mtv3 syyllistynyt uskomattomaan humpuukkiin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

OLET MITÄ SYÖT!

Ohjelmassa lääketieteellisinä faktoina ravintoterapeutti esitti täyttä potaskaa! Mm. teollisesti prosessoitu ruoka ei muka sula kehossa ja tarvitsee terveen ruuan entsyymeitä! Myös paljon muita uskomattomia väitteitä oli! Todella häpeällistä mtv3:lta!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Offtopic: MTV3:n uutiset ovat muutenkin täyttä tuubaa. En yleensä katsele kanavan uutisia, mutta satuin äsken kuulemaan uutisotsikot.

Yhdessä uutisessa kerrottiin, että kännykkänumeroiden siirto opertaattorilta toiselle on vähentynyt. Sitten todettiin, että numeroiden siirtäminen on ollut mahdollista viimeiset neljä vuotta. Uutisessa ei mainittu ollenkaan, onko liittymien vaihaminen vähentynyt myös. Minun ymmärrykseni mukaan, jos liittymien vaihtaminen vähenee, vähenee samalla numeroiden siirto operaattorilta toiselle.

Sään jälkeen uutistenlukija totesi, että joulukuu on näin lämmin vain pari kertaa vuosituhannessa. Mistä tällaista dataa on saatu? Tietääkseni lämpötiloista on Suomessa kerätty tietoa viimeisen 150 vuoden aikana. Jos nyt sattui tämän 150-vuoden jakson lämpinin joulukuu, niin voiko siitä vetää johtopäätöksen, että näin lämmintä on vain pari kertaa vuosituhannessa?

Sensaatiohakuista paskaa nuo maikkarin "uutiset".

Vierailija

Kuuntelin tänään radiosta samansuuntaisia juttuja, mutta uutistenlukija ilmoitti kyllä, että joulukuu on nykyisten arvojen valossa näin lämmin kahdesti vuosituhannessa, tai niin asian ainakin ymmärsin. Voihan sitä ennustusluontoisia tai todennäköisyyksiin perustuvia arvioitakin antaa.

Tosin katson kyllä kymmenen kertaa mieluummin YLE:n uutisia kuin "Maikkarin" tai Nelosen.

Vierailija
offender
OLET MITÄ SYÖT!

Ohjelmassa lääketieteellisinä faktoina ravintoterapeutti esitti täyttä potaskaa! Mm. teollisesti prosessoitu ruoka ei muka sula kehossa ja tarvitsee terveen ruuan entsyymeitä! Myös paljon muita uskomattomia väitteitä oli! Todella häpeällistä mtv3:lta!

Ei tuossa tietääkseni mitään humpuukia ole. Nykyinen teollinen ruoka on pääosiltaan vatsantäytettä, ei ravintoa.

Vierailija

Tuota tuubaa tulee täältäkin torven täydeltä.
Äsken joku KOMUKKA riemuitsi, että kirkosta eronnut viime
vuoden aikana ennätysmäärä. Tänään kerrottiin tonenkin
uutinen, kirkkoon on samana aikana liittynyt hieman enemmän
kuin eronneet, uusia jäseniä. Sorry, KOMUKAT, pilasin ilonne !

Vierailija
K. K.
offender
OLET MITÄ SYÖT!

Ei tuossa tietääkseni mitään humpuukia ole. Nykyinen teollinen ruoka on pääosiltaan vatsantäytettä, ei ravintoa.[/quote

HÖPÖ, HÖPÖ, HÖPÖ .....

Olet käynyt Sirola-opisto ? Käy myös peruskoulu !

Vierailija

BUSHMAN, long time no see
Menehän sinä sinne toiselle saitille vaikka listaamaan niitä diktaattoreja, äläkä osallistu keskusteluun, josta ymmärät vielä vähemmän.

Vierailija
K. K.
Menehän sinä sinne toiselle saitille vaikka listaamaan niitä diktaattoreja, äläkä osallistu keskusteluun, josta ymmärät vielä vähemmän.

Taidat olla näitä ituiiroja ?

Vierailija

Pitäähän poliitiikkapuolellakin joku teijoster olla...

Mutta itse asiasta - tarvitaanko niitä terveen ruuan entsyymejä vai ei?

Vierailija
Tuota tuubaa tulee täältäkin torven täydeltä.
Äsken joku KOMUKKA riemuitsi, että kirkosta eronnut viime
vuoden aikana ennätysmäärä. Tänään kerrottiin tonenkin
uutinen, kirkkoon on samana aikana liittynyt hieman enemmän
kuin eronneet, uusia jäseniä. Sorry, KOMUKAT, pilasin ilonne !

Väestörekisterikeskuksen mukaan vuonna 2006 kirkosta erosi 33 823 henkeä, kun vuonna 2005 vastaava lukema oli 33 043. Kaiken kaikkiaan kirkkoon liittyi Suomessa 10 700 henkeä vuonna 2006.

Kyllä siinä on normaalin laskuopin mukaan 23.000+ tappiota kirkolle.

Vierailija

BUSHMAN, sokea jo syntymästään saakka kirjoitti:
"Tänään kerrottiin tonenkin uutinen, kirkkoon on samana aikana liittynyt hieman enemmän kuin eronneet, uusia jäseniä. Sorry, KOMUKAT, pilasin ilonne!"

Kuuntelit tuon uutisen hieman epätarkasti. Absoluuttisina lukuina kirkosta erosi n. 31.000 henkeä, siihen liittyi n. 12.000 ihmistä.
Prosentteina, verrattuna edellisvuoden lukuihin, liittyjiä oli enemmän kuin eronneita.

EDIT: Samael ehti ennen minua ja tarkemmin luvuin. Kuitenkin tuo periaate oli se tärkein, jonka tuossa edellä kirjoitin.

Vierailija
Zenon
Pitäähän poliitiikkapuolellakin joku teijoster olla...

Mutta itse asiasta - tarvitaanko niitä terveen ruuan entsyymejä vai ei?

Se riippuu, voivat parantaa ruuansulatusta kun omia entsyymejä ei aina niin hyvin muodostu, mutta kyllä keho normaalisti tuottaa entsyyminsä saamistaan aminohapoista, hiilihydraateista ja rasvoista. Jos vitamiineista (lähinnä b) on paha puute, keho kyllä tuottaa entsyymejä huonosti.

Itselläni on usein hajoamatonta tavaraa paskassa matkassa (tomaatin kuori ja kukkakaali ovat kaksi vakiota). Hajoamaton tavara ei kuitenkaan kerro useimmiten siitä että entsyymistä olisi pula, vaan että kys aines on huonosti hajoavaa. Esimerkiksi siemenet menevät mahasta läpi hajoten vain osittain ja paskassa on sitten kokonaisia. Veikkaisin että sitrushedelmissä pienten "lokeroiden" (siis niiden muutaman millin halkaisijaisten) väliset seinät ovat varmaan selluloosapitoisia kun niitäkin löytyy paskasta ehjinä jos ei ole aplaria hyvin purrut.

Tietenkin esimerkiksi pahan haimatulehduksen jälkeen tai maksan vajaatoiminnan vuoksi ruuansulatuksessa todellakin voi olla pahaa entsyymivajausta. Ainakin sappinestettä voi korvata joillain valmisteilla.

Vierailija
K. K.

Olen ihan normaali ruoan ystävä, mutta nykyään käytän esim. luomutuotteita enemmän. Enpä jaksa alkaa sinulle todistelemaan enkä perustelemaan. Olen syönyt TOSI MIEHEN ruokia ihan tarpeeksi, nyt on varaa vähän vaikka idustellakin. Syön toisinaan kokolihaa kuten Bushkin, joten siinä mielessä ehkä kelpaan arvostamaasi ihmisryhmään

Vierailija
K. K.
K. K.

Olen ihan normaali ruoan ystävä, mutta nykyään käytän esim. luomutuotteita enemmän. Enpä jaksa alkaa sinulle todistelemaan enkä perustelemaan. Olen syönyt TOSI MIEHEN ruokia ihan tarpeeksi, nyt on varaa vähän vaikka idustellakin. Syön toisinaan kokolihaa kuten Bushkin, joten siinä mielessä ehkä kelpaan arvostamaasi ihmisryhmään

Hyvä. Millä perustelet, että "teollinen" ruoka ei ole ravintoa ?

Pitäisikö kasvattaa ja teurastaa sika itse "oikeaa" pekonia saadakseen ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat