kasvukivut, auttava puhelin ym.

Vierailija
Scylla
Luulin otsikosta, että aloittaja haluaa laskea, kuinka paljon hänellä on rasvaa kehossaan.

Luulin aivan samaa ite. Olis kyllä hauska käydä mittaamassa jollakin mahdollisimman hyvällä menetelmällä. Tässä hoikkeliinit usein yllättyvät, saadessaan oman prosentin selville, sen ollessa usein yllättävän korkea

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

On termi, ei kovin tieteellinen, nimittäin "laiha läski". Ulkonäöltään hoikka henkilö, jolla ei ole paljon lihaskudosta, on kevyt ja rasvamittauksessa saa yllättävän korkeita arvoja. Useat "jääkaappipakastimet", siis muuten vaan riskit miehet, taas saattavat vaatteet päällä näyttää suorastaan lihavilta, vaikka heillä onkin "vain" normaali rasvakerros runsaiden lihasten päällä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
On termi, ei kovin tieteellinen, nimittäin "laiha läski". Ulkonäöltään hoikka henkilö, jolla ei ole paljon lihaskudosta, on kevyt ja rasvamittauksessa saa yllättävän korkeita arvoja. Useat "jääkaappipakastimet", siis muuten vaan riskit miehet, taas saattavat vaatteet päällä näyttää suorastaan lihavilta, vaikka heillä onkin "vain" normaali rasvakerros runsaiden lihasten päällä.

Jep pitää paikkansa. Niitä laihoja läskejä on paljon nuorissa naisissa.

Mullakin on painoindeksi parhaimmillaan ollut 30:n luokkaa ja rasvaprosentti vain 16% eli huomattavasti alle keskiverron.

Vierailija
Pohjoinen Zen
rispekti
Painoindeksi keikkuu yli 30, eli liikaa tuota rasvaa kehossa on. Liikuntaa harrastan 3-5 krt/vko:ssa. Kysymys liittyy ns. "rasvanpolttajiin", markkinoilla lienee aineenvaihduntaa lisääviä, rasvakudosta pienentäviä sekä termogeenisiä tuotteita. Mitkä olisivat parhaita, hyviksi koettuja tuotteita käyttää reseptillä tai ilman ?



Tosimiesten laihdutusvinkkejä kannattaa katsoa http://www.pakkotoisto.com :sta. Kehonrakentajat kyllä tietävät miten sitä massaa lisätään ja poistetaan. Ei siinä mitkään poppakonstit auta, vaan raaka työ ja oikeanlainen ravinto. Perussääntöjä: Syö paljon proteiinia, vähän hiilihydraatteja, tietysti siten että päivittäinen ravinnonsaanti on alempi kuin kulutus, vähintään 500kcal. Syö pieniä aterioita useita kertoja päivässä, niin ylimääräistä ravinnon varastoitumista ei tapahtu. Proteiinien avulla pysyt kylläisempänä, lihaskudos säilyy kunnossa, mutta rasva lähtee. Harrasta aamulenkkejä. Eli tyhjällä mahalla tunnin lenkki ainakin joka toinen aamu, niin elimistö menee rasvanpolttotilaan. Kofeiinin nauttiminen ennen lenkkiä vielä tehostaa vaikutusta. Aamupala vasta pari tuntia lenkin jälkeen. 500kcal vähennys päivässä laskee painoa puoli kiloa viikossa. Oikealla ravinnolla ei tule edes näläntunnetta, ja läskit lähtee satavarmasti.

Jos syöt vähän hiilareita, etkä ole kokenut treenari, on treenaamista vaikea saada alulle energian puutteen vuoksi. Aluksi kannattaa nauttia muutoin mahdollisimman vähän hiilareita, mutta ennen treeniä on hyvä vähän tankata, jotta treenaamiseen pääsee käsiksi ja siihen saa hyvän rytmin. Muuten päivittäin sitten mahd vähän hiilareita ja kevyttä liikuntaa

500kcal vähennys päivässä ei anna mitään varmoja tuloksia, suht ympäripyöreä keskiarvio tuo todella suurin vaihteluin. Kunhan niitä kaloreita seuraa ja vähentää, on ainakin oikea suunta

Nuo aamulenkit on yksi luotettavimmista ja tehokkaimmista keinoista, ja tavan kun siitä saa se on myös nautinnollista. Oikeanlainen ruokavalio vaikuttaa myös näläntunteeseen aamuisin. Kauhea näläntunne usein laskee lenkkeilyhaluja. Tässä kohdin usein ravinnetuotteet ovat oiva apu, vähäkaloriset.

Tonnikala ja riisi sisältää erittäin vähän hiilareita, niitä kannattaa syödä usein

Vierailija
Pikku Gen
On termi, ei kovin tieteellinen, nimittäin "laiha läski". Ulkonäöltään hoikka henkilö, jolla ei ole paljon lihaskudosta, on kevyt ja rasvamittauksessa saa yllättävän korkeita arvoja. Useat "jääkaappipakastimet", siis muuten vaan riskit miehet, taas saattavat vaatteet päällä näyttää suorastaan lihavilta, vaikka heillä onkin "vain" normaali rasvakerros runsaiden lihasten päällä.

Ystäväni, äidin entinen miesystävä on 166cm pitkä, painaa noin 80 kiloa. Painoindeksi viittaa selkeästi ylipainoon, vaan ompa rasvaprosentti roimasti keskitason alapuolella. Mies on kehonrakentaja.

Monet hoikkeliinit, etenkin naiset tyytyvät siihen, että ovat hoikkia ( tai laihoja ), ovat tyytyväisiä siis siihen hoikkuuteen, eivätkä näinollen sitten paljoa kuntoile. Harmin paikka se, ei sellai löysä taikinaperse mikää ilo silmälle ole

Vierailija

10 vuotta sitten nuorena kloppina tuli kokeiltua kunnon dieettiä, painoin 120kg, dietin päätteeksi paino 70kg, aikaa kului 6kk. Tuolloin kalorit pyörivät 300-500kcal / päivässä.

Nyt kalorit n.1500-2000kcal päivästä riippuen 8nuokin aika alhaiset), olen 105kg/180cm mies.

Epäilen että edellisellä dietillä kehonrasvani oli aikalailla poltettu, tuota matala hiilari diettiä en toiste enään kokeile, mahtoikohan tuolloin kehossa tapahtua jotakin, mikä vaikuttaisi vieläkin esim. aineenvaihduntaan (rasva)?

tosiaan otsikko harhaanjohtava, anteeksi.

Vierailija
rispekti
10 vuotta sitten nuorena kloppina tuli kokeiltua kunnon dieettiä, painoin 120kg, dietin päätteeksi paino 70kg, aikaa kului 6kk. Tuolloin kalorit pyörivät 300-500kcal / päivässä.

Kuulostaa aika vähäiseltä määrältä, ja varmasti vaikuttaa muuhunkin terveyteen, jos noin nopeasti yrittää laihduttaa. Elimistö sopeutuu paremmin, kun ei mennä äärimmäisyyksiin. Semmoinen 1000kcal tuntuisi vähimmäismäärältä mikä kannattaa laihduttajalla päivittäin saada. Puolet siitä vaikka proteiinina. Silläkin vauhdilla keskiverto mies laihtuu ainakin kilon viikossa. Jos muistaa urheilla joka päivä, niin enemmänkin.

Uusimmat

Suosituimmat