Kuinka moni kännissä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joten ookko juovukkeessa jouluyönä vai ekkö oo????
Itte ainakin olen ja se on traditio, jota olen noudattanut at least 25 vuotta. Nytkin toisessa kädessä on helvetin iso mukillinen koknakkia. Pikkuhiljaa alkaa jurri kutitella päälakea, mutta vielä on tarkoitus ottaa reippaasti lisää.

Kommentit (8)

Vierailija

Idiootit ryyppää.

Alkoholille tuhannen prosentin vero + hinnat kattoon muutenkin. Alkoholijuomien myynti valtiolle.

Näin saadaan se ryyppääminen perkele vähenemään. Ärsyttää kun dorkat jurripellet räheltävät ympääriinsä.

Kunnon pahat alkoholistit ja varsinkin sellaiset, jotka aiheuttavat vahinkoa sen takia pitäisi hirttää palleista kattoon.

Voi helvetti se olis unelma kun kukaan ei jois. Jurppii.

Vierailija
tupakka
Idiootit ryyppää.

Hah! Viina on viisasten juoma. Viisaat vetävät hieman snapanderia näin jouluna. Itse en viinaan, enkä muihinkaan alkoholijuomiin koske kuin 2-3 kertaa vuodessa mutta kyllähän sitä näin jouluna sentään täytyy muutama ottaa.

Vierailija

Viinassa eikä muissakaan alkoholijuomissa ole mitään pahaa jos niitä käytetään kohtuudella. Onhan niitä monia tutkimuksia joiden mukaan viinin ja oluen kohtuukäyttö on terveydelle jopa hyväksi. Mutta en voi sietää alkoholin humalakäyttöä enkä alkoholisteja. Tuhannet perheet se viinan lipittäminen on tuhonnut.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Kyllä ensiksi pitäisi saada tuo tupakka laittomaksi. Nikotiininistit laastari/purukumikuurille ja laittomasta maahantuonnista huumevälitykseen verrattavat rangaistukset, niin sillähän siitä selvitään.

Vaiko sittenkin kohtuukäyttölinjalle?

Nervus rerum

Vierailija

Konjamiinia vähän nautin aattoiltana ja ruuan kanssa vähän muutakin, mutta muuten tuli vietettyä harvinaisen selvä joulu.

Rauhaisaa joulun jatkoa kaikille!!!

Vierailija

Minun jouluuni ei kuulu ryyppääminen. Pelkästään viinilasillinen ja snapsi jouluaterian yhteydessä. Kuitenkin uutena vuonna "täytyy" sitten juoda holtittomasti, niin ei jouluna viitsi enempää kuin maistella.

Sääli niitä lapsia, joiden vanhemmat ovat tuhannen tuiterissa jouluaaton ja armottomassa krapulassa joulupäivän. Lapsettomat voivat toki minun puolestani olla niin sekaisin kuin huvittaa.

Uusimmat

Suosituimmat