Typerä logiikka

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Typerä logiikka tiede lehden keskustelu palstalla ! Jos olen jotakuta kommentoinut, saattaa vastaaja olla kommentoinut jotain muuta kommentoijaa, siltikin hänen vastauksensa on minun vastaukseni perässä, eli ISO väärinkäsityksen paikka tässä hektisessä maailmassa ! Josko vastaukset laitettaisiin siihen väliin kelle kommentoidaan, jookosta ! Pelkkä visvainen ohjelmointiongelma ! Tarjous : Miljoonalla ohjelmoin järjestelmän kuin järjestelmän, täydellisen loogiseen jatkumoon. Ei ole kallis, logiikasta. Kiitos !

Kommentit (4)

Vierailija
T Z
Typerä logiikka tiede lehden keskustelu palstalla ! Jos olen jotakuta kommentoinut, saattaa vastaaja olla kommentoinut jotain muuta kommentoijaa, siltikin hänen vastauksensa on minun vastaukseni perässä, eli ISO väärinkäsityksen paikka tässä hektisessä maailmassa ! Josko vastaukset laitettaisiin siihen väliin kelle kommentoidaan, jookosta ! Pelkkä visvainen ohjelmointiongelma ! Tarjous : Miljoonalla ohjelmoin järjestelmän kuin järjestelmän, täydellisen loogiseen jatkumoon. Ei ole kallis, logiikasta. Kiitos !

Opettele foorumin "logiikka". Moni foorumi toimii näin. Ne on harvat foorumit jotka käyttää "träd", puu, systeemiä. Mutta eikös se "lastentarha" , Suomi24 käytä "puu" systeemiä??? Mene sinne.

Vierailija
T Z
Typerä logiikka tiede lehden keskustelu palstalla ! Jos olen jotakuta kommentoinut, saattaa vastaaja olla kommentoinut jotain muuta kommentoijaa, siltikin hänen vastauksensa on minun vastaukseni perässä

Kokeile samaa temppua jota minä nyt käytän. Eli LAINAA sen henkilön tekstiä jolle haluat viestisi kohdentaa. Näyttääkö tämä siltä että vastaan Aylalle?

Edit. haukkumiset editoitu pois joulun ajan kunniaksi.

Vierailija
Ayla
T Z

Opettele foorumin "logiikka". Moni foorumi toimii näin. Ne on harvat foorumit jotka käyttää "träd", puu, systeemiä. Mutta eikös se "lastentarha" , Suomi24 käytä "puu" systeemiä??? Mene sinne.

MTV3 käyttää tätä myös. Sisennysten ansiosta systeemistä toki näkee näppärästi vastaukset, mutta kääntöpuolena lukeminen alkaa käydä hankalaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun viestejä alkaa olla toista sataa. Pisimmässä viime aikoina näkemässäni ketjussa on ollut lähes 700 viestiä, ja kaikki allekkain. Ketjun avaaminenkin vie aikansa.

Vierailija
Echi
T Z
Typerä logiikka tiede lehden keskustelu palstalla ! Jos olen jotakuta kommentoinut, saattaa vastaaja olla kommentoinut jotain muuta kommentoijaa, siltikin hänen vastauksensa on minun vastaukseni perässä

Kokeile samaa temppua jota minä nyt käytän. Eli LAINAA sen henkilön tekstiä jolle haluat viestisi kohdentaa. Näyttääkö tämä siltä että vastaan Aylalle?

Edit. haukkumiset editoitu pois joulun ajan kunniaksi.

ja saat palkaksi copy/pastaaja-nimittelyn, tiedän kokemuksesta. Silti käytän sitä, ihan vaan asiayhteyden säilyttämiseksi ja keskustelun kulun seuraamisen helpottamiseksi. Joistakin viesteistä ei tosiaan tiedä kenelle ne on tarkoitettu ja koko asia saattaa jäädä epäselväksi - jopa sille, kenelle se oli tarkoitettu.

Usein laitan myös linkin lainaamaani viestiin. Joissakin systeemeissä linkki lainattuun viestiin tulee automaattisesti. Saisi olla niin tässäkin.

Uusimmat

Suosituimmat