Pitäisikö EU:n hyväksyä kuolemantuomio?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No pitäisikö

Sivut

Kommentit (216)

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

No ihan saatana kaikki me kuitenkin kuollaan ja onko sillä mitään väliä sitten ja onko millään muullakaan sitten väliä ja kannattaako mikään ja sillai pitäkää tunkkinne saatana ja mikä se oli se kysymys ei paljon kiinnosta ja pidä pää pinnan yläpuolella.

Joo!!!!

Same shit, different day...

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Nythän EU vastustaa kuolemantuomiota kaikissa tapauksissa. Onko tietoa, mihin tämä vastustus perustuu? Periaatteeseenko vai tutkittuun tietoon kuolemanrangaistuksen vaikutuksista rikollisuuden torjumisessa?

Vierailija

Mielestäni luolemantuomio pitäisi ottaa käyttöön ainakin vapaaehtoisena jos elinkautisen saanut vanki mieluummin haluaa päättää päivänsä eikä kitua koko ikäänsä betonikopissa. Tulisi yhteiskunnallekin halvemmaksi. Vähemmän laitoselättejä.

Vierailija

Mielestäni kuolemantuomio pitäisi ottaa käyttöön ainakin vapaaehtoisena jos elinkautisen saanut vanki mieluummin haluaa päättää päivänsä eikä kitua koko ikäänsä betonikopissa. Tulisi yhteiskunnallekin halvemmaksi. Vähemmän laitoselättejä.

Vierailija
Texa
Mielestäni kuolemantuomio pitäisi ottaa käyttöön ainakin vapaaehtoisena jos elinkautisen saanut vanki mieluummin haluaa päättää päivänsä eikä kitua koko ikäänsä betonikopissa. Tulisi yhteiskunnallekin halvemmaksi. Vähemmän laitoselättejä.

Ja mikä tässä oli se uudistus? Yleisesti "vapaaehtoinen kuolemantuomio" tunnetaan nimellä itsemurha. Onnistunee suht. vaivatta vankilassakin, ihan omin avuin, eikä siihen tietääkseni tarvi edes anoa oikeudelta lupaa.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

Pitäisi hyväksyä kuolemantuomio, mutta vain kaikkein raaimmiksi luokitelluissa rikoksissa esim. sarjamurhat, lapsen raiskaus jne.

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Vierailija

Ei. Olemme palanneet keskiaikaan. Etovaa.

Nyt tuodaan Saddamin teloitusvideot kaikkien nähtäville ja ihmiset nauttivat niiden katselusta.

Kaikille verenhimoisille: Toivottavasti katsoitte TV:stä kaksiosaisen Elisabeth I. Todella hieno TV-versio. Mm. siinä Maria Stuartin päänkatkaisu kirveellä epäonnistui ensimmäisellä kerralla, tarvittiin kaksi iskua, pettureiden teloitukset tapahtuivat poistamalla heidän sisäelimensä eläviltä uhreilta. Kaikki näytettiin. En voinut katsoa näitä kohtia, vaikka tiesinkin pelkäksi filmiksi.

Saddamin teloitus ei ole filmiä, vaan oikeaa todellisuutta, kansa nautti ja samoin lukijat täällä.

Ihminen ei ole muuttunut miksikään vuosisatojen saatossa!!! Sama peto kuin aikojen alussa.

Samalla voinkin todeta, että täälläkin eniten lukijoita keräävät aiheet, joissa keskustelijat kilpaa haukkuvat toisiaan ja ns. vähäosaiset kertovat surkeuksistaan ja kokemistaan vääryyksistä.

Lisäksi tietenkin pippelijutut. Näistähän ihmiselo tuntuu koostuvan.

Tiede.fi - foorumilla tiede ei juurikaan kiinnosta.

On aika vaihtaa maisemaa.

Vierailija

Totta, netti raaistaa miedät, ei tuota pitäisi näyttää,
oli kai salaa kuvattu kännykällä ... kuvaaja otti riskin
joutua itse lavalle .... kas että nettiin, miksei myynyt
miljoonalla tv:lle ?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minä ainakin tunsin lievää pahoinvointia sillä hetkellä kun luukku aukeutui. Mutta Saddamin teloitus on yksi lähihistorian merkittävimmistä yksittäisistä hetkistä monessakin suhteessa, joten sen näyttäminen on perusteltua aiheeseen liittyvässä ketjussa.

Vierailija
Ding Ding
Minä ainakin tunsin lievää pahoinvointia sillä hetkellä kun luukku aukeutui. Mutta Saddamin teloitus on yksi lähihistorian merkittävimmistä yksittäisistä hetkistä monessakin suhteessa, joten sen näyttäminen on perusteltua aiheeseen liittyvässä ketjussa.

Se ei yhtään poikkea keskiaikaisesta kansanhuvista, julkisista teloituksista.

Eiköhän jokainen tuollaista katsottavaa haluava olisi itse löytänyt videot netistä.

Mutta ei, nykyaikana kaikki tuodaan ihmisten olohuoneisiin, ei tarvitse muuta kuin yksi klik. That's it. So simple. Ei edes tarvitse persuksiaan nostaa lähteäkseen torille katsomaan teloitusta.

Vierailija

No tavallaanhan ne videot oli kuin loppupiste sille Saddam-ketjulle. Hirttämisestähän siinä oli kysymys. Se joka ei halua katsoa, ei kerta kaikkiaan katso videota. Sama pätee TV-ohjelmien katselemisessa ja monessa muussakin asiassa.

Mutta ihminen on sen verran utelias että katsoo, vaikka tietää jo etukäteen että ei pidä katsomastaan. Uteliaisuus voittaa. Tuo viedeohan liikkuu ympäri maailmaa netissä. Se kertoo miten huonosti maailmassa on asiat. Kansa huutaa kostoa. Suomalaisetkin monet kanattaa kuolemantuomiota. MD on siinä oikeassa että ollaan keskiajalla taas. Keskiaikaiset ajatukset.

Mutta kuitenkaan en kannata sitä että media tai me sensuroisimme tosi tapahtumia.

Vierailija

En minä sitä tarkoita, että median pitäisi sensuroida. Kysymyshän oli: pitäikö EU:n hyväksyä kuolemantuomio?

Ei pitäisi, koska se ei kuulu sivistyneeseen nykymaailmaan.

Mutta, kaikki tapahtumathan todistavat, että emme ole sivistyneitä, vaan keskiaikaisia barbaareja.

Vierailija
MD
En minä sitä tarkoita, että median pitäisi sensuroida. Kysymyshän oli: pitäikö EU:n hyväksyä kuolemantuomio?

Ei pitäisi, koska se ei kuulu sivistyneeseen nykymaailmaan.

Mutta, kaikki tapahtumathan todistavat, että emme ole sivistyneitä, vaan keskiaikaisia barbaareja.

Et tarkoittanutkaan. Minä ehkä reagoitsin liian kiivaasti lauseeseesi :"Eiköhän jokainen tuollaista katsottavaa haluava olisi itse löytänyt videot netistä."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat