Vannetyö!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yleisön ärsytyksestä Maukka toteuttaa...

Onko sinulle tehty vannetyö?
Nautitko siitä?
Olisitko valmis tekemään sen jollekkin toiselle?
Oletko sen jo tehnyt tai saanut.
Kero mielipiteesi vannetyöstä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Voi mahoton, avoimet tiedeforumilaiset taitaakin olla todella sulkeutunutta jenggiä. Kaiki pallaa, mutta mitään ei jää päähän.

Vierailija

Vannetyö on ilmeisesti huono suomennos lontoonkieliselle termille joka tarkoittaa peräreiän lipsuttelua kielellä.

Vierailija
Veikko
Vannetyö on ilmeisesti huono suomennos lontoonkieliselle termille joka tarkoittaa peräreiän lipsuttelua kielellä.

Tähän mennessä yksi vastannut "olen saanut ja tehnyt". Liekö kyseessä vasuripoliitikko?

Vierailija
Veikko

Se on alanmiesten käyttämä termi. No...mites on onko tapahtunut?

Vierailija
Maukka Perusjatka
Veikko

Enpä ole törmännyt termiin tuossa muodossa, enkä alan miehiinkään sen koommin.

Itse olen aunarini kanssa leikkinyt ja tullut johtopäätökseen että paljon melua tyhjästä.

Vierailija

No, josko minä sitten uskaltauvvun vastaamman tähän. Minähän oon tehnynnä vanntyötä paljonkin. Aekannaan kun kotova läksin laevalla Mikkelin takkaa, ni äet anto kaksi reikäleipää mukkaan sano tuossa se on maajussille morsijanta. No. Laeva karahti karille Hawajiiilla ja sinne rantoan uittiin. Tul naesta vastoan sanoven, tässön sullekki lei. Sanoin pää. Eli leipää. Laettovat sitten minut johonkin HULAHULA-tiimiin. Siinä piti sitten enemmänkin sellaista vannetta pyörittää navan korkeuvvella. Hävetti mutta rahhaakin tulj sitten kun läskijä olj jymmäytetty poikkee ja sormet pitennii senkin vertaa että mahtui ymäri Hänen..

Tämmönen tarina minunni nuoruuvvesta tullee mieleen.

Vierailija
Veikko
Maukka Perusjatka
Veikko

Enpä ole törmännyt termiin tuossa muodossa, enkä alan miehiinkään sen koommin.

Itse olen aunarini kanssa leikkinyt ja tullut johtopäätökseen että paljon melua tyhjästä.

Olisin nyt ainakin Echin olettanut tietävän mistä on kysymys.

Notkea mies olet. Naaras sen ylensä tekee ja sinä naaralle. Himo puuttuu jo et siinä mitään ole erikoista nähnyt.

Vierailija

En minä sanonut että olisin kieltä sinne ängennyt, hyh saatana. Muuten vaan ronkkinut huvikseni. Selkähän siinä katkeaisi.

Siihen toiseen ryppyiseen onkaloon toki olen.

Vierailija

Ei ole tarvinnut vannetöitä tehdä eikä teettää. Autossa alkuperäiset renkaat vanteilla. Ehkä ensikesäksi pitää ostaa uudet kumit. Eli täytyy keväällä kysellä vannetöiden ja tasapainotuksen hintaa...

Vierailija
Maukka Perusjatka

Olisin nyt ainakin Echin olettanut tietävän mistä on kysymys.

Tämä on kyllä mielenkiintoinen foorumi. Täällä saat vapaasti harrastaa kansanryhmää vastaan kiihoittamista, voit myös haukkua toisia pedofiileiksi tai solvata heitä ylipäätään miten huvittaa moderaattorin puuttumatta siihen lainkaan. Ja Ding Ding kehtaa vielä sanoa minulle, että hakkerointiin yllyttäminen on laitonta.

Vierailija

tästä tulikin mieleen ruotsalainen austronautti.

Kuinka ne kakkaa siellä aluksessa? johonkin pussiin, ei helvetti. Äijä on oottanu 10 vuotta, että pääsee paskomaan säkkiin.

Harrastavatko austronautit vannetöitä noilla reissuilla?

Vierailija

Echi kirjoitti:
"Tämä on kyllä mielenkiintoinen foorumi. Täällä saat vapaasti harrastaa kansanryhmää vastaan kiihoittamista, voit myös haukkua toisia pedofiileiksi tai solvata heitä ylipäätään miten huvittaa moderaattorin puuttumatta siihen lainkaan."

Ja lisäksi vielä tuo Bushman.
Onhan se niin väärin...

Vierailija
markent
Echi kirjoitti:
"Tämä on kyllä mielenkiintoinen foorumi. Täällä saat vapaasti harrastaa kansanryhmää vastaan kiihoittamista, voit myös haukkua toisia pedofiileiksi tai solvata heitä ylipäätään miten huvittaa moderaattorin puuttumatta siihen lainkaan."

Echiä vituttaa, että vapaus on molemminpuolinen. Hän haluaisi palstalle äärivasemmistolaisen sensuurin, joka blokkaa kaikki "väärät" mielipiteet pois häiritsemästä hänen omaa pikku maailmaansa, koska vapaassa väittelyssä hän ja muut kaltaisensa eivät pärjää. Kun vastassa on Vakaan tai Bushmanin kaltainen tyyppi, jonka kirjoituksissa on oikeasti järkeä niiden provosoivasta tyylistä huolimatta, ei hamppuhippiretoriikka enää toimi. Niinpä turvaudutaan --perusteita tai ei, tavallisesti ei-- kerta toisensa jälkeen "rasisti" -taikasanaan, joka tähän saakka on tehokkaasti säikäyttänyt vastarinnan hiljaiseksi. Vaan ei enää, kun yhä useampi alkaa nähdä vihervasemmistolaisen propagandan läpi. Siinä meni äidin pikku maailmanparantajan viimeinenkin argumentti.

Vierailija
Andúril
markent
Echi kirjoitti:

Echiä vituttaa, että vapaus on molemminpuolinen. Hän haluaisi palstalle äärivasemmistolaisen sensuurin, joka blokkaa kaikki "väärät" mielipiteet pois häiritsemästä hänen omaa pikku maailmaansa, koska vapaassa väittelyssä hän ja muut kaltaisensa eivät pärjää. Kun vastassa on Vakaan tai Bushmanin kaltainen tyyppi, jonka kirjoituksissa on oikeasti järkeä niiden provosoivasta tyylistä huolimatta, ei hamppuhippiretoriikka enää toimi. Niinpä turvaudutaan --perusteita tai ei, tavallisesti ei-- kerta toisensa jälkeen "rasisti" -taikasanaan, joka tähän saakka on tehokkaasti säikäyttänyt vastarinnan hiljaiseksi. Vaan ei enää, kun yhä useampi alkaa nähdä vihervasemmistolaisen propagandan läpi. Siinä meni äidin pikku maailmanparantajan viimeinenkin argumentti.
Hohhoijaa.. Niinpä tosiaan meni jauhot suuhun tämän tarkoin punnitun ja perustavaa laatua olevan kommentin jälkeen. Kyllä nyt punikkeja ja muita vihertäviä pakolaisten suosijoita ottaa päähän. Argumentit on tosiaan käytetty.. Ei tuohon voi mitään lisätä eikä ottaa pois. Minäkin häpeän syvästi kaikkia punaviherpakolaispuoltaviakomukkaryssä-kananottojani ja nöyrästi kumartaen jään kuuntelemaan ennakkoluulottoman, raikkaita oikeistotuulia puhaltavan nuorison kannanottoja.

Tälläkin kertaa aihe tiedepalstalla ylittää käsityskykyni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat