Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ritalin uusien tutkimusten takia vähentää amfetamiiniriippuvuutta! Luulisin, että johtuu siitä, että molemmat lääkkeet lääkitsevät samaa asiaa ja sairautta?

Sama kuin buranan korvaaminen ööh vaikka jollain toisella tulehduskipulääkkkeellä!?

Kommentit (8)

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Ritalin on lyhytvaikutteinen,kesto noin 4 tuntia.
Amfetamiini taas voi vaikuttaa pidemmän aikaa ja on muutenkin "stydimpää".

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Ritalin ei ole tarkoitettu amfetamiiniriippuvuuden hoitoon ,vaan keskittymishäiriöihin.
Ylivilkkaille lapsille sitä syötetään paljon,pitäisikö nämä lapset "ampua magnumilla"?

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

risat
Mielestäni kaikki huumeiden korvaushoidot pitäisi kriminalisoida. Jokaisen narkomaanin kuuluu kuolla ja mahdollisimman nuorena, jotta heidän taakka yhteiskunnasta poistuisi mahdollisimman joutuisaan.

Nikotiinikorvaushoidot laittomiksi?

risat

Nistit saunan taakse ja magnumilla pää ammuttava seulaksi.

Miten määrittelet nistin?
Ammuttaisiinko myös alkoholiongelmien kanssa kamppailevat? Voisi Suomen väkiluku hieman tipahtaa.

Juuri luin artikkelin Minnesota-hoidosta. Sen oppien mukaan alkoholismi on parantumaton sairaus, eikä sen hoitoon pitäisi käyttää mitään rauhoittavia lääkkeitä.

Mielestäni tämä kuulostaa aivan siltä kuin perinteinen alkkisten hoito, noppi suuhun ja baanalle.

Marduk666
Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt16.10.2018

VAI ETTÄ KUOLLA?? PITÄISKÖ SUN MENNÄ PÄÄKOPPAA TUTKITUTTAAN!? MÄ EN AINAKAAN TOIVO KENELLEKKÄÄN KUOLEMAA JA NARKOMANIA ON SAIRAUS MISTÄ VOI PARANTUA JA TÄSSÄ OLEN ITSE ESIMERKKINÄ PARANTUMISESTA JA ITSE PIDÄN SITÄ MENNYTTÄ AIKAA ELÄMÄN KOKEMUKSENA JOKA MINULLA AVARSI MIELTÄ TODELLA PALJON JA OLEN NÄHNYT/KOKENUY PALJON ASIOITA MITÄ "NORMAALI" DALLAAJA EI TULE KOSKAAN KOKEMAANKAAN... EHKÄ SINUN TULISI YRITTÄÄ KASVAMAAN IHMISENÄ JA KAIVAA SELKÄRANKA ITSELTÄSI NIIN VOISI INHIMILLISYYTTÄ LÖYTYÄ EDES HITUSEN!!! TYKKÄISITKÖ JOS SINUA TUOMITAAN JONKUN "VIAN" TAKIA? KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN..ET EDES SINÄKÄÄN!!! OLISIKO AIKA KATSOA PEILIIN?🤔

Marduk666
Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt16.10.2018

Vierailija kirjoitti:
risat
Mielestäni kaikki huumeiden korvaushoidot pitäisi kriminalisoida. Jokaisen narkomaanin kuuluu kuolla ja mahdollisimman nuorena, jotta heidän taakka yhteiskunnasta poistuisi mahdollisimman joutuisaan.

Nikotiinikorvaushoidot laittomiksi?

risat

Nistit saunan taakse ja magnumilla pää ammuttava seulaksi.

Miten määrittelet nistin?
Ammuttaisiinko myös alkoholiongelmien kanssa kamppailevat? Voisi Suomen väkiluku hieman tipahtaa.

AI ETTÄ KUOLLA?? PITÄISKÖ SUN MENNÄ PÄÄKOPPAA TUTKITUTTAAN!? MÄ EN AINAKAAN TOIVO KENELLEKKÄÄN KUOLEMAA JA NARKOMANIA ON SAIRAUS MISTÄ VOI PARANTUA JA TÄSSÄ OLEN ITSE ESIMERKKINÄ PARANTUMISESTA JA ITSE PIDÄN SITÄ MENNYTTÄ AIKAA ELÄMÄN KOKEMUKSENA JOKA MINULLA AVARSI MIELTÄ TODELLA PALJON JA OLEN NÄHNYT/KOKENUY PALJON ASIOITA MITÄ "NORMAALI" DALLAAJA EI TULE KOSKAAN KOKEMAANKAAN... EHKÄ SINUN TULISI YRITTÄÄ KASVAMAAN IHMISENÄ JA KAIVAA SELKÄRANKA ITSELTÄSI NIIN VOISI INHIMILLISYYTTÄ LÖYTYÄ EDES HITUSEN!!! TYKKÄISITKÖ JOS SINUA TUOMITAAN JONKUN "VIAN" TAKIA? KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN..ET EDES SINÄKÄÄN!!! OLISIKO AIKA KATSOA PEILIIN?🤔

Juurikin_Niin2
Seuraa 
Viestejä275
Liittynyt10.6.2017

Ritalin on alkoholin kanssa stydimpää kuin tavallinen dekstroamfetamiini. Alkoholia ja ritalinia yhdessä otettuna metyylifenidaatti muuttuu etyylifenidaatiksi, joka on jo aika tykkiä tavaraa.

Sitäpaitsi amfetamiiniin ei kehity kuin psyykkinen riippuvuus, jota on vaikea hoitaa muutoin kuin samanlaisen (melkein) vaikutuksen omaavalla lääkkeellä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat