Eduskunnan ÖYKKÄRIT

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Puhemies Paavo Lipponen ja sihteeri Seppo Tiitinen
ovat syvästi pahastuneet sitä, että Eduskunnan 100-vuotisjuhlien
roimaa budjetin ylittämistä ( kaksi kertaa alkuperäinen, eivätkä
kaikki laskut edes vielä ole tulleet ) arvostellaan, ulkopuoliset
tilintarkastajat peräti tutkivat. TÄSSÄ meillä on esimerkki
miehistä, joille valta on kihahtanut päähän niin pahasti, etteivät
enää itsekään tajua missä mennään !

Kommentit (14)

Vierailija

VAIKEA olla "Don´t worry, be Happy" kun nämä sosialismin
ja kepulismin KEISARIT rälläävät MINUN ( = veronmaksaja ( joskus ) )
rahoillani !!!

Vierailija

Oletko BUSHMAN, long time no see huomannut, että komukkanuoret ovat hiljentyneet kun suuresta isä auringoisesta, kansantappaja Lipposesta ja hänen yliäyräitten elämisestä on tullut juttua julkisuuteen?

Ehkä he ovat tajunneet sen karmean todellisuuden, missä kansantappaja Lipposen alistama kansa elää.

Ote Aamulehden keskusteluista:

Yhtään juttua Päivi Lipposesta ei ole, jossa hän tuntisi myötätuntoa huonompiosaisia kohtaan. Kaikissa jutissa on vain: minä, minä, minä ja Paavo.

Yhtä kylmä, häikäilemätön ja muista ihmisistä piittaamaton on tämä demareitten ehdokas kuin kansanvaroilla ylileveeksi paisunut Lipponen!

http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thre ... 0&tstart=0

Tuolla jossain palstoilla luki, että Lipposella olisi oma lastenkoti Helsingissä. Oli ollut jossain lehdessä juttua. Mietin, että jos kirjoittaja ei tarkoita Eduskuntaa vaan ihka oikeaa lastenkotia, niin ei ihme, että kansantappaja Lipponen suosii huostaanottoja. Kuvittelee ilmeisesti olevansa hyväkin ihminen, ehkä Jumalana Jumalan paikalla. En voi muuta sanoa kuin hyi hel..tti!

Niin on perheitä rikottu Lipposen valtakaudella ja vanhuksia tapettu!

Vierailija

Tosiaan nääsvasemmistonkin lahjotun ja lahkotun työväenkerman syvä kiintymys Lipposiin. Ja mitä joukkiota lie tällä palstalla nimimerkit Veijo, Yksö, John Cartet ja SKP-merkin alla Yrjö?

Tuohon lisätään vielä virallisen akateemisen tieteen ynnä tietokirjoittajan vanhaherra Tuomiojan kiintymys molempiin.

Tuo on se demokratia, jota Suomen pojat asevelvollisinakin ovat velvolliset puolustamaan, nerokkaana Ylipäällikkönään Tarja-täti.

KÖYHYYS POIS VAIKKA MENKÖÖN HENKI!

Vierailija
ArKos itse
Tosiaan nääsvasemmistonkin lahjotun ja lahkotun työväenkerman syvä kiintymys Lipposiin. Ja mitä joukkiota lie tällä palstalla nimimerkit Veijo, Yksö, John Cartet ja SKP-merkin alla Yrjö?

Tuohon lisätään vielä virallisen akateemisen tieteen ynnä tietokirjoittajan vanhaherra Tuomiojan kiintymys molempiin.

Tuo on se demokratia, jota Suomen pojat asevelvollisinakin ovat velvolliset puolustamaan, nerokkaana Ylipäällikkönään Tarja-täti.

[size=100:94m1d9dm]
Öykkäreistä puheenollen eräs Kimmo Sasi kommentoi myöhässä maksettua tv-lupaa...Tai pikemminkin sen maksua vasta "tv-lupakohun" noustua otsikoihin [/size:94m1d9dm]

[size=200:94m1d9dm]"Vaimon piti hoitaa."[/size:94m1d9dm]

Tosimies on aina oikeassa...

Vierailija
ArKos itse

Niin, tarkoitat siis köyhän henki! Näin yksinkertaista ongelmanratkaisua.

"Poissa silmistä poissa mielestä."

Vierailija
BUSHMAN, long time no see
Puhemies Paavo Lipponen ja sihteeri Seppo Tiitinen
ovat syvästi pahastuneet sitä, että Eduskunnan 100-vuotisjuhlien
roimaa budjetin ylittämistä ( kaksi kertaa alkuperäinen, eivätkä
kaikki laskut edes vielä ole tulleet ) arvostellaan, ulkopuoliset
tilintarkastajat peräti tutkivat. TÄSSÄ meillä on esimerkki
miehistä, joille valta on kihahtanut päähän niin pahasti, etteivät
enää itsekään tajua missä mennään !

Vieläköhän löytyy puolustajia!

Vierailija
AIKA pientä tuo on Lipposen ja muun sossukaartin
ökyelämään verrattuna !

Ömh mitä sitten? En tue Sdp:tä. Onhan se hienoa että mies osaa tarpeen tullen syyttää vaimoaan

Vierailija
caco-daemon
ökyelämään verrattuna !

Ömh mitä sitten? En tue Sdp:tä. Onhan se hienoa että mies osaa tarpeen tullen syyttää vaimoaan

Ei naurata köyhiä perheitä!

Vierailija

Löytyipä mielenkiintoinen juttu. Tuon tänne sen, koska täällä tuntuu olevan kriittisiä ja tietäviä lukijoita ja keskustelijoita ja koska en tiedä mitä tämä juttu tarkoittaa:

Juuri näin. Lipponen oli jo aikoinaan masinoimassa hoitajien tappolakkoa. Tuhannet ihmiset kuiolivat odotellessan terveydenhoitoa, jonka olivat jo maksaneet. Niin vei nekin rahat ahne viranhaltija.
Ikäväkyllä.

http://plaza.fi/ellit/wall-street/kesku ... 1545833,25

Vierailija
caco-daemon
ökyelämään verrattuna !

Ihan kuin Adam joka syntiinlankeemuksensa jälkeen puolusteli itseään Jumalalle:"Vaimo jonka minulle annoit, antoi minulle ja minä söin".
Syytti vaimoaan ja lopulta Jumalaa teostaan.

Uusimmat

Suosituimmat