Osta oma tähti!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vain 54$! Harmi että tämä on koijaus

http://www.starregistry.com/

Kommentit (8)

Vierailija

Ilmeisesti tollasiin kusetuksiin menee vuosittain tarpeeks ihmisiä ette bisnes kannattaa. Esim. uuden komeetan löytämällä saa nimensä hieman helpommin "tähtiin."

Vierailija

Täten ilmoitan ostaneeni Auringon. Jokaisesta kvantista päivänvaloa saatte tästedes maksaa meikäläiselle.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Andúril
Täten ilmoitan ostaneeni Auringon. Jokaisesta kvantista päivänvaloa saatte tästedes maksaa meikäläiselle.

Hyvä. Minä taas omistan: En juuri mitään. Mutta kuitenkin pallomaisen pinnan Maan ja Auringon välisestä avaruudesta. Alankin keräämään vuokraa avaruuteni käytöstä nyt! Voitaisiin toki tehdä vaihtokauppa: En laskuta Auringon säteilyn kulusta ja Andúril suo vastavuoroisesti Auringon käytön minulle veloituksetta?

Vierailija
Volitans
Andúril

Hyvä. Minä taas omistan: En juuri mitään. Mutta kuitenkin pallomaisen pinnan Maan ja Auringon välisestä avaruudesta. Alankin keräämään vuokraa avaruuteni käytöstä nyt! Voitaisiin toki tehdä vaihtokauppa: En laskuta Auringon säteilyn kulusta ja Andúril suo vastavuoroisesti Auringon käytön minulle veloituksetta?

Eikö se avaruudenpala ole jo jäänyt taakse Maan liikkuessa kiertoradallaan? Mutta jos taas Maa katsotaan alueen keskipisteeksi, saatamme päästä sopimukseen.

Ilmoitettakoon tässä nyt vielä, että megalomaniani kourissa varasin oikeudet kaikkiin niihin alueisiin, joiden kautta Linnunrata liikkuessaan kulkee.

Vierailija

Andrudil, minä varaan itselleni Jupiterin, tuotan itsekin niinpaljon kaasua, että se on minulle sopivaa seuraa. Jos joku pistää hjanttiin, tulkoot kamppailemaan Jupiterin herruudesta

Uusimmat

Suosituimmat