3 trollia vähemmän

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos kaikki asiallista keskustelua haluavat lähtisivät pois, ja jäljelle jäisivät vain trollit ja häiriköt... Ei hullumpi ajatus. Minäkin lähden...

Kommentit (9)

Vierailija
Spock

[code:8yvks87x][H]

henkiset

[J]

J.A.G
_jone_
Joonas74

[K]

kyllästynyt

[L]

[R]

risat

[S]

Spock
[/code:8yvks87x]

6 viestiäsi kavaltavat sinut epäaidoksi Spockiksi.
Lisäsin siten listaasi myös sinut ja todennäköisimmän
alkuperäisen aliaksesi.

Äläkä viitsi avata enempää moisia paskaketjuja.

Vierailija

Jos kaikki asiallista keskustelua haluavat lähtisivät pois, ja jäljelle jäisivät vain trollit ja häiriköt... Ei hullumpi ajatus. Minäkin lähden...

Vierailija

Vierailija

No, tuo on vain SINUN mielipiteesi..

MINUN mielipiteeni taas on, että esim. Vakaa on älykäs asiakirjoittaja,
mutta tällaiset paskanjauhuuketjut taas pahinta trollausta mitä voi
tiedefoorumilla olla.

Vierailija
Vääräuskoinen

tiedefoorumilla olla.

mutta sinä oletkin vääräuskoinen

Vierailija

Simonahosta ei sinänsä ole mitään haittaa, kunhan höpöttää omiansa, sama pätee Savoriin.
Bushmannen olen oppinut tunnistamaan jo threadien otsikoissa olevien isojen kirjainten määrästä, Bushman tosiaan on pahemman luokan häirikkö täällä lukuisine alter egoineen.
Anduril on selvästi vain Imaginen ja NeoKonservatiivin alter ego, Abdul Az taas joku steroideilla päänsä tuhonnut bonari, jonka tarkoitusperistä en ole vieläkään perillä.
Tuo IP-juttu olisi erittäin tervetullut tänne kyllä; tietenkin siinä voisi tulla ongelmia jos joku esim. kirjaston koneelta häiriköi, mutta mitä olen täällä nähnyt suoria väkivallalla uhkauksia ym. niin asiaan olisi MODERAATTORIT PERKELE puututtava, ennenkuin tämä vajoaa samantasoiseksi keskustelupalstaksi kuin suomi24.fi.
Tosin tämä on varmaan kolmas samanlainen threadi, johon olen vuorokauden sisällä vastannut, joten näitäkään ei tarvitsisi uutta joka toinen tunti

Vierailija

Kyllä se on nyt jännää kun Joulupukki tulee, mitähän lahjojakin saa, pikkupojat ovat ihan tärinässä ja kirjoittelevat paskaa tu(u)tin täydeltä.

Vierailija
babun
Vääräuskoinen

tiedefoorumilla olla.

mutta sinä oletkin vääräuskoinen

Aivan. En tosiaan usko, että kaikki rättipäiden sekoilut ovat osa Allahin tahtoa.

Asimov
Kyllä se on nyt jännää kun Joulupukki tulee, mitähän lahjojakin saa, pikkupojat ovat ihan tärinässä ja kirjoittelevat paskaa tu(u)tin täydeltä.

Nämä trollivalittelijat tosiaan, tuntuvat teinejä olevan..

Vierailija

Tämä on formatiivinen teksti, jonka tarkoituksena on tutkia paitsi foorumin asetuksia, myös muitten kirjoittajien mielipiteitä sekä moderaattoreiden toimintavalmiutta.
viittaan seuraavaan viestiin, jonka tähän pistän.

Uusimmat

Suosituimmat